Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi - "labestības" banalitāte 2018

Mar. 15th, 2018 08:41 pm "labestības" banalitāte 2018

7 nepilngadīgi integrējamie nabadziņi sazāļojuši un vairāk kā 8 stundas varojuši sievieti. Zviedrijas televīzijas reportāžā par notikušo izsakās policijas darbiniece un sociālais darbinieks - šādus noziegumus veikušos pašus varot uzskatīt par upuriem, un vispār esot grūti pateikt, kāpēc tādas lietas notiek, jaunieši arī nesaprotot, ka veic noziegumu, tas vienkārši esot kaut kas: "Kas tiek darīts, kas notiek."
Iejūtīgi acis bološie ne ar vienu vārdu nepiemin upuri, un reportiere par viņu pat nejautā.

https://www.svtplay.se/video/17289046/lokala-nyheter-skane/svt-nyheter-skane-9-mar-18-30-2?start=auto&tab=2018

Tags:

44 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 10:01 pm
(Link)
ko saka feministes? un metoo ?
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 10:11 pm
(Link)
#metoo uz šādām izvarošanām neattiecas.
Kā te reiz kodolīgi komentēja [info]divi_g: "Bet tagad mēs zinām, ka multikulturālisma konfū ir stiprāks par feminisma konfū."
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 10:17 pm
(Link)
holohausta mutācija
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 10:22 pm
(Link)
Kā tu to domā? (Vai izlikšanos neredzam, kas notiek pašu pilsētā, valstī? Lai pēc tam teiktu "bijām naivi" un tupinātu tādi būt?)
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 10:27 pm
(Link)
nevienlīdzīga izturēšanās pret rasēm/tautām, izlikšanās neredzam, vardarbības atļaušana.
cilvēku gļēvums, ka neiet protestēt.
vai protestē no tupa nacionālisma viedokļa.
šis ir vispārcilvēcīgs konflikts, kurš tā ir arī jārisina.
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 10:37 pm
(Link)
Tas netiks risināts, usne.
Tikko, kad bija skandāls par šo http://klab.lv/users/heda/128113.html, dižākās feministes un sjw cīnītājas uztraucās, vai tikai skaļās diskusijas nevairošot islamofobiju.
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 10:42 pm
(Link)
tiešām, kā tas iet kopā ar Stambulas konvenciju?
vispār cilvēkiem ir vairāk jādraudzējas ar saprātu, nevis ideālistiskām teorijām.
ja kaut kas ir bīstams, tad no tā ir jābīstas vai jāzin kā apieties.
ja satiekas divas kultūras, tām abām ir jāmainās nevis vienai, ja gribam precizēt, jāmirst abām un jaizveido trešā.
jāstudē neirozinātne un jāatbrīvo smadzenes no reliģijas parazīta, tas ir vienīgais mans secinājums.
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 10:46 pm
(Link)
Hā! ne par velti stoholmas sindromu sauc tieši par stoholmas sindromu.
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 10:48 pm
(Link)
Zināmā mērā šī jau ir trešā kultūra, jo viņu pašu kultūrā, neatkarīgi no skata uz vardarbību, viņus noteikti neuzskatītu par nabaga bērniņiem.
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 10:50 pm
(Link)
ir jābūt kādam racionālam iemeslam, kāpēc viņu kultūrā sievietes sevi slēpj.
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 10:55 pm
(Link)
lai nerastos kārdinājums kā bērniem saldumu bodē?
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 11:01 pm
(Link)
kas notiek ar bērniem, kad tiem aizliedz saldumus un tad viņi aiziet ciemos, kur var ņemt cik grib?
tādā ziņā viņi ir tādi paši upuri un viņu dzīves ir tik pat sačakarētas.
Psihologa palīdzība ir vajadzīga visiem, bet miesas bojājumi ir tikai vienai.
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 11:06 pm
(Link)
lūk, tu arī saki, ka upuri...
pilnā pansijā un apgādībā, tikai končas kāda maita gribēja noskaust
From:[info]usne
Date:March 15th, 2018 - 11:13 pm
(Link)
cik sapratu, končas bija dabujuši ,pat pārēdušies.
jā viņi ir upuri, viņu smadzenes rietumu vidē uzkaras.
gan jau ir tādi, kas uz to spekulē un maniaki ir sastopami visur un tik pat labi kāda rietumniece var sajukt prātā un aplaist visus ar aids.
bet vidējs gadījums ir tieši tāds, kur visi ir upuri.
ieskaitot sabiedrību, kura nespēj novilkt robežas, jo nespēj bez pārspīlējumiem paskatīties pati uz sevi.
From:[info]romija
Date:March 16th, 2018 - 07:56 am
(Link)
Mhm, mhm, kamēr pašiem āda vesela, tikmēr citu izvarotājos saredz upurus. :(
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 08:21 am
(Link)
Ārkārtīgi vispārināts muldtekstiņš.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 09:24 am
(Link)
Tas ir domāts nopietni, bet ne tik paštaisni un no viena skatupunkta kā parastam, smadzenes nekustinošam, egoistiskam cilvēkam gribas domāt.
From:[info]romija
Date:March 16th, 2018 - 09:29 am
(Link)
esi redzējusi kā cilvēki izturas pret savu radinieku izvarošanām? tur vairs no izvarotāja saprašanas nav ne miņas! tur piesauc Dievu un mēslu dakšas. tukša filozofešana un visu saprotosā labiņā mālēsana beidzas brīdī, kad pats vai kāds radinieks ir cietis. palūkojies apkārt.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 09:33 am
(Link)
Linča tiesa, ir laba augsne manipulācijām, apmelošanām utt.
Tāpēc ir vajadzīgs vidussceļš.
From:[info]romija
Date:March 16th, 2018 - 09:35 am
(Link)
Jā, vidusceļš ir vajadzīgs, bet ar mešanos saprast un aizstāvēt izvarotājus, aizmirstot par cietušo, ir jābūt apdomīgam.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 09:46 am
(Link)
Tieši tik pat ļoti, lai katru upuri uzskatītu par nevainīgu.
Galu, galā visi cilvēki ir jāizglīto, lai viņiem ir nojausma, kas un kāpēc ar viņiem notiek.
Skolā ir jāmācās psiholoģija un kā droši havot seksu nevis reliģijas mācība.
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 10:22 am
(Link)
Un kāds tas ir? "Labestības" banalitātes un stokholmas sindroma slazdi slēpjas attaisnojumos, ka frankenšteiniem, radot savas radības, teorētiski varbūt pat nav ļaunu nodomu, bet ar sekām jādīlo citiem, kuriem arī kauns nebūt "labiņiem". Bet tikmēr nākamais upuris - kada no "labiņo" meitām - ir jau noskatīts.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 10:31 am
(Link)
Bet kāpēc Tu neej un neprotestē, bet sūdzies cibā? Kāpēc sievietes, vecāki nerīko mītiņus?
Kur tad ir iecietības kritiskā masa?
From:[info]milda
Date:March 16th, 2018 - 10:34 am
(Link)
Tu par šādiem gadījumiem uzzinātu, ja heda nerakstītu? Es diezin vai. Lai veidotos kritiskā masa, ir jābūt objektīvai informācijai par problēmu.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 10:49 am
(Link)
Protams, bet līdzīgi domā arī tie, kas filmē avāriju, bet nesniedz pirmo palīdzību.
Novērotājs, kurš atļauj notikt vardarbībai arī ir atbildīgs.
From:[info]milda
Date:March 16th, 2018 - 11:14 am
(Link)
un kara reportieri? ja viņu nebūtu, kas fiksē objektīvu informāciju kā novērotāji no malas, tad pasaule nekad neuzzinātu par notiekošo, kas ir priekšnosacījums, lai pasaule mainītos. bet es negribu šo tēmu tālāk izvērst un diskutēt ar Tevi. par hedas aktivitātēm ārpus informēšanas cibā neko nezinu, bet esmu pateicīga, ka viņa šeit par to raksta, lai nedzīvotu tikai no melbikšveidīgo savdabīgās informācijas par tēmu.
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 01:51 pm
(Link)
Paldies, Milda!
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 01:47 pm
(Link)
To, ko ikdienā varu iespaidot, es iespaidoju. Cibā pierakstu absurda piezīmes: 1) lai viendien pamostoties pilnīgā absurdistānā, zinātu, kā līdz tam nonāca, 2) lai attiecīgā vardarbības importa aizstāvji LV nevarētu gluži netraucēti melot par burvīgiem, atdarināšanas vērtiem piemēriem.
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 10:14 pm
(Link)
Atceries "The Square" epizodi ar agresīvo radību un smalkās publikas reakcijas. Estlunds ir gudrs un viltīgs un nestāsta stāstu tikai par mākslas performancēm.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 10:22 pm
(Link)
un mazais emigrantu puisīts, kas, iespējams, aizgāja bojā, cīnoties par savu taisnību
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 10:46 pm
(Link)
arī, viņš tur visādus stāstus izstāsta
From:[info]nulle
Date:March 16th, 2018 - 10:24 am
(Link)
Cilvēki kā etalons?
From:[info]romija
Date:March 16th, 2018 - 09:24 am
(Link)
ā, tad atvainojos. nezkāpēc iedomājos, ka tas Tavs pēdējais komentārs domāts nopietni.
From:[info]krishjaanis2
Date:March 18th, 2018 - 05:44 pm
(Link)
Nē, es nesaprotu, kāpēc man un manai kultūrai "būtu jāmainās" (lai vai kā tas praktiski izpaustos, droši vien marksistisku jaunās pasaules birokrātu gādīgajā vadībā), saskaroties ar negribētu, neaicinātu un nevēlamu barbaru "kultūru".
From:[info]divi_g
Date:March 15th, 2018 - 10:25 pm
(Link)
Šis jāpieseivo, mani nemaz tik bieži necitē.
(varētu ielikt kādu Bīna bildīti, bet pele neceļas)
From:[info]heda
Date:March 15th, 2018 - 10:30 pm
(Link)
Ir pieseivots, un gan šeit, gan citur citēts vairākkārt (uzticami zviedru kolēģi ļoti piekrīt).
From:[info]kreiza
Date:March 16th, 2018 - 06:07 pm
(Link)
Palasoties arī komentārus, šķiet, problēma ir tur, ka paziņojot, ka kāds ir sistēmas, audzināšanas, reliģijas vai da jebkāds upuris, automātiski tiek pieņemts, ka viņš ir nevainīgs un nav jāsoda ar visu likuma bardzību. Nē, tas, ka viņš ir upuris un tādi ir praktiski visi garīgi sakropļotie cilvēki, t.i., noziedznieki, nenozīmē, ka viņš nav atbildīgs likuma priekšā un ka viņš nav jāizolē no sabiedrības.
From:[info]usne
Date:March 16th, 2018 - 10:24 pm
(Link)
+
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 10:32 pm
(Link)
Tā būtu, ja valdītu veselais saprāts, nevis dīvaina ideoloģija. Pēc tiesas sprieduma (ja tik tālu vispār tiks), pastāstīšu te, kādi pāris mēnešu sodi tiks piespriesti.
From:[info]kreiza
Date:March 16th, 2018 - 10:35 pm
(Link)
Netiek ievērotas cilvēku tiesības uz drošību. Es to tā noformulētu.
From:[info]heda
Date:March 16th, 2018 - 10:45 pm
(Link)
Būtībā vienpusēji tiek lauzts sabiedriskais līgums.
From:[info]fedrs
Date:March 17th, 2018 - 09:32 am
(Link)
Upurim un viņu radiniekuem būtu jāiesaka mākslas terapija. Piemēram, kinofilma Vorošilova strēlnieks.
From:[info]gnidrologs
Date:March 17th, 2018 - 01:56 pm
(Link)
Normālās zemēs upura radinieki tos cilvēkus nežēlīgi nolinčotu. Varbūt tas izklausās nežēlīgi, bet salīdzinājumā ar to eloisko 'complacency', kas notiek Rietumos, es tādu variantu noteikti uzskatītu par labāku. Tas vismaz dod signālu nākamajiem potenciālajiem "nabadziņiem". Mūsdienu judikatūra šajos jautājumos ir izsmiekls.
From:[info]heda
Date:March 17th, 2018 - 03:07 pm
(Link)
Ļautiņiem, kuri pat piparu gāzi nedrīkst lietot pašaizsardzībai, tāda terapija būtu īsts kultūršoks.