|
atvadīties |
atgriezties |
dzeja |
darbi |
epifānijas |
erlends |
emuārs |
Klejotājs
| 14. Nov 2009 19:26 kad tu nopērc CD, sajūta tomēr ir daudz brīnišķīgāka, ieliekot cietripu spēlētājā. ikreiz, nopērkot jaunu albumu, gribas to ielikt un paklausīties. ne tā, kā tas ir ar mp3 - ielādē, un tur vairs nav tā kaifa. dažreiz pat tā plate paliek nenoklausīta.. 1 iet līdzi - eju līdzi | |
| 30. Okt 2009 16:59 tā pastaigāju, pastaigāju pa pilsētu, un šeku reku, pilna pilsēta ar sēdošiem policistiem. sēž šie kafeinīcās, aifouno parkos un drīz sēdēs civilajās autobusos. pagaidiet mazliet, drīz viņi sēdēs jūsu mājās un guļamistabās.
tad tos sauks par tikumības policistiem. :) eju līdzi | |
| 24. Okt 2009 02:18 biju tajā bardu rudens pasākumā. protams, gandrīz visi kā viens teica: "jā, Latvijai tagad grūti laiki un tā.." protams, ka grūti, to mēs saprotam. tad vismaz ar savām dziesmām pārlieciniet cilvēkus ko darit lietas labā, nevis raudāt priekšautā.
un vakar satiku Gati. Viņš man uzbrēca par to, kā es varu tā pateikt, ka man vienalga, ka Latvijā krīze (to es teicu tikai tāpēc, ka es koncertos to nekladzinu, jo es dziedu nevis par Latviju, bet par to apaļo lodi un viss, kas uz tās virsū, bet viņš to daļu nedzirdēja) un vēl viņš teica, ka man kaut kas jādara, lai man būtu labi un, ka visiem jādara.
- pirmkārt, es jau daru, un, tāpēc, ka daru, man ir labi.
- otrkārt, viņam nav rūpju, jo, ja tu esi nodrošināts, nav problēmu izdzīvot. un kā tad zākāt tos, kuriem laimes meklēšana citviet ir spiesta lieta, jo, diemžēl šajā valstī viņš nevar neko panākt? Ka zelta meklēšana ir pēdēja un diezgan riskantā iespēja kā eksistēt.
eju līdzi | |
| 20. Okt 2009 23:17 Kopā caur dzīvi
Ir
divdesmit pirmais gadsimts.
Un mēs
sēžam pie baltas lapas ar zīmuli rokās un plānojam radīt dzeju
vai pierakstīt pāris notis vai akordus. Mēs esam skrējēji. Katra
dzīve tiek uzlikta uz šīs lapas, katrs kontrolpunkts aprakstīts
un katra nākošā virsotne izdziedāta. Ko tad nozīmē uzlikt roku
uz pleca un dot draugam vajadzīgu padomu? Neko. Tikai labas sirds
parādīšana saviem līdzgaitniekiem. Savos jaunības gados, savā
brieduma paaudzē mēs cenšamies iegūt atklāsmes, sasniegt atziņas
un sameklēt to īsto un pareizo ceļa atšifrējumu. Kad vajag, esam
protestētāji, kad vajag piekritēji. Kamēr vēl spējam elpot un
skriet, mēs esam lāpas sava pūļa rokās, kas ved uz jaunu
laikmetu. Kamēr vien spējam skriet. Taču mums tomēr lemts nogurt.
Arī Forests Gamps nogura. Jo viņam vajadzēja apstāties un
pavērties atpakaļ, kas tad ir palicis aiz muguras. Un kas tad ir
padarīts un iegūts. Jo, ja tev vēl nav pienācis laiks, ja tā
virsotne, līdz kurai jānonāk, vēl nav sasniegta, tu redzi ne
tālāk kā satrakots vērsis. Tu neredzi neko. Vien nezināmi mini.
Mūs kalnā gaida pils ar slieksni, kuru tikai pārkāpjot tu vari
pagriezties un visu aptvert. Saskatīt. Un visu ieelpot. Līdz dzīve
ir kļuvusi vērtīga. Kā nobriedusi raža, kuru pašam jāpļauj.
Spožām gadu izkaptīm un baltiem sudraba matiem.
2002. gada novembrī klajā tika laists kantrimūzikas pārstāvja
Džonija Keša (Johnny Cash) viens no pēdējiem studijas
albumiem “American IV: The Man Goes Around”. Plate vēsturē
ierakstījās ar dziesmu “Hurt”. Gadu atpakaļ Trents
Reznors (Trent Reznor), industriālisma celmlaužu “Nine
Inch Nails” līderis nezināja, ka šī dziesma pārspēs viņa
paša uzrakstītās dziesmas versiju 1994. gadā (The Downward
Spiral). Taču “Hurt” nekļuva tikai par labāko
kantri dziesmu 2003. gadā, labāko divtūkstošo gadu singlu iekš
RateYourMusic un UpVenue
vērtējumā labāko kaverversiju visos laikos. Pēc video uzņemšanas
tas ieguva tādus šķietami dievišķus, bet šajā gadījumā
bezjēdzīgus titulus kā MuchMoreMusic
visdižākais mūzikas video visos laikos un Grammy
balvu 2004. gadā par vislabāko mūzikas video. Šajā gadījumā
tas tikai noslogoja datoru arhīvu datubāzes un privātpersonu
mūzikas kolekciju plauktus. Dziesma vairs nebija dziesma. Tā kļuva
arī par kāda likteņa gala slieksni. Par slieksni pusgadsimtam un
grēksūdzes dziesmu pirms nāves. Par likteņa beigu un fināla
virsotnes dziesmu. Džonijam Kešam.
Pēc
dziesmas noklausīšanās un video noskatīšanās Reznors atzina, ka
“sajuta ir tāda, it kā es būtu pazaudējis savu
meiteni. Jo šī dziesma vairs nav Mana...”.
Un tā arī nebija. Gandrīz desmit gadus “Hurt”
tā kā Pelnrušķītes kurpīte, tiesa, arī lieliskā Reznora
pielaikota, atrada savu īsto valkātāju. Un radās sajūta, ka
dziesma ir radīta tikai vienam cilvēkam, tikai ne īstajā laikā.
Pats Trents “Hurt”
uzrakstīja, būdams izolēts no savas sabiedrības un aprakstīdams
sevi kā Kristus iemiesotāju. Sevi viņa ādā. “..I
wear this crown of thorns /upon my liar's chair /full of broken
thoughts /I cannot repair..” Taču
tad šī dziesma nevarēja kļūt par kultu. Par patiesu elpu. Jo
viņam vēl bija ceļš ejams. Un vēl aizvien ir. Dziesma tika
radīta, lai sagaidītu kādu, kas to paņems un, izdziedājis,
atskatīsies uz visu to, kas ir darīts un izdarīts, Kā Kristus
novilks savu krustu trijās minūtēs un trīsdesmit astoņās
sekundēs un taps brīvs. Un tas bija Kešs. Cilvēks, kurš šo ceļu
bija skrējis daudzas desmitgades, lai beidzot nogurtu un sasniegtu
savu pili Hendersonvillā, Nešvilā, pārkāptu pāri slieksnim un
ielaistu arī operatorus un režisoru, kas viņa māju pārvērstu
par Džonija pieminekli un Pēdējās Grēksūdzes epitafiju.
Cilvēks, kas paskatījās atpakaļ un ieraudzīja savu sarežģīto
un brāzmaino, toties stāstiem bagāto un pieredzes pārpilno mūžu.
Cilvēks, kas šo dziesmu ieraudzīja, kā savas dzīves formulējumu.
Cilvēks, kurš bija sasniedzis virsotni.
2003.
gadā dziesmai tika izveidots mūzikas video. Tā paša gada novembrī
dienas gaismu ieraudzīja “Hurt” singla versija. Mēnesi pēc
Džonija Keša aiziešanas. Jo viss jau bija pateikts. Tiesa, pēc
trīs gadiem iznāca “American V: Hundred Highways”
ar dziesmu “God's gonna cut you down”.
Bet tā kļuva tikai par viņa pēdējās gribas atbalsi. Par
pamācību jauniem ceļa gājējiem un arī tiem, kas jau iet. Ka
beigās mēs visi sasniegsim to slieksni. Un visiem būs jāatskatās.
Vai mēs redzam pie kājām to, ko vēlējāmies redzēt, sākot
skriet. Un vai mēs varam noticēt tam, ko redzam tur atpakaļ, uz
starta līnijas. Viņš paskatījās. Un atzina kļūdas. “..If
I could start again /a million miles away /I would keep myself /I
would find a way.” Bet,
iespējams, tad viņš skatītos no cita kalna. No citas pils. Un tas
ceļš būtu savādāks. Un, iespējams, tad Pelnrušķītes kurpīte
paliktu neuzvilkta. Un mums nebūtu tādas stihijas kā Džonijs
Kešs.
***
Džeksons
Brovns (Jackson Browne)
dziesmu “These Days” uzrakstīja, kad vēl bija sešpadsmit gadus
vecs. 1964.gadā. Nav svarīgi, cik daudz viņš bija redzējis, cik
daudz pieredzējis un kādus ceļus gājis, “These Days”
bija tikai un vienīgi popdziesma un neveiklā balsī izpildīts Niko
(Nico) skaņdarbs no
viņas albuma “Chelsea girls”,
kamēr pie tās pieķērās Glens Kembells (Glen Campbell)
Nedrīkst noliegt, ka šī dziesma
ir sirdi plosoša romantiska akustiska balāde, kuru vislabāk
klausīties paša Brovna izpildījumā, it sevišķi ar Deividu
Lindleju (David Lindlay)
pie vijoles. Bet viņu var nosaukt tikai par mūrnieku. Par mūrnieku
Glena Kembella pils slieksnim. 2008. gada augustā viņš izdeva
albumu “Meet Glen Campbell”.
Amerikas topā Billboard 200
albums debitēja 155.vietā. Lielbritānijā tas parādījās kā
piecdesmit ceturtais. Liekas, ka “Lielo iespēju zemei” Kembells
jau bija apnicis. Bet viņš to varēja atļauties. Izdodams savu
sešdesmito albumu, Kembells tajā iekļāva arī Brovna dziesmas
kaverversiju. Un atrada savu virsotni. Nepārvērstu singlā,
nepārvērstu popdziesmā. Tikai un vienīgi sev. “I've
been out walking /I don't do too much talking these days /These days
/These days I seem to think a lot /About the things that I forgot to
do/And all the times I had the chance to..” Un
atkal šī dziesma atrada savu liktenīgo izdziedātāju un nolika
visu savās vietās. Lika nedaudz melanholiski izskriet cauri savai
dzīvei, pavērties tai pāri un atskatīties uz paveikto. Padarīto
vai arī nepadarīto. Un par pieļautajām kļūdām. “..Please
don't confront me with my failures /I've not forgotten them.”
Mirklī,
kad Džeksons Brovns sarakstīja šo dziesmu, vārdi likās skaisti,
bet maznozīmīgi. Tīnis, kura tēvs bija militārpersona Vācijā,
nevarēja pieaugt piecas reizes ātrāk kā pārējie bērni.
Turpretī šie vārdi, neizdziedāti liktos kā veca un dzīves
bagāta cilvēka pēdējā straujā dzīves izelpa, līdz tā
neizskanētu sešpadsmitgadīga puikas mēlē. Protams, Brovns to
dzied arī šajos laikos, iesirms un miera pārņemts, tad “These
Days” skan daudz ticamāk, taču no viņa mutes tā var būt tikai
un vienīgi dziesma. Tas ir tas pats, kas dimanti raktuvju
īpašniekam. Vērtīgas, bet ikdienišķas lietas. Ne tas, kas
neapgūta sala mūžīgam tās meklētājam. Un beidzot atradējam.
Kembells to atrada, ieklausījās un ieelpoja. Un beidzot varēja
apstāties skriet. Un pagriezties, lai saskatītu savu dzīvi.
Saskatītu savus ceļa līkločus, savus lielceļus un gravas, savus
mazos kalnus un lielos. “..These
days I seem to think about /How all the changes came about my way
/And I wonder if I'll see another highway..”.
“Meet
Glen Campbell” ir
viņa pēdējais albums šobrīd. Ierakstīts 72 gadu vecumā. Tāds
lūk ir slieksnis, kas pārkāpts. Viss, kas notiks pēc tam, pilnīgi
noteikti var būt burvīgs un brīnišķīgs. Bet vai ir vērts iet
vēl kādu lielceļu, kad visi vajadzīgi jau noieti? Un mājas
beidzot ir sasniegtas? Iespējams, ka nākošā ieraksta izdošana
nebūs kļūda. Bet tas būs tikai glens kembels. Ar mazajiem
burtiem.
***
Un
to pašu gribas secināt par Bobu Dilanu (Bob
Dylan)
un viņa dziesmu “Ain't
talkin' ”, kurā
viņš atceras savu ieto mūžu un dažreiz pat maigi, bet kritiski
ieķērcas par pastāvošajām kārtībām un likumiem. Bet ieto,
nevis noieto. Lai kā cilvēki viņu grib norakstīt un aiz muguras
izsaka dažādas replikas par to, ka viņam jau sen vajadzēja gulēt
zem zemes, Bobs tomēr mērķtiecīgi cenšas atrast to savu dziesmu.
To dziesmu, kuru kāds kā zelta dzīslu pirms daudziem simtiem
tūkstošiem gadu ielicis zemes dzīlēs un kura gaida tapt atklāta.
Jo tu pats šo zelta dzīslu nevari ierakt un pēc tam atrast, to var
tikai kāds cits. Kā Reznors Kešam un Brovns Kembellam. Jo mūsu
dzīve stiepjas tikai gadsimta robežās. Un šajās robežās mums
ir jānonāk no starta taisnes līdz finiša karogam. No ielejas uz
valstību mākoņu kalnos.
Bet
cilvēki tikai runā tālāk. Bet kā droši vien nodomātu Dilans,
ka, lai jau runā aiz muguras. Viss ir labi, kamēr viņi aiz
turienes arī paliek. Un viņš nepadodas. Kopš 1997. gada izjūt
otru jaunību, izdodot “Time Out of Mind”, tam seko tādi paši
Zelta un Platīna disku godalgoti albumi kā “Love and Theft”
pirmajā un “Modern Times” divi tūkstoši sestajā gadā. Un
protams pēdējais topa virsotņu trieciens “Together through
life”. Secinājums ir tikai viens. Nepilni septiņdesmit gadi
priekš viņa vēl nav nekas. Un vēl daudz ko iet. Tas nekas, ka
kaklā iemeties krekšķis no milzīgā cigarešu patēriņa
sešdesmitajos un septiņdesmitajos, un pārsvarā koncertos, arī
2008. gadā Tallinā, Dilans savas dziesmas izpilda no lapas un tikai
stāvot pie taustiņiem. Taču viņš stāv. Un vel nav apsēdies.
Kad Bobs Dilans apsēdīsies, tad arī paņems lāpstiņu un
aizbrauks uz Klondaiku. Un izraks savu zeltu.
Nobeigums
ir tikai atziņa. Atziņa, ka ir dažas dziesmas līdz kurām
jāizaug. Atziņa, ka dažas mēs varam arī nesasniegt. Vai
nesaprast. Bet, kad pienāk laiks, mums vienmēr ir kāds, kas visu
noliek pareizajās vietās. Jo katrs vienmēr atrod to, ko meklē.
Tikai jābūt lepnam par savu dzīvi, nav svarīgi kādas kļūdas
pieļautas. Svarīgi, kur tu esi nonācis un cik pozitīvi gandarīts
tu jūties. Viss cits tad ir mazsvarīgs. Jo daudz tālāk vairs nav
kur iet. Tikai viens mierīgs solis un tu esi brīvs. eju līdzi | |
| 14. Okt 2009 02:41 vecpuišu lampas vs lakstaugi nomainīju izslavēto vecpuišu lampu uz galda ar vakar abu mazo cilvēku dāvināto puķi. vismaz nedaudz vairāk skābekļa tagad.
bet vispār. lai tā izslavētā vecpuša lampa iet dēt. esmu jau noguris no tā pusotra gada ar šo sasodīto leģendu, kuru pats izveidoju. Nemaz nebiju domājis, ka tā teikšu, bet es laikam esmu pārāk ātri sasniedzis to, ko man vajadzēja sasniegt 25os gados. Mieru. Bet tas ir labi.
Un jā. Tai mīlestībai nevar pavēlēt. Tu vari sevi apmānīt, katru reizi likt sev ticēt, ka redz kur pienāca. Bet tad ir tāds klikškis, kad tev nekas cits prātā vairs nav, ka tikai viņa/viņš. Bet.. pats svarīgākais nenokavēt to klikšķi. Neaiziet garām slēdzim. Jo to laternu var ieslēgt tikai vienu reizi. Un pareizajā laikā. Pārējās ir vien šķūņu lampas. eju līdzi | |
| 13. Okt 2009 22:41 izgāju cauri jaunajam stokmann tunelim.
tāds plašs un ar tādu nelielu kalniņu. prieks iet cauri. varētu pat kaut kādas izrādes taisīt. tikai ļoti dīvaini, ka nav nevienas kolonas. tāda savāda sajūta eju līdzi | |
| 13. Okt 2009 15:15 ja jums mājās daudz bri siera un nezināt, ko ar to darīt, došu nelielu padomu.
- nopirkt pilngraudu maizi, vislabāk tādu četrstūrainu
- unklāt virsū aprikožu (vai kādu citu skābu zaft)
- uzlikt virsū jau iepriekš saldētavā ieliktu bri sieru (cik daudz, atkarīgs no jūsu velmēm)
- likt cepeškrāsnī uz 200 grādiem tik ilgi, kamēr siers paliek mīksts, bet vēl neslīd nost
- jummī
4 iet līdzi - eju līdzi | |
| 13. Okt 2009 01:42 Ja godīgi, es vairs neko neatceros. Neliels muškulis ir bijusi pēdējā
nedēļa. Ar dažnedažādām lietām un pārdzīvojumiem, izdzīvojumiem un...
visu ko. Neliela restaurācija.
- Pirmdien pa ceļam uz BFS iegāju jaunajos ķīniešos uz Valdemāra
ielas. Paēdu diženi par kādiem trīs latiem, bet gan bija kāds laiciņš
jāgaida. Droši vien pat mani nepamanīja ienākam. Biju tāds mierīgs. Un
sazīmēju pilnu 5.oktobra lapu dienasgrāmatā. Pēc tam aizgāju pēc
filmiņas, jā, jā, tās pašas, kuru nopirku latgalītē. Nu, no divpadsmit
fotogrāfijām divās kaut ko varēja saskatīt. Pārējais muļķības vai nekā.
Nu, ielikšu otru un tad paskatīsimies.
- Tēvam otrdien vārdadiena. Neaizbraucu. Bet pazvanīju. Dīvaini. Vēl
aizvien. Nemāku ar viņu runāt, jo laikam nav par ko. Vai arī es tik
saspringti tā domāju. Kaut kas tur ir.
- Rolandu Kalniņu dabūju jau trešdien. Sanāca laiciņš un aizgāju
pakaļ uz Kinomuzeju. un tur es izdzirdēju lūk ko. Ka iespējams to
muzeju pārcels uz Kultūras akadēmiju. Tur tālu, ellē ratā. Kādā ellē
ratā pēc? Nu?
- Cērdien pēc tūres aizgāju uz Mākslas muzeju ar Līgu. Atkal sajutos
dīvaini, ka es pērku parasto biļeti. Nevaru atradināties no studentu
kartes zuduma. Diemžēl redzējām tikai pusi ekspozīcijas, jo muzejs
vērās ciet, tāpēc mums uzspieda superzīmodziņu, ar kuru nākošajā dienā
var pabeigt ekspozīciju. Nu jā, pabeidzām. Līga beidzot uzzināja, kas
ir IT Crowd. es atkal gandrīz izlaidu garu.
- Piektdien bija jāceļas jau pusastoņos, kaut gan nebiju gulējis
gandrīz nemaz. Kaut kādi Jauniešu parlamentisti no 14 valstīm sadomāja
doties uz Saeimu caur Latgalīti un Vecrīgu. Nu neko, nav jau grūti. Ja
godīgi, torīt vēl jutos lieliski, atkal sajutos kā tajos laikos, kad
bija jāceļas pusseptiņos vēlākais, lai nonāktu akadēmijā pēc stundas
autobusā. Kāpēc vēl jutos? Tāpēc, ka atnācu mājās un iegāju gultā ar
visām drēbēm. Arī, protams, neaizmigu, bet nedaudz iessvīdu savos
džemperos un super lielajā ķermeņa radiatorsajūtā, ka laikam nedaudz
savilka un tā es vakarā jutos kā pāraukstējies vectēvs. It sevišķi
Anglikāņu baznīcā, kur mums ar kori bija koncerts. Tur celis tā sāpēja,
ka vai apsēsties nevarēja. Nu, varbūt tas arī uz sliktu laiku. Jo
slikts laiks arī nāca. Paskat, pagājušo nakti jau Jaunpiebalgas Zosēnos
dessit sentimetri. Bet todien nodziedāju normāli. Vēl paspēju pa ceļam
satikt Džeimsu un uzaicināt tos, kas tur viņam apkārt bija un kam viņš
vadīja tūri uz koncertu. Tiesa, vadīja viņš vēl papālī un ar pārsistu
uzaci, tā kā izskatījās pēc tipiska angļa, tikai sprīdīša garumā un ar
peisakiem. Visticamāk, nožāvies ar velo. Kaut gan viņu vēl māc šaubas
par kādu kautiņu, kurā viņš iesaistījies. Joks tāds, ka visi tie
"faiti" viņa izpratnē ir tikai verbālās izpausmēs. Dažas lietas viņš
pārspīlē tomēr. Bet tas tā.
- Naktī uz sesdienu nogulēju desmit stundas. iespējams, ka sezonas
rekords. Bet sesdiena bija diena priekš Sālsmaizes. Ironiski gan sanāk,
ka sālsmaize tikai pēc trijiem mēnešiem. Sapirkos visādas vecas padomju
medaļas savam fit'n'fat'ness pasākumam, arī zeķubikses vienai stafetei,
bet, kā vēlāk izrādījās, trūka vīriešu dzimtas pārstāvju, tā kā tā
atkrita. Toties mums bija divas milzīgas bļodas pašcepta (uzsveru,
cepta) popkorna, trīsdesmit speķaini virtuļi, milzumdaudz dažādu ābolu
un to izstrādājumu (Latvija ir ābolu valsts, tomēr) kā arī citi nieki.
Pēc pasākuma aizvilkāmies uz "perli". Pie mums Džeims atveda arī kaut
kādus ārzemniekus no "gaujas", starp viņiem arī viens itālis, kurš
angliski gandrīz ņebumbum un man likās pedofils, jo ļoti "iekāroja"
viena cita viesa mazo, iespējams, trīspadsmitgadīgo brāli. Tas viesis
bija kaut kads vidusskolnieks ar savu meitenīti no vienas grupiņas, kas
spēlē tīri nevis tyā neko, bet tīri neko, un ar to neko svētīti
lepojas. Bija nedaudz kā jau viduspadsmitgadnieks un vēlējas lai es šos
ar draudzeni nobildē. Šis teica, eu, eu, nobildē mūs, es teicu, ka es
priekš pozeriem filmiņu netērēju.
- Svētdien tūre kā tūre, bet vakarā, ak jēziņ, kas bija vakarā. Tur bija šitas un šis te.
Gribat zināt, kā izklausās? Pēc Ņūtona Faulknera, Visentes Amigo un
Gipsy Kings sakrustojuma. Diženi un jauki. Burvīgi. Jā, Vladislavs ir
radījis vairākas mīlīgas bildes, bet es uzskatu, ka tur varēja vismaz
vienu lielo filmiņu kā likts. Tik labas gaismas priekš analogās. Un es
raudāju arī par to, ka dēļ garfokusa trūkuma nepaņēmu zenītu un
nenobildēju to mirkli, kad Otmāra ēna krita uz vienu zāles sienu. Asaru
jūra.
Pēc koncerta ieklīdu Kūkotavā. Šodien, tas ir pirmdien iekāpu tur
atkal, satiku pa ceļam Sintiju. Nu redziet dārgie, tā vieta ir jauka,
apkalpošana lieliska, serviss arī, tikai.. Liekas, ka viss tas, kas ir
apkārt ir radīts izteikta interjera dēļ, bet man tomēr liekas, ka tas
ir diezgan truls. Un arī baismīgi kaitina, ka trauciņi ar cepumiem ir
aiz stikla, dažreiz, kad liecies pāri, sasit pieri. Bet tā - gardi gan.
Tā lūk. Diezgan daudz un dikti. Bet tā jau mana dzīve. Aktīva un
atraktīva. Lieliskas dzīvīgas dienas un tik pat lieliskas saldas
naktis. Vispār jau visas. Paldies. Kā teica Peters - es mīlu jūs, un
tas ir arī viss..eju līdzi | |
| 6. Okt 2009 17:26 šodien plānoju nodot asinis, bet, kā izrādījās hemoglobīna līmenis ir pārāk zems. parasti man bija pārlieku izcils 145/155, bet tagad vienkārši nosviedās uz (un tagad nāk interesantākā daļa) labajā rokā pirmajā reizē uz 115, kreisajā rokā pirmajā reizē uz 130 un otrajā uz 120. Kaut kas tur nebija kārtībā, par to esmu pārliecināts, bet nekas - pats sapratu, ka vairāk vajag svaigus dārzeņus šķīt, burkānus un bietes. un protams, pārtikt no mīlestības, bet tas zudums man nav traucējis.
rezultātā tiku sadurts četras reizes abos zeltnešos un mājās braucot no Sēlpils ielas līdz Kino Rīga nominos ar bahilām kājās. Nais. Nākošnedēļ mēgināšu vēlreiz 2 iet līdzi - eju līdzi | |
| 5. Okt 2009 20:54 ja kāds jautās, kāpēc es pie tējas nelietoju cukuru, atbildēšu, ka jau divas nedēļas nevaru atrast cukurtrauciņu un no paciņas bērt slinkums :) eju līdzi | |
| 4. Okt 2009 22:06 Filma, filma, filma, filma visa iepriekšējā nedēļa ir pavadīta tikai un vienīgi iekš kino.
- pirmdien atnāca aija, un noskatījāmies "The Pick of Destiny", kā arī "Shaun of the Dead"
- otrdien pa dienu pirms kora piekāpa Līga, noskatījāmies "The Fall"
- trešdien pāris "Modern Toss" sērijas, plus vēl aizgāju pie Aijas, noskatījāmies "Ordinary Descent Criminal" un "Michael"
- cērdien aizdevos uz DērtīDīlu, kur rādīja visvisādas fimiņas
- piegdiena tika pavadīti tīri ne kino gaisotnē, jo man bija tas koncerts (kas man pašam dikti nepatika, jo es nedzirdēju sevi, un nākošreiz vienkārši bliezīšu bez mikrofoniem, toties no NagliņIevas dabūju Mārtiņrozes) Taču piegdiena ir dižena ar to, ka pēc tam aizgāju uz Fizmatu iesvētībām, kurā mani sagaidīja ar visādām leģendām, visi bija neticami priecīgi un pozitīvi, un daudzi bija neizsakāmi priecīgi beidzot uzzināt, kāds es izskatos. Mmarvelous. Un mani pēc tam neielaida kojās, bet es aizgāju mājup
- sestdien ciemos atnāca Līga un mēs noskatījāmies Tima Bērtona "Big Fish"
- svētdien ar Līgu aizgājām uz KinoMuzeju pēc vairākām dokumentālajām filmām. Superīgi un vienkārši debešķīgi
Va vellos. Tas gan bija jauks nedēļs. It kā plāns ar Džeimsu otrdien un trešdien uz Viļņu aizlaist. Nez. Redzēs. Plus vēl man muzejā stāv Ronalda Kalniņa jaunais filmu DēVēDē. es jau nopirku. tikai vēl jāsamaksā sesdien :) 7 iet līdzi - eju līdzi | |
| 28. Sep 2009 01:12 nujā, ko es vēl gribēju pateikt. piegdien, plkst. deviņos vakarā es spēlēju @ ĻEŅINGRADĀ. savu koncertu. ielūgti visi, dārgie. eju līdzi | |
| 27. Sep 2009 17:33 miers un grīziņš piegdien ingrīdu mocīja pohas un, līdz ar to, sirdsapziņas pārmetumi, tāpēc es nolēmu viņu izstaidzināt pa visu rīgu. protams, bija nedaudz sašutusi, bet tikai pašā sākumā. aizgājām uz staciju, es paēdu tajā "super patata" (diezgan labs un lēts, jumī), tad satiku gati pie latgalītes uz objektīvu apguvi. pēc tam bijām izplānojuši doties uz pansionātu pasēdēt parkā, bet es sapratu, ka atkal gribu atgriezties Grīzīņkalnā. Tā nu mēs aizmināmies līdz parkam un nosēdējām pāris stundas nerunājot, vai mazliet runājot. Super jauki. Un laiks mūs vienkārši traki lutināja.
P.S. Latgalītē nopirku četras Smenas astoņdesmit sestā gada 250 platfilmiņas. pa divi lati. vēl tur palika vesels desmit filmiņu bloks, kas šodien bija patukšots. kūl. jāpārbauda. eju līdzi | |
| 24. Sep 2009 00:46 Halal Restorāns Kalēju ielā, kurš saucās "Cafe An Noor" garšo lieliski, ir lēts un laba kompānija ar kuru mierīgi parunāt. Ja godīgi - tieši tāpat, kad es pieklīdu tur pat esošajā MI6 (kādreiz esošajā) Patīkamas atmiņas un, pat teikšu, patīkamas pārmaiņas. Ja tas nebūtu muslimiem, spēlētu tur ģitāru kādas dienas vakaros. Bet laikam ne. eju līdzi | |
Back a Page
|
|