gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2019-12-05 07:29:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
The paintings of Madrid based hyperrealist Pedro Campos (1966) , present a world that shines. His subjects -- aluminum coke cans, apples wrapped in plastic, glass marbles, and the spines of coffee table art books -- have an aura of glossy, sanctified perfection about them. They are hand painted essays about purity in which mundane items shock the senses with their virginal splendor. Source: https://www.pedrocampos.net/about

Un tagad iedomājieties, ka augstāk minētais tekstiņš ir uz piecām lappusēm. Modernā māksla ir tik sarežģīta un intelektuāla, ka vienkārši tā nesapratīsi, bet palasot šādus apgaismojošus tekstiņus, pavērsies jauni apvāršņi. Protams, plebam tāpat diez vai pieleks:


(jāsaka, ka mēnešreižu šļaksti pa sienu salīdzinājumā ar šo ir gandrīz vai interesantāki, bet tur jau neiztiks bez kvalificēta akadēmiķa klātbūtnes, lai neapjuktu domas dziļumā un formas lakonismā - ar eseju sējumu var nepietikt)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2019-12-05 16:19 (saite)
Šis objekts "uzrunā" cilvēkus, kas sev iestāstījuši, ka viņus uzrunā (jo izlasījuši 100 lappušu bukletu un vēlas iekļauties savu peeru lokā).
Mūzikā šim laba anloģija būtu t.s. 'shredders'. Cilvēki, kas izkopuši augstu sava instrumenta virtuozitāti, bet nav spējīgi radīt. Šis kekss būtu ļoti labs mākslinieks-noformētājs, bet tas arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nelietotajs
2019-12-05 16:44 (saite)
tā nav. ko man darīt, ja es paskatos uz darbu un mani saista, nemaz neizlasot aprakstu? šis mākslinieks ir ielicis fīču tajā, kā fiksēt ikdienišķus objektus. viņš nemēģina pateikt neko par būšanu cilvēkam vai cilvēcību, bet vienkārši prezentē pasaules estētisko iedabu un vienkāršo lietu skaistumu. nespēt to nošķirt un visur meklēt tikai kaut kādu augstāko ētiku vai dievs vien zina, kam tieši tu piepisies – sorry, tas tādā komuņagu stilā, kur nebija lielākas apsūdzības par formālismu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-12-05 16:55 (saite)
Viņa gleznu vietā tu tik pat labi varētu aplūkot fotogrāfijas un gūt to pašu, tā kā pat no 'vienkārši lietu skaistuma' pozīcijas šis ir dreks. Klusās dabas ir interesntas tieši ar to, ka mākslinieks vienkāršo lietu skaistumu projicē caur sevu specifisko estētisko prizmu, rada noskaņu. Fotoreālisms ir mēģinājums sacensties ar mašīnui tajā, ko mašīna tā pat dara labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nelietotajs
2019-12-06 00:12 (saite)
Nevarētu, draudziņ, nevarētu. Laikam neesi bieži pie gleznām stāvējis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-12-06 00:57 (saite)
Varbūt tu neesi apskatījis fotogrāfijas. Viss, kas te vajadzīgs ir labs hd printeris.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iokaste
2019-12-05 21:23 (saite)
ļoti var būt, ka čalim vienkārši patīk gleznot dažādu materialitāti. citiem patīk smukas un saprotamas bildes. tas viss ir super.

vienīgais bet ir mākslas zinātnieki, kuri uzpūš ziloni uz 100 lpp, nopublicējas lapās un žurnālos, kurus lasa tikai tādi paši. un nokāš no kultūrkapitāla par šo visu tukšā gaisa griešanu 100k.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-12-06 16:29 (saite)
the bizz is gud
savākt visādus wannabe māsklas snobus aplokā un izkāst naudiņu - māksla visā šajā pasākumā ir con-mastery

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?