gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2018-03-05 18:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Izrādās jaunais reālistiskais viduslaiku rpgašņiks Kingdom Come: Deliverance iekļuvis ļevoku uzmanības lokā, jo spēlē akūti iztrūkst kongoīdu. Pagalam rasiski. Tas nekas, ka darbība notiek viduslaiku Čehijā. Neraugoties vai pat par spīti tam spēle pirmajās nedēļās pārdodas pārsteidzoši labi. Pārsteidzoši, jo hārdkōrīgi, uz reālismu un rpg elementiem fokusēti produkti mūsdienu troglodītiem (AAA pubikai) nav modē, pie tam relīzes versija pamatīgi bagaina. Varētu pat padomāt, ka taisīt 'rasiskus' produktus tagad varētu būt diezgan labs PR triks.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2018-03-07 21:31 (saite)
Vispār jau tāda tendence tīri no geiming aspekta bijusi vienmēr. Revolucionārās BiS spēles Fallout 1/2, Torment vai viņu pēcnācēju Troikas gabali Arcanum un Vamopire: The Masquerade bija pilnas gļuku relīzē un principā kaut kas dizainiski jauns. Rezultāts - bad sales, closure of dev company + financial loses to producers. Varētu teikt, ka Devliverance iet šajās pēdās. Ambicioza, sarežģīta spēle, kas nav kārtīgi nopulēta + common dumfuck doesn't get it. SJW trakošana šajā gadījumā visdrīzāk palīdzēja citādi nišas produktam tapt par bestselleru, jo ir riktīgi daudz cilvēku, kas gribētu redzēt sjw sukas degam ellē un tāpēc vien nopērk.XD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2018-03-08 09:52 (saite)
Es bju domājis, ka neatceros tādu spēles nosodīšanu faktiski par neko, nevis gļukainumu. Gļuki jā, tā ir regulāra parādība, kaut vai visas Elder Scrolls spēles, kas sākumā ir vienmēr ultra gļukainas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-08 21:03 (saite)
Bezda mārketingā kops morovinda laikiem ieguldīja vairāk līdzekļu nekā geimdizainā un kodēšanā. TeS panākumi nav pateicoties ahūnai kvalitātei, bet spēcīgai reklāmas kampaņai un faktam, ka viņi spēles taisa tā, lai tās varētu izbaudīt pat dauna sindroma slimnieki. Cilvēki, kam interesē izaicinājums un interesants kvest/char dizains, attīstība, netiek ņemti vērā. Jau Morrowind bija pilnīgs mēsls no rpg dizaina viedokļa salīdzinoši ar senākām vai pat to pašu laiku un nedaudz vēlākām spēlēm (Gothic anyonone?).Fanīgi kā tā tagad skaitās "klasika" no tīņiem, kas domā, ka Oblivios vai Skyshit ir dumbed down.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?