kkivu
Katrai kļūdai ir vārds un uzvārds:
Atbildīgie par abiem "rekonstruētajiem" krustojumiem, kuri pārtapuši par apļiem Talsos, Rīgas-Raiņa-Dundagas ielu un Lielgabalu-Dundagas ielu krustojumos.
Projekta vadītājs, pašvaldības izpilddirektors Normunds Tropiņš,
Projektētājs, SIA "Pro Via" projektēšanas inženieris Kaspars Gulbis,
Autoruzraudzība, AS "VCI" projektēšanas inženieris Gints Lasmanis.
"Krustojumu pārbūve par rotācijas apļiem ir izplatīta daudzviet Eiropā, tas ir pozitīvs risinājums, uzlabojot satiksmes drošības līmeni un satiksmes vidi kopumā. Apļi ir atzīti par vislabāko ātruma kontroles veidu krustojumiem ar augstu pieejošo satiksmes ātrumu, kādi bija arī abi šie Talsu krustojumi pirms rekonstrukcijas darbiem".
/Ja tas tiešām bija domāts kā ātruma kontroles veids, tad tas ir izdevies lieliski - Talsu apļi ir lēni un neizbraucami.
Tiesa gan, tajā Eiropā, kurā dzīvoju es, apļus taisa (un pārbūvē) arvien plašākus, lai palielinātu plūsmas ātrumu un apļveida krustojumu caurlaides spēju.