gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
Vispār jau tāda tendence tīri no geiming aspekta bijusi vienmēr. Revolucionārās BiS spēles Fallout 1/2, Torment vai viņu pēcnācēju Troikas gabali Arcanum un Vamopire: The Masquerade bija pilnas gļuku relīzē un principā kaut kas dizainiski jauns. Rezultāts - bad sales, closure of dev company + financial loses to producers. Varētu teikt, ka Devliverance iet šajās pēdās. Ambicioza, sarežģīta spēle, kas nav kārtīgi nopulēta + common dumfuck doesn't get it. SJW trakošana šajā gadījumā visdrīzāk palīdzēja citādi nišas produktam tapt par bestselleru, jo ir riktīgi daudz cilvēku, kas gribētu redzēt sjw sukas degam ellē un tāpēc vien nopērk.XD


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?