inca ([info]incagirl) rakstīja,
@ 2004-10-20 21:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vācu valoda
Riebjas. Ielikt man 7 un citai 8 par atrunātu grāmatas gabalu ar spēcīgu angļu akcentu. Nekas, vismaz man ir apziņa, ka es varu daudz vairāk un labāk, tikai, redziet, uz vēdera gan nevaru pielīst.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]muchacho
2004-10-20 21:59 (saite)
Zini, es arī esmu sapratis, ka atzīmju dēļ nav vērts kauties. Es ģeometrijā dabūju 9, jo man bija zīmēts ikosaedra-dodekaedra duālisms uz datora, savukārt kuba-oktaedra duālismu vajadzēja pārzīmēt - pārzīmēju, bet tomēr ielika 9, nevis 10, jo, redziet, nebija raustītas līnijas, kur tām reāli bija jābūt. Smieklīgi ;)

Fizikā līdzīga situācija - es divas lapaspuses rakstīju vienu it kā vienkāršu uzdevumu, trīs risinājuma veidi, pat sāku trigonometriskās funkcijas un grafikus zīmēt, lai grafiski atrisinātu. Uz tāfeles viens cits kadrs atrisina savādāk, atbilde nepareiza. Es skolotājai saku, parādu pierakstus - viņa saka, ka neko nesaprot. Saka, ka vajag tā kā uz tāfeles, jo man ir pārāk sarežģīti. Es pasmejos un neko vairāk nesaku. Nav jēgas strīdēties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]incagirl
2004-10-20 22:13 (saite)
Njā, tikai reizēm rokas nolaižas pret ko tādu, bet tā jau ir, ka nevajag likt traucēties, galu galā tā tak ir tikai viena nenozīmīga atzīme.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muchacho
2004-10-20 22:18 (saite)
Nu es jau matemātikā sēžu viens pēdējā solā un parasti visus kontroldarbus uzrakstu vienīgais uz 10. Stundās principā nepiedalos - sēžu aizmugurē, klausos mūziku un pildu savā nodabā uzdevumus. Lieta tāda, ja tu sāc darboties pārāk aktīvi, vienmēr pasprūk kāds sarkasma pilns izteiciens no biedru puses. Un tas nenormāli tracina. Bet nu tāpat domāju darīt arī fizikās - pārsēdīšos uz pēdējo solu. Man rokas ir nolaidušās. Bet nu - pofig!

Ne jau par atzīmēm iet runa, bet par attieksmi. Agrāk es domāju, ka attieksmes problēmas ir man, taču tagad redzu, ka tādas ir skolotājiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]incagirl
2004-10-20 22:24 (saite)
Hehh, nu mums jau klasē ir daža laba cita, kas klasei krīt uz nerviem ar savu hiperaktīvismu stundās, kas reizēm pat skolotājus pašus izved :)
Hm, attieksme..laikam šoreiz mana attieksme bija tā nepareizā, redz, bija dialogs jāiezubra no galvas, un ne jau 1x šogad, nu es sadumpojos un teicu, kas mēs kādi 5klasnieki, kam jākaļ no galvas tekstiņi. Palūdzu, vai varu improvizēt - tjip dialogs par to pašu tēmu, tikai ne no grāmatas. Man jau liekas, ka izdomāt pašam ir augstāka pilotāža nekā mehāniski iemācīties, bet laikam skolotājai ir citi pedagoģiskie uzskati, hehh.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muchacho
2004-10-20 22:29 (saite)
Nu no manis nekādu hiperaktīvismu nesagaidīs stundas. Teikšu kaut ko tikai tad, ja neiens cits to nezinās (bieži gadās arī tā).

Nu par to grāmatas atreferēšanu īsti nesaprotu. Jums to liek, mums aizliedz. Vispār, manuprāt, tu rīkojies pareizi. Pirmkārt, pareizi tāpēc, ka tu uzskatīji to par pareizo un otrkārt, tāpēc, ka no darbībām pēc taviem uzskatiem ir lielāka jēga nekā no tām, kas bija iedoti pirms tam.

Mums bija jāraksta eseja - viens no klases atreferēja grāmatu, dabūja 2.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]incagirl
2004-10-20 22:36 (saite)
Nu ja, mums jau arī angļu valodā kad bija jāastāsta teksts konspektīvi, bet daži "pārcentās" un vārds vārdā atrunāja, protams, ka viņi dabūja mazāk, jo atskaitīt kā dzejolīti taču var katrs, kam nav slinkums.
Bet vācu valodā pagaidām ir savādāk, skolotājai patīk lūk, ka mēs tekstiņus rātni no grāmatiņas beram. Nekas, kādam jau jābūt sliktajam tēlam, kas pretojas, vēl jau varonīgi turos un arī nākamreiz netaisos mācīties, bet improvizēt par tēmu. Eh, nebūtu tik to atzīmju, kas mammai tomēr varētu likties svarīgas, jo anyway man ir normāla privātskolotāja, kura māca daudz sarežģītākas lietas, tā ka vāciski es šā kā tā kaut ko jau mācēšu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muchacho
2004-10-20 22:42 (saite)
Turēties pretī visvieglāk var tad, kad esi spēcīgs tajā priekšmetā. Arī algebras kontroldarbā es vienreiz uzdevumu atrisināju savādāk, pēc cita principa, kuru, man liekas, ka skolotāja nesaprata. Bet tomēr ieskaitīja un ielika 10 ;)

Bet nu cīnes ar savu vācu valodas skolotāju - novēlu tev veiksmi, tomēr galvenais būs prasmes ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]incagirl
2004-10-20 22:45 (saite)
Aha, nu dēļ tām privātstundām jau es arī šitā daru, jo es to varu, citādi jau arī droši vien ka pazemīgi kaltu kā citi ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muchacho
2004-10-20 22:49 (saite)
Principā es gaidu tādu riktīgi izdevīgu brīdi, lai uzbrauktu skolotājai viņas kļūdu dēļ ;) Nu kādu tādu riktīgi pazemojošu un sarkastisku piebildi izteikt ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]incagirl
2004-10-20 22:53 (saite)
Gygygy, gan jau, ehh kur vēl lielāku prieku kā iedzīt skoltāju stūrī,īpaši jau tos eksemplārus, kas sevi tur Dieva vietā ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muchacho
2004-10-20 23:04 (saite)
nu stūrī iedzīt ir grūti, jo ir bijis vienreiz tāds gadījums, ka skolotāja kļūdās jau kādu piekto reizi, apgalvo nepareizo un tad atskan stulbi, stulbi smiekli un frāze: "Kas ar mani šodien ir?" .. tā vien gribējās piebilst - "Vecums nenāk viens ..." ;)))

šodien algebrā, kad skolotāja zīmēja rinķi, bet nu pēc viņas domām nesanāca pārāk precīzi (man likās, ka ir ok), viņa to nodzēsa un es pateicu: "Jūs gan esat paškritiska pret sevi ..." - par laimi šī frāze neaizgāja tālāk par blakus solu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?