Dunduks ([info]dunduks) rakstīja,
@ 2019-02-12 08:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:games


Ceturtdien tautās izies Civilization VI paplašinājums "Gathering Storm". Protams, ar katru nākamo soli spēlētājam paliek vienkāršāk, jo mehānika sarežģītāka un AI klusiņām stūrītī raud, līdz ar to stāsts mazāk vairs ir par sasniegumu, cik ilgi izdevās izdzīvot, bet gan par izklaidi, jo par uzvarēšanu jautājums nav: "Vai?", bet gan: "Kad?". Tāpat palasot forumus iekrita acīs teksts, ka Austrālijas aborigēnu civilizācija būtu pelnījusi tikt iekļauta un tā kā viņi tā arī netika ārā no akmens laikmeta, tad ar ko mēs sliktāki un rezultātā mana versija par Latvijas civilizāciju ir būt šāda:

Īpašība: "Meži un viensētas" (strādnieki var stādīt mežu neierobežotu reižu skaitu; katrā pilsētā var uzbūvēt četrus specifiskos rajonus neatkarīgi no iedzīvotāju skaita)

Vienība: "Latviešu strēlnieki" (+10 spēks savā teritorijā, bonusam samazinoties attālinoties no robežas)

Infrastruktūra: Izklaides rajons divas reizes lētāks, speciālais projekts "Dziesmu un deju svētki" (papildus bonuss pie lojalitātes; GA, GM un GW punkti; tūrisms)

Līderis: Namejs* (var automātiski radīt spēcīgāko pieejamo vienību upurējot divus iedzīvotājus; kultūras rajona būvēs bonuss slots rakstniecības darbam un bonusa GW punkts)

* - normālāk būtu Čakste, protams, bet grūti izdomāt kāds būtu viņam piestāvošs specifisks bonuss



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dunduks
2019-02-12 10:22 (saite)
Ūdensšķirtne ir CivV, kur pārgāja uz 1UPT (viens junits uz viena lauciņa; ok, tur ir vairāki slāņi vēl atbalsta juniti, treideri utml.), kas AI joprojām ir ķīniešu ābece. Tā gan ir arī izstrādātāju stratēģija īpaši šajā jautājumā neiespringt (CivV esot tipa 1 (viens!!!) purniņš strādājis uz šo), jo lietotāji ar modiem pat bez īpašiem vipendroniem, tikai padarot AI maķenīt saprātīgāku darbībās, ir parādījuši, ka arī ar esošajiem dtaoru resursiem var panākt daudz labāku AI perfomanci.

Atļaušos piezīmēt, ka, ja tev konkrētie algoritmi bija tikai pie deity nepieciešami, tad sasodīti kurti spēlēji - es zem CivV ne reizi netiku uzvarējis uz normāla vai augstāka līmeņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eos
2019-02-12 15:02 (saite)
Es jau Civ1 spēlēju līdz raibām acīm. Un Civ3 arī atspēlējos tik daudz, ka mūsdienās varētu teikt, ka žēl, ka nebija tēva, kas atrautu no datora.

Par grūtību - uz Demigod vēl bija interesanti spēlēt, uz augstāku vajadzēja algoritmus un spēle palika kā matemātikas uzdevums - vai tik un tik gājienos paspēšu uzbūvēt tik un tik pilsētu, pirms AI sagrābs visu teritoriju un resursus.

Neticu, ka uz Monarch un Emperor Tev nesanāca Civ3-4, man nešķita pārdabiski tas micromanagement.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dunduks
2019-02-12 15:16 (saite)
Nu es toreiz biju Civilizācijas spēlētājs vulgaris, līdz ar to neko nezināju par micromanagement :-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?