|
||||||||||||||
Vasara un dūmi - "labestības" banalitāte 2018
Comments:#metoo uz šādām izvarošanām neattiecas.
Kā te reiz kodolīgi komentēja divi_g: "Bet tagad mēs zinām, ka multikulturālisma konfū ir stiprāks par feminisma konfū." Kā tu to domā? (Vai izlikšanos neredzam, kas notiek pašu pilsētā, valstī? Lai pēc tam teiktu "bijām naivi" un tupinātu tādi būt?)
nevienlīdzīga izturēšanās pret rasēm/tautām, izlikšanās neredzam, vardarbības atļaušana.
cilvēku gļēvums, ka neiet protestēt. vai protestē no tupa nacionālisma viedokļa. šis ir vispārcilvēcīgs konflikts, kurš tā ir arī jārisina. Tas netiks risināts, usne.
Tikko, kad bija skandāls par šo http://klab.lv/users/heda/128113.html, tiešām, kā tas iet kopā ar Stambulas konvenciju?
vispār cilvēkiem ir vairāk jādraudzējas ar saprātu, nevis ideālistiskām teorijām. ja kaut kas ir bīstams, tad no tā ir jābīstas vai jāzin kā apieties. ja satiekas divas kultūras, tām abām ir jāmainās nevis vienai, ja gribam precizēt, jāmirst abām un jaizveido trešā. jāstudē neirozinātne un jāatbrīvo smadzenes no reliģijas parazīta, tas ir vienīgais mans secinājums. Zināmā mērā šī jau ir trešā kultūra, jo viņu pašu kultūrā, neatkarīgi no skata uz vardarbību, viņus noteikti neuzskatītu par nabaga bērniņiem.
kas notiek ar bērniem, kad tiem aizliedz saldumus un tad viņi aiziet ciemos, kur var ņemt cik grib?
tādā ziņā viņi ir tādi paši upuri un viņu dzīves ir tik pat sačakarētas. Psihologa palīdzība ir vajadzīga visiem, bet miesas bojājumi ir tikai vienai. cik sapratu, končas bija dabujuši ,pat pārēdušies.
jā viņi ir upuri, viņu smadzenes rietumu vidē uzkaras. gan jau ir tādi, kas uz to spekulē un maniaki ir sastopami visur un tik pat labi kāda rietumniece var sajukt prātā un aplaist visus ar aids. bet vidējs gadījums ir tieši tāds, kur visi ir upuri. ieskaitot sabiedrību, kura nespēj novilkt robežas, jo nespēj bez pārspīlējumiem paskatīties pati uz sevi. Tas ir domāts nopietni, bet ne tik paštaisni un no viena skatupunkta kā parastam, smadzenes nekustinošam, egoistiskam cilvēkam gribas domāt.
esi redzējusi kā cilvēki izturas pret savu radinieku izvarošanām? tur vairs no izvarotāja saprašanas nav ne miņas! tur piesauc Dievu un mēslu dakšas. tukša filozofešana un visu saprotosā labiņā mālēsana beidzas brīdī, kad pats vai kāds radinieks ir cietis. palūkojies apkārt.
Jā, vidusceļš ir vajadzīgs, bet ar mešanos saprast un aizstāvēt izvarotājus, aizmirstot par cietušo, ir jābūt apdomīgam.
Tieši tik pat ļoti, lai katru upuri uzskatītu par nevainīgu.
Galu, galā visi cilvēki ir jāizglīto, lai viņiem ir nojausma, kas un kāpēc ar viņiem notiek. Skolā ir jāmācās psiholoģija un kā droši havot seksu nevis reliģijas mācība. Un kāds tas ir?
"Labestības" banalitātes un stokholmas sindroma slazdi slēpjas attaisnojumos, ka frankenšteiniem, radot savas radības, teorētiski varbūt pat nav ļaunu nodomu, bet ar sekām jādīlo citiem, kuriem arī kauns nebūt "labiņiem". Bet tikmēr nākamais upuris - kada no "labiņo" meitām - ir jau noskatīts.
Bet kāpēc Tu neej un neprotestē, bet sūdzies cibā? Kāpēc sievietes, vecāki nerīko mītiņus?
Kur tad ir iecietības kritiskā masa? Tu par šādiem gadījumiem uzzinātu, ja heda nerakstītu? Es diezin vai. Lai veidotos kritiskā masa, ir jābūt objektīvai informācijai par problēmu.
Protams, bet līdzīgi domā arī tie, kas filmē avāriju, bet nesniedz pirmo palīdzību.
Novērotājs, kurš atļauj notikt vardarbībai arī ir atbildīgs. un kara reportieri? ja viņu nebūtu, kas fiksē objektīvu informāciju kā novērotāji no malas, tad pasaule nekad neuzzinātu par notiekošo, kas ir priekšnosacījums, lai pasaule mainītos. bet es negribu šo tēmu tālāk izvērst un diskutēt ar Tevi. par hedas aktivitātēm ārpus informēšanas cibā neko nezinu, bet esmu pateicīga, ka viņa šeit par to raksta, lai nedzīvotu tikai no melbikšveidīgo savdabīgās informācijas par tēmu.
To, ko ikdienā varu iespaidot, es iespaidoju. Cibā pierakstu absurda piezīmes: 1) lai viendien pamostoties pilnīgā absurdistānā, zinātu, kā līdz tam nonāca, 2) lai attiecīgā vardarbības importa aizstāvji LV nevarētu gluži netraucēti melot par burvīgiem, atdarināšanas vērtiem piemēriem.
Atceries "The Square" epizodi ar agresīvo radību un smalkās publikas reakcijas. Estlunds ir gudrs un viltīgs un nestāsta stāstu tikai par mākslas performancēm.
Nē, es nesaprotu, kāpēc man un manai kultūrai "būtu jāmainās" (lai vai kā tas praktiski izpaustos, droši vien marksistisku jaunās pasaules birokrātu gādīgajā vadībā), saskaroties ar negribētu, neaicinātu un nevēlamu barbaru "kultūru".
|
||||||||||||||