gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2018-04-20 21:51:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
dzelzceļlietu vērotāja piezīmes
Ir divas lietas, kas mani nedaudz perplexē maršrutā Saulkrasti-Rīga abos virzienos (jo tas ir manis vis novērotākais maršruts, bet var gadīties, ka arī citos ir līdzīgi momenti)).

Pirmkārt, kāpēc vienīgie sešvagonīgie sastāvi, kas bijuši manā redzeslokā, kursē pa dienas vidu, kad pat ar diviem vagoniem pietiktu, i to būtu pustukši? Tajā pašā laikā absolūti praim-taim reisi, kas vismaz līdz/pēc Ziemeļlbāzmas ir tik aizbāzti, ka cilvēki regulāri ganās tamburā nekad, jā, nekad, nav sešvagonīgi. Pat piektdienu vakaros no Rīgas uz dāčām labā laiciņā. Ja te ietu runa par naudas cirkulāciju, es teiktu, tā ir kaut kāda atmazgāšana. Vien nevaru iedomāties kādā veidā latvju dzelzceļam tas ir rocīgi?

Otra lieta jau daļēji aizskārta. No visām stacijā, kur vis vairāk iekāpj/izkāpj, tb no Saučiem braucot iekāpj, no Rīgas braucot, izkāpj (až pusvagons praimtaimā) tieši tur. Pat Carnikava nav tik pieprasīta. Saprotu, ka Vecmīlgrāvis ir labi apdzīvots rajončegs, bet iepriekšējie Mangaļi un Sarkandaugava arī ir samērā popuklēti. Labi, Brasa neskaitās, jo tas jau ir pārāk lokāli pie tās pašas centrālās Rīgas. Vai no mīlgrāvjiem sūdīga satiksme citos transportos vai vilciens prosta ir optimālākais veids kā nokļūt Centrā? Chimera droši vien par šito varētu pateikt tuvāk, kā insaiders.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kisswithafist
2018-04-20 23:28 (saite)
Tiem, kam līdz stacijai tuvu (un tā ir lielākā rajona daļa), vilciens tiešām ir optimālākais variants braukšanai līdz centram. Vai Zemitāniem, piemēram. 20 minūtes un esi klāt, kamēr nākamais variants ir mikriņš (aptuveni pusstunda, 20 minūtēs neraļļojot tiem īsti nesanāk aizbraukt).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kisswithafist
2018-04-20 23:30 (saite)
Kas attiecas uz Mangaļiem – neteiktu, ka ir baigi populēti. Tādi izkaisīti, izstiepti garā strīpā, tur varētu būt ērtāk ar autobusu vai iet otrā virzienā uz tramvaju. Savukārt sarķene – nu, tur ir iespējas – 3 maršrutu autobusi, mikriņi, trolejbuss, tramvajs, spēj tik izvēlēties. Tur pat varētu būt laika ziņā līdzīgi, jo pēc Brasas vilciens sāk braukt arvien lēnāk, un Sarkandaugavas stacija kā reiz ir diezgan nostāk no visapdzīvotākajām vietām. Protams, visu sabtransu kopums arī kursē stipri biežāk nekā vilciens.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-20 23:48 (saite)
Aha, bija aizdomas par tādām loģistiskām finesēm. Katru reizi iesēžoties Mangaļos, nevaru vien sagaidīt Ziemeļblāzmu, lai varētu pārsēsties ērtākā vietiņā pie loga.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-04-21 00:53 (saite)
Mangaļos vēl tāda lieta, ka ar centru savieno arī 11. autobuss, kurš Vecmīlgrāvim iet garām pa pieskari (tuvākā pietura uz šosejas bišku uz Rīgas pusi aiz Z-blāzmas stacijas, no vilciena var pa logu redzēt), un principā aizejamā attālumā vismaz vienai daļai ir tramvaja galapunkts. Nav milzīga priekšrocība, salīdzinot ar Vecmīlgrāvi, bet vismaz kaut kas. Un jā, kaut kartē paskatoties, ir redzams, ka Jaunmīlgrāvis ir stipri mazāks par Vecmīlgrāvi. No laikiem, kad pats Vecmīlgrāvī dzīvoju, varu droši teikt, ka preferēju vilcienu, ja nu bija iespēja trāpīt attiecīgajā laikā - jo sevišķi ņemot vērā RS biļešu cenas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-21 01:09 (saite)
Vobšem loģistika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?