Heart*Stripper
Viss ir, lai mēs tuvotos Esamībai..
Jūrā.. 
5th-Jul-2005 10:07 am
Nu, labi, pierunājāt.. Tātad ko labu gribat dzirdēt un kāpēc gatavojos ar konkrēto cilvēku laulāties?
Kādu dienu aizmirsa piezvanīt, kas stipri pamainīja manus dienas plānus. Kā atvainošanās - burvīgu raibu ziediņu pušķis..
Vakar pēc darba kā jau pirmdienā pārguruši, bet mani aizved uz jūru. Un es peldējos! Pa 3ām vasarām pirmoreiz! Ūdens bija fantastisks, silts kā piens.. Kādu stundu pa viļņiem izlēkājos.. Bet viņš viens krastā, jo nedrīkst līst ūdenī dēļ vēl dzīstošās brūces.. Tūlīt apritēs precīzi gads kopš tās briesmīgā vakara, kad nokļuva reanimācijā..
Aizvest mani ar draudzeni uz tusiņu un pēc tam atbraukt iereibušajām jaunietēm pakaļ, lai aizvestu mājās..
Iedot naudiņas DM first entrance biļetēm..
Uztaisīt brokastis..
Saudzēt, mīlēt, cienīt..
Un visa tā mistiskā it kā nejaušā satikšanās un it kā nejaušās sakritības.. Un tik tuvas sajūtas jau no paša sākuma..
Nu bet - kas neķīvējas, tas nemīlējas! :) Un man jau arī galu galā nav nekāds eņģeļa raksturiņš.. ;)
Par uzvārdu domāju un domāju.. Iespējams, manā galvā iesēdusies spīts? Bet kādēļ tāda pati nāk no otras puses?
Comments 
5th-Jul-2005 10:19 am
skaisti.. iisteniibaa :)
5th-Jul-2005 10:24 am
nu jā, var jau no dažādām pusēm paraudzīties.. ;)
5th-Jul-2005 12:26 pm
:)
5th-Jul-2005 10:23 am
Paldies, taa jau ir labaak;) Un nemaz nav neinteresantaak:)
5th-Jul-2005 10:25 am
:) a ko var gribēt no pārstresota cilvēka.. šodien atkal jāskrien uz viesu namu ar galdu klājējiem , a vakarā pie neķītrās mūķenes :P
5th-Jul-2005 10:28 am
Nu re, par muukeni jau tu esi atradusi pozitiivo, ieraugi pozitiivo ari skrieshanaa pie gadun klajejiem un viss bus jaukiiiii:)))
5th-Jul-2005 10:31 am
nez, nez, kas tur pozitīvs.. varbūt tas, ka mani aizvedīs un atvedīs..;)
bet šitajā karstumā tik slikti jūtos! :( pie zemes spiež. un pārgurums, un gulēt gribas..
5th-Jul-2005 10:32 am
Klau, tev uz katru drumo domu jaliek vieta vismaz viena pozitiivaa, a tu dari otraadi:DD Uz katru pozitiivo virsu viena druumaa;)
Es veel neesmu bijusi laukaa, bet nekur jau nesprukshu, uz darbu tak jaiet;)
5th-Jul-2005 10:35 am
a man, tā domājot, paliek vieglāk dzīvot! :P Nopietni.. Skaļi pateikt, ka ir slikti, un klusībā ar to cīnīties un it kā aizmirst..
5th-Jul-2005 10:53 am
Nee nee, man jau nav zheel:D Zinu, man ar ir taa, ka skalji izgruzos, lai tas no galvas aaraa, tik gribas dzirdeet, ka ir ari kas labs, citadi liekas, shausmas, viss galiga pakaljaa un veel precas;)
5th-Jul-2005 10:54 am
ir jau arī galīgā pakaļā! :P pati vairs nezinu, priekš kam tas viss.. a vēl gada sākumā tā gribēju! :)))))))
5th-Jul-2005 10:57 am
Tad tu veel nezinaaji, ka uznaks kaare visu pashai darit;))
5th-Jul-2005 11:00 am
nē, tad es nezināju, ka neviens nepalīdzēs un ka visi vīrieša radi tādi egoisti un tik iedomīgi tipiņi.. viņa brālis vispār konsekventi mani nekad nesveicina, bet brāļa sieva neatbild uz meiliem un sms. a skaitās vedēji. forša ģimenīte :/
5th-Jul-2005 10:42 am
Jauki. Man prieks par jums abiem, kad esat divatā - bez radiem. ;))
Un tagad sākšu apcelties:
Vai Tu jau proti atšķirt izplatītākās nezāles no zemenēm, kartfeļiem un bietēm? :D
5th-Jul-2005 10:43 am
:D
Mani ielika tikai puķu dobē! :P Neko vairāk jamie tur neaudzē. Bet kādu puķi gan jau izrāvu ar visām saknēm :P
5th-Jul-2005 10:48 am
Nu jau varēs sākt audzēt kaut ko vairāk - vedekliņa liela ravētāja... ;))))))))))
īstenībā man arī kaut kas līdzīgs: mīļā māmiņa nepagalam nemīl pa zemi rušināties, nu tad sieva kaut vai zemeņdobi parušina un puķes pārstāda... man zāle jāpļauj, sīkie remontdarbiņi... skaidrs, ka ir rūkšana un sašutums, tak ko darīt? Nedzīs tak pilsētas freileni ar koku dārzā. :D
5th-Jul-2005 10:52 am
nu ja nu! :)
kam patīk, lai ravē uz nebēdu! ;)))
vakar jamā piezvanīja un es uzreiz sajutu, ka tas i kontroles zvans - droši vien zināja, ka dēliņš viens pie bračkas aizgājis un sadomājās nez ko, ka apkārt pa pasauli blandos. jautāja, ko darīju pa brīvo nedēļu un vai veļu, ko mazgāju, arī gludināju :P Nu baaaaaaaaa! :D Un stāstīja, ka logus vajadzēšot pirms rudens mazgāt :P Tāds, lūk, kontrolzvans. Pirms kāzām..
5th-Jul-2005 10:55 am
:DD kaa vina tev atgadina, ka velja ir ari jagludina!?;))
super! priecajies, tu pati butu piemirusis, bet tagad velja vienmer bus izgludiaanata;)
manas laimigas dienas skaititas- vinsh savas drebes veda mammai mazgat, kamer mums nebija velasmashinas, un omite tas deva atpkalj tiras, izgludinatas. tagad naksies man to darit;)
5th-Jul-2005 11:01 am
a jamā jau zina, ka es negludinu, resp., gludinu ļoti reti! :P un speciāli tā uzjautāja, a es viltīgi izvairījos no atbild, sakot, ka mazgāju vilnas džemperus :D
5th-Jul-2005 12:08 pm
:DDD A Tu paprasi - vai viņa pate ir savējos kankarus izgludinājuse? Nē? Šausmas, šausmas, āpāc, āpāc... :DDD
Logi jāmazgā? Viņas mājai arī? ;))
Nekaunies pate kaut ko paprasīt, ne tik klausīties!
5th-Jul-2005 02:11 pm
pag, pag, to visu es pataupīšu pēc kāzām - tā teikt, dāvanā ;)))))
5th-Jul-2005 11:18 am
Varbuut tas ir manis personiigs egoistiskaa darkone viedoklis, bet man, peec visa shii rakstiitaa shkjiet jaa:

Tieshaam skaisti. Vinjsh tevi tieshaam (izskataas) miil - lutina, ruupeejas, saudzee (cik nu vien iespeejams).

Bet tu nemineeji nevienu iipashiibu, kas tajaa cilveekaa tev patiktu. Tikai to, ko Vinjsh dara Tev.

Un kas notiks ja vinjsh kaadu dienu to vairs nedariis? Nu vai nu negribees, vai vienkaarshi nevarees?

Un arii taa nada paspiideeja pa vidam, kontekstaa par biljeteem.

So ... tu miili ko? To cilveeku, vai to, ka tevi kaads (whatever) lutina un finansee??? (Un sho omuliigo staavokli veelies nostiprinaat iekjeedeejoties tam nelaimiigajam cilveekam dziivee ar gredzeniem)

No otras puses spiits naak ar to, ka cilveeks, varbuut neapzinaas, bet instinktiivi juut to, ka tu miili sho situaaciju, kuraa vari vinju izmantot, bet ne vinju pashu. Uzvaards vinjam saistaas ar vinja dzimtu, vinja buutiibu, vinju pashu.
5th-Jul-2005 11:25 am
man kaut kā negribētos tagad te izplūst otra cilvēka analīzē ;))))))
es jau saprotu - vīriešu solidaritāte.. :) nebaidies, pāri nevienam netaisos darīt :) nevienu netaisos izmantot, jo tur vienkarši NAV, ko izmantot..
man arī viņa uzvārds asociējas ar viņa dzimtu. un tā viņa dzimta un radi man ļoti nesimpatizē - attieksmē pret mani kā pret tukšu vietu, kas tur var patikt.. :/
5th-Jul-2005 11:32 am
īsāk sakot, varbūt nemāku visu tā uzrakstīt, lai visiem viss būtu skaidrs :)
bet, lai visu saprastu, būtu daudz jo daudz jāraksta..
par visu pagājušā gada vasaru/rudeni, kad KATRU dienu skrēju uz slimnīcu [1,5 mēnesi reanimācijā, 2 mēnešus nodaļā], vārīju pusdienas un nesu viņam, tīrīju māju, uz darbu gāju..visos tos pārdzīvojumus, kad tik ilgu laiku cilvēka dzīvība mata galā..
par manu audzināšanu un viņa ģimeni. mani senči abi bija no mākslinieku pasaules, mājās nekad neviena rupja vārda, inteliģence, arī no vecvecāku puses. viņa ģimene no dziļākajiem laukiem, kuri izsitušies, pateicoties sencītim. ieguva amatu, nauda sāka birt pa visiem galiem un tā izskatās, ka tas ir ļoti sabojājis gan muterīti, gan abus dēlus. tāda iedomība lien laukā, lepnība. bet par ko? par naudu?.. manās acīs naudai nav tāda vērtības, lai cilvēks ar to būtu pārāks par citiem..
5th-Jul-2005 12:19 pm
Jaa, bet mans kjeceriigais praats grib jautaat, vai tas ir tas, deelj kaa buutu jaaprecaas? Tas kaut kaa taa, ka vinjsh juutas paraadaa, ka tu par vinju ruupeejies, kad vinjsh bija slimniicaa un tagad vinjsh ruupeejas par tevi.

Bet kur ir juusu divu personiibas? Juusu divu es?

Vai tie papildina viens otru, no taa, ka juus esat kopaa, vai nospiezh juus, jo tev jaatsakaas no taa, kas tev tuvs, un jaapienjem, to kas tev svesh un vinjam liekas liidziigi.

Ir dazhaadas miilestiibas un ir taadas kuras labaak saglabaat nesabojaatas - saglabaajot katra cilveeka briiviibu un ieveerojot zinaamu distanci neierobezhojot otru liidz stadijai, kad no otra vairs nav nekaa, no taa, kas vinjsh bija agraak.

Vienkaarshi, ir taa, ka man shkjiet, ka ar to, ko shobriid veidojat tikai bojaajat savas attieciibas.
5th-Jul-2005 02:17 pm
laikam gan šoreiz Tev nebūs taisnība. Tevis aprakstīto modeli esmu izjutusi un zinu, kā tas ir. ļoti labi zinu.
vairāk kā mēs viens otru papildināt būtu grūti :) es strauja, viņš mierīgs. es viņam uzbukņīju, viņš mani piebremzē. forši :) protams, nepārtrauti tiek bremzētas manas trakulības! :) un tas nebūt nav slikti.. kā spītnieces savaldīšana :)
manas emocijas un viņa saprāts. būs gudri bērni ;))))))))
5th-Jul-2005 03:11 pm
Nu tas man izklausaas vairaak peec taa, ka juus viens otru kaa reiz ierobezhojat, nevis papildinat.

Vinjsh ierobezho tavu temperamentu, savukaart tu meegjini vinju dziit uz priekshu.

Tavas emocijas un vinja praats - OK. Bet tas ir jebkuraas attieciibaas starp preteejiem dzimumiem, jo sievietees parasti dominee emocijas, toties viirieshi ir vairaak racionaali, sapraata cilveeki. (Ne vienmeer gan, bet nu taada tendence tomeer pastaav)

Redzi - es domaaju, ka ir savs skaistums gan tavaa trakuliibaa, gan vinja leeniigumaa. Bet vai shie divi temperamenti var sapluust kopaa un veidot vienu veselu?

Man patiik lietas vizualizeet, un panjemsim ainu, kur juus abi dejojat. Tev gribas aardiities, kusteeties, bet vinjsh veelaas leenu valsi. Kas notiek?

Man raadaas, ka tu biidi viirieti, centies vinju vadiit, jo veelies ko aatraaku un nekaadi nespeej pielaagoties un izbaudiit vinja pasha kustiibu gammu.

Juus dziivojat uz divaam dazhaadaam frekvenceem, kas vienmeer riiveesies un nekad nesaskanees. Tad, kad atradiisities kjeedee, kaa divi cietumnieki, viens otram, tad tas tikai saasinaas sho probleemu.

Atgriezhoties pie dejas, shkjiet logjiskaak tomeer labaak izveeleeties liidzveertiigu parneri, kas ir tik pat energjisks un kaut arii divi karsti temperamenti protams berziisies veel trakaak, nekaa juus, tomeer vinji atradiisies liidzsvaraa, un kaut arii varbuut striideesies viens ar otru vairaak (paskaties itaalju filmas), patiesiibaa arii sapratiis viens otru labaak.

Nu to, kas nolemts, tas nolemts un titaaniks savu kursu nemainiis, pat ja priekshaa siiks ledus gabals. Viss, ko es varu ieteikt, ir laiciigi vienoties, ka respekteesiet viens otru, un centiisities ierobezhot otru peec iespeejas mazaak. Un ar sapratni reekjinaasities ar to, ka gan tev, gan vinjam buus vajadziigi citi cilveeki, aarpus juusu jaukaas ligzdinjas, lai vareetu atpuusties un pilnveidot sevi. (Es skaistos vaadros mineeju abpuseeju ragu likshanu)
5th-Jul-2005 03:15 pm
Tas laikam arii ir kaa atbilde jautaajumaa par uzvaarda mainju.

Lai tev paliek tavs un vinjam savs, un vienojaties ka shiis preciibas ir vairaak kaa draudziibas apliecinaajums, un vienoshanaas arii turpmaak ruupeeties vienam par otru, bet nekas vairaak ...
5th-Jul-2005 03:24 pm
Tu iri ļoti kategorisks. Maksmimālists? Utopists? Jeb ideālists? :))
5th-Jul-2005 03:41 pm
Vai kaads no shiem epitetiem ir pretrunaa viens otram? :)
5th-Jul-2005 03:44 pm
kaut kādas nianses jau ir.. :))))))
es iru maksimāliste, tāpē arī nav viegli dzīvē.. gribas visu pareizi, bet tā jau reti kad gadās.. :)
ehh, galvenais, ka cilvēks labs, vai ne? tad jau var kopā līdz sirmam vecumam davilkt ;)
5th-Jul-2005 04:29 pm
Visi cilveeki labi, kas neslepkavo un vecaam tanteem dod vietu tramvajaa :p

bet vai tas noziimee, ka ar visiem labiem cilveekiem mees varam davilkt liidz sirmam vecumam?

Aaa ... un vispaar, jautaajums prieksh kam nepiecieshams davilkt liidz sirmam vecumam? ;-)

Nodoms jau nav slikts, tomeer shkjiet, ka katram cilveekam ir muusu muuzhaa sava loma, un ja taa sevi izsmelj peec nedeeljas, meenesha vai trim gadiem, tad kaapeec mociities un turpinaat??? ;-)
5th-Jul-2005 04:33 pm
nē, bet tikai daži ir tik labi, lai varētu ar viņiem vecumdienas sagaidīt. es jau būtībā ticu tam vienam vienīgajam un īstajam..
un tas īstais nenozīmē, ka nebūs skumju brīžu un kādu strīdiņu.. tā man domāt..
5th-Jul-2005 04:51 pm
skumji briizhi un striidi ir normaala attieciibu paraadiiba.

Striidi noziimee, to, ka katram ir savs viedoklis un vinji to veseliigi risina.

Ja tu esi taada, ka tevi kaadam jaapaciesh, tad muljkjiigi buutu gaidiit attieciibas, bez striidiem.
5th-Jul-2005 04:52 pm
es i pats labākais un mīļakais, pats patiesākais un pacietīgākais cilvis pasaulē! :)))))
5th-Jul-2005 05:02 pm
tu ar mani flirtee? :p
5th-Jul-2005 05:04 pm
tikai saku patiesību.. ;)))))
5th-Jul-2005 05:17 pm
Lai nu taa buutu :P
6th-Jul-2005 08:14 am
netici, netici.. ;))))
5th-Jul-2005 03:22 pm
es vienalga Tev nepiekritīšu ;)))) ir ļoti daudz aspektu, kurus šeit nerakstīšu, bet kuri ir kā apliecinājums, ka viss ir tā, kā tam jānotiek, ka ir pareizi. tas, ka tagad ir zināms stress, dara savu un mudžina domas..
it kā atšķirīgi,tajā pašā laikā tik daudz kopīga.. gan miera, gan trakulību.. dažādība.. spēja pielāgoties un variēt - tas visu padara duadz krāsaināku un interesantāku. un nav rutīnas un neapnīk..
Tu biški visu tagad saskati pārāk dažādu un atšķirīgu. Tik traki ar mums nav :)
Zini, kā ir sajust mīlestību tik dziļi un tik dzīvi, ka asaras līst? :)))
Neko darīt, vienmēr būs lietas,kas it kā ideālo padarīs ne tik baltu un tīru. Kā tas šajā gadījumā ir ar viņa radiem. Neko darīt..
Un to gan es varu apgalvot, ka man nu noteikti vairs nebūs vajadzīgi nekādi citi cilvēki, pietiekami daudz tādu jau ir bijis :) Gribas mieru un māju sajūtu..
5th-Jul-2005 03:35 pm
Nu tas veel truuka, lai tu man piekristu. Un ko tad dariisi? Atcelsi kaazas? Tas izklausaas izcili muljkjiigi. Vai arii preceesies ar vaardiem, "zini, daargais, man liekas ka shii ir lielaakaa kljuuda manaa muuzhaa, bet kas iesaakts, tas jaapabeidz ..."

Bet tas, ka mudzhinaas domas, tas ir veseliigi.

Jaa un saskatu to tieshi taa, kaa tu to apraksti.
5th-Jul-2005 03:42 pm
nav jau māksla atcelt, bet gan audzināt savu raksturu un saprast, ka dzīve vēl daudz un sāpīgi var sist un ka dotajā brīdī vispār jau nav reālu problēmu, tikai sīkas egoisma izpausmes..:)
katrā gadījumā nevaru iedomāties sev piemērotāku cilvēku blakus, kurš varētu paciest mani un manus izājienus :))))
5th-Jul-2005 04:42 pm
STOP!

Vinjam jaaciesh tevi un tavi izgaajieni?

Pag, pag, tu esi taada sadiste, ka tev vinja nav zheel mociit liidz sirmam vecumam, liekot vinjam paciest tevi!!!???

Vinjam nudien laikam ir izcili zems pashnoveerteejums, ja vinsh ljaujas shaadaam attieciibaam ...
5th-Jul-2005 04:46 pm
ai, tik nopietni visus tekstus lasi ;))))))) nu, neviens cilvēks nav eņģelis, vai ne? es arī ne, man arī savas sliktās īpašības, piem., augsts pašnovērtējums, augstas prasības pret sevi un līdz ar to pret vīrieti.. ne katrs varētu to izturēt.. pie mums ir daudz vīriešu ar domāšanu - ja jau esu vecis, tad visām sievietēm jāģībst, mani ieraugot ;)
5th-Jul-2005 05:00 pm
Ja otram ir tik pat liidzveertiigs pashnoveerteejums, kaa tev, tad tas buutu "fair trade", kaa teiktu anglji.

No otras puses, miilestiiba nepaziist prasiibas. Taa pienjem otru taadu, kaads vinjsh ir. Vai tad ne?

Gribaas, kaut kaa ieteikt tev nesteigties un sagaidiit to briidi, kad pret kaadu izjutiisi tieshaam miilestiibu, nevis "augstas prasiibas".

Tu paarmet, ka vinji ir iedomiigi kljuvushi, bet vai iedomiiga neesi tu pati?

(Kas gan taadaa gadiijumaa buutu ok, un tad jau nu gan juus esat saderiigs paaris, par kuru var teikt - "taads taadu atrod" ...)
5th-Jul-2005 05:04 pm
Tu pārāk daudz ar prātu analizē lietas, kur prātam nav vietas..
Nobriedušai personībai ir jābūt augstam pašnovērtējumam. Pārliecībai par sevi.
5th-Jul-2005 05:14 pm
Nu bet es esmu viirietis, taapeec arii analizeeju un balstos uz praatu, nevis emocijaam.

Jaa, bet kaa shim pashnoveerteejumam un paarlieciibai par sevi ir jaaiespaido attieciibas ar otru cilveeku, ar kuru esi saistiits?
6th-Jul-2005 08:13 am
otram ir jābūt līdzvērtīgam partnerim, arī ar pašapziņu un augstu vērtību skalu sevī un pasaulē..
5th-Jul-2005 12:35 pm
varbūt tev nepatīk uzvārds?
5th-Jul-2005 02:11 pm
nu uzvārds tīri neko :)
5th-Jul-2005 02:15 pm
tad atslābsti un uzdāvini viņam šo prieku, ja jau viņš ir tik labs.

nebūsi tak tagad sliktā, ne? :P
5th-Jul-2005 02:22 pm
ehh, tik daudz jau esmu piekapusies, pat dzivesvietu samainijusi uz netīkamāku [1.stāvā] un te vēl šitais.. bet nu kur gan man likties.. ;))))
5th-Jul-2005 02:32 pm
un pareizi vien būs! ;) būs vieglāk ceļot, visādus papīrus kārtot un ar bērniem kādriez.. :P
5th-Jul-2005 02:35 pm
a patiesībā nekādu jau problēmu uzvārda dēļ nav, ja ir oficiāli precēti, bērniem dod tēva uzvārdu, viss ir ok. te i cita nianse, tīri iekšējās sajūtas..
bet nu.. gudrākais piekāpjas ;)))))
This page was loaded Dec 24th 2025, 8:20 pm GMT.