Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi - 2018.g. rudens, Eiropa, feminisma lielvara

Oct. 16th, 2018 07:44 am 2018.g. rudens, Eiropa, feminisma lielvara

Skats šorīt ejot uz darbu - pa ielas otru pusi soļo vīrs un melnā teltī tērpta sieviete, blakus trīs-četrus gadus veca meitenīte vairākkārtu tērpā līdz zemei, ap galvu cieši apsieti vairākkārtu lakati. Meitenīte iebrien nakts rasas piemirkušajās lapās un mazliet paceļ tērpa malu. No vīrieša puses atskan rējienam līdzīga skaņa, mamma zibenīgi pieklūp un sarausta meitas apģērbu līdz pienācīgajam garumam.

Tags:

38 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]up
Date:October 16th, 2018 - 10:14 am
(Link)
Man tas uzdzen taadas skumjas
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 01:19 pm
(Link)
skumji un baisi
From:[info]lavendera
Date:October 16th, 2018 - 10:52 am
(Link)
Nez, apgraizīšana bērnam jau veikta vai vēl plānā?
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 01:22 pm
(Link)
parasti pasteidzoties līdz 5 gadu vecumam
From:[info]barbala
Date:October 16th, 2018 - 01:05 pm
(Link)
Tāda sajūta, ka Tu dzīvo pasaules malā, kura katru dienu drūp.
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 01:19 pm
(Link)
Londonas, Briseles un Parīzes arī arvien vairāk kļūst par tādām īpatnējām malām. Kur pazudis viducītis?
From:[info]barbala
Date:October 16th, 2018 - 01:20 pm
(Link)
jā. jā. nezinu, slēpjas.


aiz durvīm, savos burbuļos, pie bavārijas porcelāna un grāmatplauktiem, jēdzīgā ārup darīšanā?
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 01:24 pm
(Link)
Britu džentelmeņi no Marks&Spencer reklamējot hidžabu sešgadniecēm kā daļu no skolas formas
From:[info]barbala
Date:October 16th, 2018 - 03:53 pm
(Link)
tas nav nekas jauns un satriecošs, britu NHS ir vesela kaudze ar pakalpojumu programmām priekš dažādām kopienām, tostarp, kā imāms stāsta par asins donoru kustību, u.c. ar to vien kuļturs un eiropas/ demokrātijas ideja nav apdraudēta.


arī latvieši un leiši drīz tiks pie britu governmenta komunikācijas dzimtajās valodās par to, kā ir sūtīt bērnus turienes skoolās, ko tas nozīmē, ko prasa un ko paredz.

From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 06:06 pm
(Link)
Velbeks par šo jau visu uzrakstījis. Katru epizodi, atsevišķi skatītu, labticīgajiem iespējams iestāstīt kā nevainīgu. Gluži vai žēl, ka vairs neesmu labticīga ;)
From:[info]barbala
Date:October 16th, 2018 - 06:17 pm
(Link)
Jā, jā. Pakļaušanās. Visu atceros.
Manis minētajos piemēros es tomēr redzu ko citu: es redzu britu centienus sasniegt noteiktas mērķauditorijas grupas. Nekādas pakļaušanās, drīzāk - kā spēlēt pēc noteikumiem "šeit."

Bet es arī zinu, ka tas viss nav viennozīmīgi un SWE ir izpildījusies gana īpaši.
From:[info]gnidrologs
Date:October 16th, 2018 - 07:47 pm
(Link)
Ir stipri liela konkurence starp SWE un UK šajā ziņā. Tautas un kultūras, kas nevēlas vairs dzīvot, aizsargāt savu kultūru un pat paši sevi fiziski, jo viņiem no "kaut kādiem avotiem" iemācīts kas daudz progresīvāks.
Cilvēces nespēja mācīties no savām kļūdām, pat tādām, kas izdarītas burtiski tās pašas paaudzes laikā ir kaut kas grandiozi depresīvs.
From:[info]rasbainieks
Date:October 16th, 2018 - 03:46 pm
(Link)
domā, no rīgas reportētu ko citu?
From:[info]barbala
Date:October 16th, 2018 - 03:48 pm
(Link)
Rīga tomēr nav baigais destineišens musulmaņu u.c. imigrācijai, domāju.
From:[info]rasbainieks
Date:October 16th, 2018 - 03:50 pm
(Link)
the beauty is in the eye of the beer holder, gribēju teikt. par rīgu un jebkuru citu vietu pilnīgi noteikti ne mazāk krāšņu kompendiju par visādām tēmām var salasīt. jāstrādā tik.
From:[info]nulle
Date:October 17th, 2018 - 03:25 pm
(Link)
"Pilnīgi noteikti" ir tieši tāds pats "in your eye".
From:[info]rasbainieks
Date:October 16th, 2018 - 03:51 pm
(Link)
tas ir, tēmai nebūt nav jābūt tikai musulmaņu, vienkārši kas nu kuram tuvāks/svešāks
From:[info]barbala
Date:October 16th, 2018 - 03:52 pm
(Link)
jā, arī tas, bet ir vietas, kur acs turētājam ir lielāks redzamā blīvums.
From:[info]rasbainieks
Date:October 16th, 2018 - 03:56 pm
(Link)
es te tieši nesen aplūkoju nelielu gabaliņu ļoti tēmā. par tām perspektīvām.
https://www.bbc.co.uk/programmes/p06jc90d
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 04:53 pm
(Link)
Varbūt pastāstīsi, kāds manis nepamanīts skaistums slēpjas sieviešu pazemotājos?
From:[info]rasbainieks
Date:October 16th, 2018 - 06:28 pm
(Link)
ar vārdiem "sieviešu pazemotāji" tu apzīmē ko? visus musulmaņus? atsevišķus? konkrētos ierakstā aprakstītos? es tik labi nepazīstu tavas runas figūras. bet vērsīšu uzmanību uz to, ka es jau tieši teicu, ka tiem nebūt nav jābūt musulmaņiem. stāsts vairāk par pasaulskatu kā tādu, detaļas katrs piezīmē pēc savas gaumes un patikšanas.
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 06:43 pm
(Link)
Islāmistu "vērtību" (tajā skaitā - attieksmes pret sievietēm) ieviešana Vecajā Eiropā nav perifēra detaļa, no kuras redzēšanas iespējams izvairīties
From:[info]gnidrologs
Date:October 16th, 2018 - 07:58 pm
(Link)
Nav nekādi "islamisti" ir islams. Tas, kas korānā. Vēsturiskais track records, kur tas no nelielas minoritātes kļuvis par dominējoši kultūru ir self explanatory. Viss.
Interesanti, ka perfekti analoģiski ir ar marxismu, kas teju 100% gadījumos inznīcina visu, ko iespējams iznīcināts attiecīgajā valstī un pēc sevis atstāj Somālijas līmeņa šithoulu, kuru glābt vienmēr nākas kaut kādiem ļauniem konservatīviķiem.
Un vienmēr neizopaliekošais #NotAll[stupid shit]
Nebeidzams cikls, kas uzdzen nomāktību. Nu a naher censties, tāpat to ko uzcelšu es vai mani bērni pēc tam iznīcinās kaut kādi diegabikši etc.

Laikam tiešām labāk daudz ko nesaprast. Ne velti Bībelē daudz runāts par gudrības/pārgudrības sūdīgajiem blakus efektiem, bābeles torņiem un tādām lietām. Un ne tikai tur. Beisiklī, jo viedāka kultūra, jo tā ir konsevatīvāka, bet ne līdz fundamentālisma līmenim, kas jau ir liberālisma pretējā spektra pusē. Zelta vidusceļš vienmēr paliek nesasniedzams grēkā kritušajiem, tāpēc labāk domāt par savu nemirstīgo dvēseli.
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 08:23 pm
(Link)
pareizi, pareizi... kamēr vieni ievieš savas kārtībiņas, tikām citi lai rāmi vīlē nagus un apcer savas dvēseles ;)
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2018 - 09:22 pm
(Link)
Nav nekāds islams atsevišķi ir dievticība. Tendence uztaisīt šithoulu ir visiem tās vaidiem.
From:[info]gnidrologs
Date:October 16th, 2018 - 09:35 pm
(Link)
Tikai ateisti burtiski viena gadsimta grožos pārspēja šo potenciālu par 300%.
#NoTrueAteism :)
From:[info]krishjaanis2
Date:October 18th, 2018 - 10:50 pm
(Link)
Kārtējais anahroniskais analfabētisms visas neskaitāmās dievticības formas samest vienā katlā.
From:[info]ctulhu
Date:October 18th, 2018 - 11:07 pm
(Link)
Viņām visām ir šī kopīgā īpašība
From:[info]krishjaanis2
Date:October 19th, 2018 - 05:56 pm
(Link)
Ne gluži, piemēram, Japāna vai Eiropa is and was doing just fine, arī, teiksim, pirms 100 vai 200 gadiem.
From:[info]rasbainieks
Date:October 16th, 2018 - 09:34 pm
(Link)
un ko tu saki par citu kultūru "tradicionālajām vērtībām" un sievietes vietu tajās?
From:[info]heda
Date:October 16th, 2018 - 09:48 pm
(Link)
pret jebkuru citu kultūru, kurā dažus gadus veca meitene ir kārdinātāja un apgraizāma, sieviete ietērpjama melnā teltī, bet geji pakarami pie ceļamkrāniem, mana attieksme būtu tieši tāda pati
From:[info]brookings
Date:October 17th, 2018 - 10:21 am
(Link)
Personally, I think the culture has to change itself from within itself.

It is not healthy when a culture from outside induces change. Regarding the UK, we aren't becoming muslims, but we are having to accept many of their cultural norms, which they are not, in general, reserved about expressing.
From:[info]heda
Date:October 17th, 2018 - 07:46 pm
(Link)
Precīzi. Pie tam tās nav tikai kultūras normas, bet agresīva ideoloģija. Vēl interesanti, ka valstīs, kur viņus caur pabalstiem neuztur, vismaz ārēji viņi piemērojas, jo piemērošanās un vietējo normu ievērošana nepieciešama, lai atrastu darbu un sevi uzturētu.
From:[info]gnidrologs
Date:October 17th, 2018 - 10:19 pm
(Link)
Rietumeiropieši jau tagad ir jizya maksājoši dhimmies, kalpi vs kungi. Tā pat nav metafora. Un tas viss panācies bez konvencionāla iekarojuma. Apbrīnojami.
From:[info]krishjaanis2
Date:October 18th, 2018 - 10:53 pm
(Link)
Kāds “citām kultūrām” (interesanti, kurām) sakars ar šo vienu konkrēto jau par tipoloģisko kluvušu gadījumu, kas skar vienas konkrētas grupas un kultūras ievazātu problemātiku?
From:[info]krishjaanis2
Date:October 18th, 2018 - 10:49 pm
(Link)
Nav pretīgi no nemitīgās katra šāda salīdzinoši nesen ieviesušās fenomena relativizācijas un aizskaidrošanas prom? Tas atkal ir no sērijas “a pie jums sit nēģerus!!”
Sekli.
From:[info]eermaniitis
Date:October 16th, 2018 - 06:32 pm
(Link)
tikai protokolam, harram nav vau vau rejiens ;) kaut arī man garšo cūkgaļa
From:[info]ctulhu
Date:October 16th, 2018 - 09:22 pm
(Link)
nu, pēc nozīmes rējiens vien ir.