Izstāšanās no saprāta

« previous entry | next entry »
Nov. 4th, 2025 | 06:05

Tas, cik ātri, naski un juridiski netīri Saeima ar aplausiem pieņēma lēmumu izstāties no “Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu”, apliecina vien pāris labi zināmas lietas:
1) krievijas propagandas dižmeistarība, maskavijas proparātam kā vienmēr lieliski izmantojot karstos tematus ietekmējamajā sabiedrībā un
2) konkrētu, par izstāšanos balsojušu politisko spēku piederību krievijas do(g)māšanas un propagandas nefiltrēšanas komūnai.
Abas lietas Latvijai nav labvēlīgas. Filtrēšanas prasmi sekmē izglītība. Vēlētāj - skaties un ņem vērā, par ienaidnieku maskā vairs nebalso! Atceries, ka balsojumu pavadīja aplausi!
Šādus Latvijai patiesi bīstamus politiskos spēkus būtu no valdīšanas jāatlaiž - beidzot tam ir stipri nopietns iemesls! Un katru no lēmuma “Par” pieņēmējiem - vērtēt valsts lojalitātes kontekstā ar visām no tā izrietošajām sekām.

EDIT:
Ir arī trešā varbūtība, ja krievija šajā gadījmā būtu izņēmums un ņe pri čom:
3) pašcepta un pašu lolota prāta atrofija, konvencijā saskatot dēmonus, kuri tur nav un uz šo rēgu pamata - ņemt un šizofrēniski darīt valsti apkaunojošas lietas. Populisms un trampisms if you will - arī valstij nelabvēlīga parādība un rīcība no konkrēto politiķu puses, kas ir par izstāšanos. Šo personu saraksts ir pieejams Saeimas mājas lapā - links ar laiku gan vairs nerādīs pareizo saraksta lappusi, tam hronoloģiski apdeitojoties.

EDIT 2:
Šādām diskusijām bija jānotiek PIRMS balsošanas stāties laukā. "Zombisma baža" ir precīzi rūkts. Zemāk saites uz LTV materiāliem/intervijām:
https://www.youtube.com/watch?v=KCLHSWs_fzY
https://www.youtube.com/watch?v=-ILoZ-wn3BU
https://www.youtube.com/watch?v=nS1uglWuLGg



Gribēju īsumā izteikt savu viedokli par Saeimas balsojumu izstāties no Stambulas konvencijas - nofeiloju daļēji, jo to nav iespējams izteikt īsumā, tā kā skar vairākas sāpīgas tēmas. Bet nu, ir vien rindkopu garš novērojums augstāk un tad seko rakāšanās uz 5 lpp. :D


Saeimas balsojums izstāties pēc savas politiskās dabas ir stipri konservatīvs un populistisks.
Konservatīvisms kā ideja saglabāt esošo un izmaiņas sociālekonomiskajos procesos ieviest ļoti lēnām un pakāpeniski (ja vispār), radās 18. gs. beigās un tolaik pār mums valdīja sveši kungi, mūsu zemi bradāja sveši zābaki un mūsu galvās domājām svešu tautu domas. Svešs nav savs, tāpēc jautājums - cik dziļi raksim vēsturē, lai atrastu SAVU IDENTITĀTI, savas TRADICIONĀLĀS VĒRTĪBAS, kuras latviešu konservatīvie varētu gribēt paturēt aktuālas?
Vai paturēsim savas senās Matriarhāta tradīcijas, vai arī esam pilnībā pārslēgti uz kristietības ievazāto, virskungu un krievijas stiprināto Patriarhātu? Kur tad ir tā mūsu identitāte un tradicionālās vērtības?

Senlatvieši
Liecības par šo laiku domāšanu un mīlēšanu ir meklējamas Dainās. Tajās sieviete ir ekvivalents vīrietim un savās specifiskajās jomās - pārāka par vīrieti un pat dieviete. Domāšana un vērtības, kas velk pat uz Matriarhāta pusi, vai ne? Dainas atspoguļo tūkstošiem gadu senu mūsu vēsturi, bet tad atnāca kristiešu karaspēks mūs pārkristīt, mainīt domāšanu, ietekmēt.

Pagānu pārkristīšana (ar militāru spēku un ilgtermiņa politiku - gluži kā krievi bļa)
Esam kreistietības pakalpiņi kādus ~830 gadus un pārskološana ir pārskološana ar visām izrietošajām sekām - tā ieradās un pavēlēja kažoku vilkt otrādi. Paklausīgi nomainījām Matriarhātu uz Patriarhātu, kas nāk no nemieru māktu tuksneša žurku puses un sevī nes asi konservatīvas nostādnes: sieviete ir vīrieša iegribu subjekts tāpat kā visa pārējā dzīvā daba ir pakārtota cilvēkam. Vīrietis - boss, visi pārējie - nekas. Dievs - Jahve - vīrietis un superboss, kas visu zina vislabāk par visiem un, ja nepildīsi bosiņa gribu tieši un bez domāšanas, tad sekos iebiedēšana, draudi un fiziska izrēķināšanās. Homoseksuālisms - dabas kļūda. Bet dievs ir viss, tā skaitā pati daba daba. Značit - homoseksuālisms ir dieva kļūda, jo dievs nekļūdās. Šīs kļūdas esot jāiznīcina, jo mīlestības dievs tā esot pavēlējis.
Jā, jā - Jaunā Derība tik asa vairs nav un tā tālāk, bet - ābols no ābeles tālu nekrīt un nevajag izlikties, ka krīt. Tad nu - kam dosi priekšroku: tūkstošiem gadu senai mūsu tautu veidojošo cilšu vēsturei vai arī pavisam cita klimata, cita pasaules nostūra tautas ievazātajai domāšanai, uztverei un uz tās pamata veiktajai pārkristīšanai? Matriarhātam vai Patriarhātam?

Dzimtbūšana
Varbūt tās tradicoinālās vērtības ir meklējamas šeit? Atdodam savu cilšu zemes svešiem kungiem, vēlāk sadalam Latvijas teritoriju uz pusēm - puse Vācijai, puse Krievam un esam atkal vergi bez jelkādām politiskajām tiesībām? Ko muižkungs teica, tā būs! Cik muižkungu rietumos, tik austrumos, bet sievietes loma šajā iekārtā? Nekāda - ko kungs gribēja, to dabūja - tā skaitā tavas sievas nevainību.
Vai konservēsim šī laika “tradicionālās vērtības” un kura sabiedrības slāņa - kalpu vai muižkungu? Būtu jāņem kalpu vērtības, jo pie šprices nebijām - kalpojām kā vergi.

Rūpnieciskā revolūcija krievijas imperiālajos padomju konservos
Hmmm, moš konservējam šīs vērtības? Industriālās revolūcijas laikā un līdz neatkarības iegūšanai bijām krievijas impērijas subjekts - tauta, kuru jāpārkrievo un jāekspluatē, jāslauc tukšu. Sievietes loma industrializētā sabiedrībā - pieaugoša. Rodas vairākas sievietēm piemērotas profesijas un beigu galā - mašīnai ir vienalga, kas to aptekalē: vīrietis vai sieviete, vai kaut kas amorfs pa vidu. Mašīnai neinteresē tavas domas, tava seksualitāte un politiskās pārliecības - tā ir neitrāla un veic savu darbu, un no cilvēka sagaida tieši to pašu. Aiz loga ir mašīnu laiks - gan tad, gan tagad. It īpaši tagad - 2025. gadā un ar visiem MI brīnumiem tajā.
Tad nu - par tradicionālām vērtībām iekonservēsim sievietes pieaugošo lomu sabiedrībā un līdzvērtību vīrietim? Tāds konservatīvisms man izklausās visnotaļ atbalstāms, tas ir pat šajai konvencijai atbilstošs!

Ulmaņļaiku fetišs
Demokrātijas kritiķi bieži piemin Ulmaņlaikus. Nolād demokrātiju un slavē Totalitārismu. Kāda smadzeņu puve liek ko tādu darīt, man nav skaidrs, bet likšu savu likmi uz izglītības trūkumu. Lai nu kā tur būtu ar to vēlmi būt vergam, te arī jāudod jautājums: kāda bija sievietes loma Ulmaņa laikos, kas sakrita ar Industriālās revolūcijas +- beigu sākumu? Dāmas arvien kļūst sabiedriskākas, tiek pie tiesībām izglītoties un pamazām lien ārā no virtuvēm piedalīties sabiedriskajā dzīvē un Industriālajā revolūcijā. Konservējiet šo, lūdzu!
Ir dzirdēta baisa fanošana, ka demokrātiskā brīvība mums nesanāk, ka vajag VADONI, kas atbrīvos no domāšanas lāsta un pateiks visu, kā ir un saliks visu pa plauktiņiem tā, kā jābūt! Bet, vai tauta saprot, ka mūsu diktators bija fenomens un izņēmums, kas darbojās tautas labā? Parastā diktatoru rīcība ir sagrābt sev, noniecināt pārējos, iznīcināt pretējo. Attiecīgi ir absurdi cerēt un gribēt otru tādu “savējā” totalitārisma eksperimentu, jo esam savā vēsturē baudījuši un cietuši no kaimiņu piemēra. Bet daļa tautas iekšķīgi tic un pat kvēli cer, jo demokrātija tak tāpat esot nestrādājošs sūds un valsts - pārdota! Bet no kurienes nāk ideja asi kritizēt demokrātiju, kam tā traucē? Ja zinām vēsturi - tā traucē krievijai būt pimpērijai, tāpēc ar to demokrātijas kritizēšanu ir jābūt piesardzīgiem.

Ja jautājumu par latviešu identitāti uzdosi man - identitātes un domāšanas virzienu meklējumos atradīsi mani kaut kur ap dainu skapi, vērtējot tur sastopamo mijiedarbībā ar Latvijas valsts vēsturi. Bet, ko darīt ar to socputru antisociālajos tīklos un trulās galvās? Nedomāju, ka kļūdīšos pasakot, ka viss cepiens ir ne jau par sievietes aizstāvību konvencijas rāmjos, bet gan par ko pavisam citu: par prātu aptumšošanos, visādiem -ismiem un pat fobijām.


Kas tad ir tās latvieša lietas, kuras krievijas proparāts izmanto pret latvieti?


Izglītība, kas varētu būt labākā līmenī
Jo tu esi izglītotāks, jo tev pasauli mazāk jāskaidro ar mītisko/reliģisko/veco, jo vairāk tu saskati īstos mehānisma zobratus un jo vairāk gribi tos papētīt pats, nevis akli ķert pa spalvai dzirdēto un virskungu pasviesto. Jo tu iglītotāks, jo spēcīgāks pret propagandu, kas uz jūtiņām ķer neapmierinātos un izglītoties negribošos. Ar šo principā varētu pietikt un varētu tālāk pa -ismiem un fobijām nerakties, jo tas paskaidro visu. Bet nu…
Lasītprasme Latvijā ir diezgan augstā līmenī, bet kā ir ar vēlmi izzināt un saprast? Kurš no Jančikiem ir kaut reizi uz poda atvēris likumi.lv un veltījis 30min, lai iepazītos ar konvencijas saturu? Lasīt un domāt - garlaicīgi. Paķert kaut ko neesošu no zila gaisa, tad bļaut un graut - o, dajoš! atlajst sajmu maisiņš vaig

Nacionālisms
Jeb pārprasts nacionālisms krievijas propagandas ietekmē. Jā, mēs tauta maza, mums īpaši sevi ir jāsargā - šaubu nav. Mazai tautai pārtraukt obligāto militāro dienestu, dzīvojot blakus cauri gadsimtiem allaž agresīvam brūnajam lācim jeb krievu tautai - kļūda! Izaugusi mīksta paaudze, kas ieroci rokās nav turējusi, fizisku grūtību pārvarēšanu nav mācījusies un disciplīnu - redzējusi!
Jo tieši militārs spēks ir tas, kas liek mūsu platuma grādos sastopamajam biežākajam ienaidniekam - krievijai - divas reizes padomāt. Kā šo spēku varam vairot? Iestājoties teritoriālo neaizskaramību un cilvēktiesības sargājošās starptautiskajās organizācijās - tādās kā NATO un ES, iegūstot un arī piešķirot spēcīgu aizmuguri:
Tieši tāpēc, ka NATO sekmē mūsu aizsardzības spēku, kas traucē krievam uzvesties - viņš laiž augšā propagandu, ka tā “agresīvi izplešas” un ir sērga, kas vainojama pie RU Vs UA kariņa - beisiklī Amerika vainīga, jo nāca apdraudēt nabaga mazo krieviju ar aizstāvības organizāciju!
Tieši tāpēc, ka ES ar visām savām starptautiski atzītajām un ratificētajām normām sekmē mūsu demokrātijas un cilvēktiesību ievērošanu tajā, krievs - kam cilvēktiesības vispār nepastāv kā suga - laiž gaisā propagandu, ka te viss ir ekonomiski sabrucis un pilns ar nacistu gejiem, sorosiešiem, iluminātiem un transliberastiem, kas uz katra stūra drātē visu iespējamo, mainot viņu dzimumus pa labi un pa kreisi teju pēc šodienas iegrbas - tīra Sodoma un Gomora - GEJROPA. Un tieši tāpēc nevajagot stiprināt šo otstoju ar pidarasu konvencijām!

Ksenofobija un rasisms
Bailes no atšķirīgā: gan ādas krāsas, gan orientācijas, gan domāšanas virziena un kultūras. Kas ir interesantākais - šī ksenofbija mēdz būt selektīva - tas un tas melnais ir OK, bet tas un tas - nepareizs! Aziāti sūkā, bet Japāna ir OK… Putra masīva cilvēku galvās, kas rādās balstīta uz selektīvi izraudzītiem panākumiem un/vai PR. Un šīs bailes dzen konservatīvos stūrī, liek ieņemt aizstāvības pozīciu un kost kā aizkauti suņi. Ja neesi balts, pareizorientēts un nedomājoši konservatīvs - ļoti lielai latviešu daļai tu automātiski riebsies.
Zīmīgi, ka tauta, kur liela tās daļa ir devusies emigrācijas un labākās dzīves meklējumos attīstītākās ekonomikās (sukas Sprīdīši) tagad brauc virsū konvencijai, jo tā neierobežo citas ādas krāsas cilvēku pārvietošanās tiesības. Plikāks, nemaskētāks rasisms būtu vēl jāpameklē. Ieraudzīja konvencijā “kaut ko” un pabīdīja savas sievietes pēdējā plānā. Prioritātes uz fobiju un naida pamata, tā teikt.

Homofobija
Latvietim domāt traucē arī raibi karogi. Tos ieraugot, sāk izpauzties vesela simptomu jūra: putas uz lūpām, lūrēšana pa atslēgcaurumiem un aizkaru šķirbām, klaviatūru klabēšana internetā vai pat diršana savā saujā, lai iesvaidītu savu līdzcilvēku.


To visu ņemot vērā - tautieši redz “Eiropas Padomes Konvencija par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu”, bet smadzenēs viņiem skan jau lamuvārdos ietērptas trauksmes: GEJI, MELNIE, LIBERASTI, GLOBĀLISTI, SOROSS, MAITAS, ŽĪDI, MASONI, DEMOKRĀTIJA SŪKĀ!
Izcils krievijas propagandas darbs - troksnis un naids, sašķeltība un administratīvo resursu (laiks, liela nodokļu maksātāju nauda, pielāgojot ikkatru tiesību aktu, kuru būtu jārediģē un aizverot/atverot katru iestādi, kuru skar konvencija, lai nodrošinātu nepārtrauktību) izšķērdēšana bez seguma!


Un kas tad tur ar tām sievietēm beigās?


Problēmas ar vardarbību ģimenē un ārpus tās - pret sievietēm - Latvijā joprojām ir aktuāla sāpe. Sirds sažņaudzas, atklāti pajautājot savas dzīves sievietēm un ne tikai - kā tad nu dzīvojas starp Latvijas vīriešiem. Divas manas bijušās stāstīja vairākus sūrus stāstus, paziņas min statistiku, kurā figurējot ⅓ vīriešu. Ir arī personīgs stāsts man, kad mana pagraba durvis un skriešana puskailam augšā pa trepēm nakts vidū, atbildot uz šaušalīgiem viņas palīgā saucieniem un mana vārda izkliegšanu - izglāba bijušo no izvarošanas turpat - Rīgas pagalmā. Sargs neko neredzēja un mentiem neko neziņojām, prātā nenāca un tāpat man ir nulle ticības, ka menti vispār savu kafijas krūzi mūsu virzienā pakustinātu uz jelkādu pierādījumu trūkuma pamata - tos pieprasītu izmeklēšanas process un ar nieka “viņš gribēja mani izvarot” nepietiks.
Laikam jau labi, ka to ērmu ne redzēju, ne noķēru - galvenais tika panākts, sieviete drošībā.

Pilns rublis | Komentēt | Add to Memories


Comments {70}

ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Nov. 4th, 2025 - 06:32
Pilns rublis

Mums SK vajag lai būtu pārnacionāla kontroles sistēma un lai vietējie ģimenes tēvi nevarētu tik viegli sabīdīt lietas pa savam

Atbildēt


Kitty McOutrage

from: [info]black_robin
date: Nov. 4th, 2025 - 09:48
Pilns rublis

nepiekrītu gandrīz nekam šajā ierakstā, bet tas laikam nemaz nav svarīgi, jo šeit oponents ir aprakstīts kā slims ar smadzeņu puvi, neizglītots, rasistisks un homofobisks krievijas propagandas upuris, ko nu tur vairs ar tādu vispār runāt :)

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 4th, 2025 - 09:50
Pilns rublis

Nemaz tonim savam nepretošos - nav pacietības vairs defektus saukt par efektiem un mierīgi ar tiem auklēties.

Ja tev ir kas sakāms ārpus secinātā un manis nozākātā - labprāt uzklausīšu pilnai ainai, liec galdā!

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


from: Anonīmiķis
date: Nov. 5th, 2025 - 02:28
Pilns rublis

Paskaties uz sevi, pāraugušais tīni - tu esi alternatīviķis, metaļuga, datornūģis, un tomēr geju un transu pusē. Sucks to be you. Tu esi spirituāli kastrēts.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 06:55
Pilns rublis

Aizmirsi vēl, ka fotogrāfs, bradātājs un mūzikas cienītājs ar augošām robežām.

Ja man ir kāda politiskā ideja galvā, tad viena: Cilvēcība. Ja man ir jānostājas kādā no pusēm, tad Taisnīguma. Taisnīgums šajā situācijā rāda - konservatīvie uz populistu/trampistu pusi jau velk - vilnas nav, bet uhh, kas par brēku!

Konservatīvi lamāties arī drīkst, bet tas tikai parāda, ka manā analizē kaut kas tomēr ir: konservi uz īso sagājuši.


Kuriozi sanāk, bet jā - vakar tieši šo iedomājos: manā izvēlētajā mākslā protests pret sabiedrību jau notiek pro cilvēcības virzienā, jo sabiedrība kļuvusi necilvēcīga, melīga, akla un gluma.

Black Metal for the cause of good 😂

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


from: Anonīmiķis
date: Nov. 5th, 2025 - 11:29
Pilns rublis

Blekmetāls, panki un metālisti šobrīd ir konservatīvie un MAGA. Vargs Vikerness tādu geju un "cilvēcību" bez saknēm kā tevi upurē uz ugunsaltāra vecajiem dieviem. Tu esi staigājošs izsmiekls, pašpretrina. Lūdzu, turpmāk klausies Teilori Sviftu vai kādus nigerus, nevis metālu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 11:51
Pilns rublis

Ja tev ir kas sakāms manai personai - neesi gļēvs anonīmiķis un rīt aizejam uz tevis izvēlētu Rīgas bāru papļāpāt. Mans e-pasts komunikācijai atrodams šeit: http://klab.lv/users/disfigurator/157279.html

Vikerness ir absolūts lohs un izsmiekls bez jelkādas integritātes - pačeko TuTrubā, kā cilvēks šodien dzīvo un, par ko tīņa gados iestājās. Jā, dzīve un personības mainās un tas ir pareizi, dabiski. Tīņa gados gribēja uzmanību un to arī bauda vēl šodien, ik pa laikam izlienot kamerā iekš mašīnas. Tikai prātā vāji ņem Vikernesu par pilnu - Black Metal neiet kopā ar personību kultiem, līdz ar ko visādas personālijas piesaukt ir lieki un smieklīgi.

Ja bleķī ir kaut kas jāmeklē, tad tā būs individualitāte un anarhisms. Attiecīgi - ejam sadzert, ja neesi gļēvs! Dod bāra nosaukumu, vietu un laiku, gaidu!

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


from: Anonīmiķis
date: Nov. 6th, 2025 - 01:24
Pilns rublis

Vikerness ir daudzbērnu tēvs un zemnieks, beidz dirst.
Blekmetāls ir anarhisms - tieši tā. Un anarhija šodien ir konservu un fašistu pusē. Kamer tu simpo un šillo par pasaules varenajiem, učukiem, valdību, korporācijām, NVO, eliti un zolīdajiem akademiķiem, kā papagailis atkārtojot "ekspertu" viedokli. Tu esi sheeple.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 6th, 2025 - 01:27
Pilns rublis

Tu brīnišķīgi brauc auzās - tā, ka prieks skatīties!

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


from: Anonīmiķis
date: Nov. 6th, 2025 - 02:18
Pilns rublis

Tu esi metaļuga pozeris, kurš simpo par to, ko geji uzvalkos vai indīgas ālavas rāda lielajā TV kastē.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 6th, 2025 - 02:20
Pilns rublis

Turpini Spamot, man interesanti!

Atbildēt | Pirmvārds


Hedera helix L.

from: [info]hedera
date: Nov. 12th, 2025 - 12:07
Pilns rublis

"panki .. šobrīd ir konservatīvie un MAGA"

Mnjā, nu ja paskatās uz Latvijas "panku" subkultūru, tad tā varētu likties. Bet tā saujiņa, kas ir Latvijā, jau nav nekāda panku kustība, tie lielākoties ir vienkārši nodzērušies pozeri, kuri grebeni nēsā kā Helovīna kostīmu. Precīzi tā, kā dzied ŠŅK meitenes: https://sn-klubs.bandcamp.com/track/der-guma-termi

Šogad Spānijā biju uz diviem panku festivāliem, un redzu, ka šajā valstī panku kustība joprojām balstās uz tām pašām vērtībām, kuras tika izvirzītas panku kustības aizsākumā. Siempre con la resistencia, y putos nazis. Uzvelc baltu kreklu un ej strādāt bankā, tu, konservatīvais pozeri.

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 4th, 2025 - 10:03
Pilns rublis

Vien piezīmēšu, ka atspoguļotās nostājas nav piekrītu/nepiekrītu jautājums, tie ir auksti fakti - to skaitā manu bij. bērnības čomu un ģimenes locekļu uzvedība un apgalvojumi. To skaitā no darba vietām, atklausoties krievu kolēģus līdz riebumam. To skaitā - piemēru pilns nets, ja IRLā sāk aptrūkties.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 11:53
Pilns rublis

Skat - neta piemēri paši uzpeldēja :)

Atbildēt | Pirmvārds


gnidrologs

from: [info]gnidrologs
date: Nov. 4th, 2025 - 10:36
Pilns rublis

Pats autors ir acīmredzami mentāli nevesals un ilggadējas propagandas/dezinformācijas upuris.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 4th, 2025 - 10:56
Pilns rublis

Ja apvainojumi, tad ar faktiem, lūdzu.

Mans pamats uzbraucienam konservatīvajiem ir šāds: sacepta ažiotāža par apaļu nulli. Ažiotāžas taisīšanas vietā konservatīvie arī varētu uz poda vai sabiedriskajā izlasīt strīdus dokumentu un secināt - gluži kā es, ka tur nekā tāda nav, ko tai piedēvē internets. Un tad es būtu dusmīgs par to, ka manas vērtības ārējs spēks rausta, mēģina padarīt par marionetēm.

Ko darīju es? Izlasīju strīdus dokumentu no A-Z, neko tur neatrodot. Veicu analīzi, značit mentāli degradēts upuris :)
Sākot ceppt šo rakstu un redzot, ka piepildās mana prognoze un prezidents atmet šķidrās jūtiņas un sabalsoto naidiņu otrreizējajai caurskatīšanai jebšu Saeimas atdzesēšanai: upuris!
Pieminot savu draugu uzvedību - upuris! Redzot savā žurnālā jaunu komentētāju ierodamies uzreiz ar uzbraucienu - upuris!

Un caur kuru kanālu tad mani propaganda ietekmēs? Soctīklos neesmu vispār kā tāds un nevienā pašā (ja vien neskaita šo par analogu), bloķēju reklāmas it visur un TV nelietoju. Kādi kanāli atliek?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


from: Anonīmiķis
date: Nov. 5th, 2025 - 03:12
Pilns rublis

"apvainojumi", kas tu esi par mīksto? Tu vispār esi vecis? Kurš normāls džeks lieto vārdu "apvainojums"?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 06:58
Pilns rublis

Ā, jā - man tak jāizvēlas PAREIZIE vārdi 😂😂😂

Ja nav, ko teikt par tēmu - drīksti klusēt, veci. Gana pūdētu siļķu konservu jau netā.

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 4th, 2025 - 11:04
Pilns rublis

T.i., man galīgi nav iebildumu pret konservatīvisma ideju, bet jums tur pašiem vajadzētu saprast, par ko īsti iestājaties. Citādi kaujas savā starpā kā kristiešu konfesijas ap vienu žīdu dižībli mākoņos. Kas tad jums ir tās tradicionālās vērtības - no kura vēstures posma aizgūtas? Moš mikslis kaut kāds - šis no šī, tas no tā? Ķipa best-off compilation?

But wait - tur jau tā problemātika, ka konservatīvisms neapzīmē nekādu ideju kopu, tā vienkārši ir pieeja uz laika un tehnoloģiju ieviestajām pārmaiņām reaģēt ar smagu aizturi, ja vispār.

Atbildēt | Pirmvārds


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 08:25
Pilns rublis

tu viņu esi lasījusi?

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 08:34
Pilns rublis

Manuprāt, baigo intelektu nevajag, lai saprastu manu dzimumu - neslēpju.

Jā, 2x, vēl bota viedokli paprasījis - lai parāda vietu, kur cilvēkam sāp. Nevarēja parādīt neko konkrētu.

Saki, kas tev tieši tajā tik ļoti bīstams šķiet?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 08:46
Pilns rublis

sāp parasti, kur ir zilums sastiepums vai tūska

to man kā sertificētam masierim noteikt nav grūti

nesaprašana ir par to, ka cīnās pret vardarbību pret sievieti, iepinot iekšā vēl visādus sociālos konstruktus, nevis pret vardarbību

tobiš vardarbība kā tāda ir ok! visi pieņem, ka tāda ir, tikai pret sievieti nea ;) vai ne?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 08:56
Pilns rublis

Cilvēkam ir arī garīgas sāpes - masierim vajadzētu zināt labāk, sevišķi sertificētam.

Normatīvie akti pa labi un pa kreisi definē jēdzienus, kādi tiks lietoti normatīvā akta kontekstā, tas galīgi nav nekas jauns.

Vienigais jaunais ieliktais sociālais konstrukts, kuru ieraudzīju, ir laikam 3. panta C daļas definīcija: "3. pants. Definīcijas. Šajā konvencijā: c) ar terminu "sociālais dzimums" tiek saprastas sociālās lomas, uzvedība, nodarbošanās un īpašības, ko konkrēta sabiedrība uzskata par atbilstošām sievietēm un vīriešiem;" - man ar šo galīgi nav problēmu. Definīcijas apgabalā ietilpst, piemēram, kārtīga padomju bāba, kas uz saviem pleciem nes ne tikai dzērājmīksto, kas sevi dēvē par vīrieti, bet arī finanses un pārējo. Šādā ģimenē sievietei Sociālais dzimums Latvijā drīzāk ir "Vīriete" jeb - atkal parāda, ka Latvijas sabiedrībā turpina eksistēt matriarhāts.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:01
Pilns rublis

ta huļiš sūdīgu dokumentu rakstīt, kas neko neizsaka, vardarbība tāpat ir aizliekta gan kriminālā gan administratīvā likumdošanā? ārpus parakstītāju loka nekas nav mainījies - paskaties .... nekas ..... parakstīja/neparakstīja ..... viss palika tāpatās

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:02
Pilns rublis

un visa šī parakstīšana neparakstīšana ir tikai un vienīgi politiskās spēlītes, kas neko nevienam nemaksā - spēka demonstrēšana, vot varam un iepūšat

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:27
Pilns rublis

Politiskās spēlītes maksā bargu naudu - jāapdeito ikkatrs normatīvais akts, kuros iepīta reference uz aktu, no kura izstājamies.

Jāapdeito vai jālikvidē, vai jāizveido jaunas iestādes, lai nodrošinātu tiesību nepārtrauktību. Tas tev nav prosta pautus žonglēt apenēs.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:30
Pilns rublis

paskaitām, cik mums ir likumi, kas nestrādā vai strādā sūdīgi - cik vajag konvenciju ;) vai tomēr nevajag

man dziļi vienaldzīgas visas konvencijas

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:32
Pilns rublis

pieņemsim seļu satiksmes noteikumi ;) cik konvencijas vajag, lai nepārkāptu ātrumu, vai ievērotu sarkano luksofora signālu - pa manam vismaz jau divas, uz ko pasaules sabiedrība skatās, tik daudz cilvēku iet bojā pie sarkanās gaismas - trūkst, trūkst mums konvenciju - te ir vieta, kur izvērsties

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:35
Pilns rublis

pie kam konvenciju par sarkano gaismu sievietēm vajag atsevišķi ;)

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:47
Pilns rublis

Konvencijas ir vērtējums no malas. Kad tevi vēro no malas, tu sliecies uzvesties labāk.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:17
Pilns rublis

plika diršana - pavēro sievietes, kad uz viņām tiek pavērsts foto objektīvs ;DDD

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:22
Pilns rublis

Kādi draugi, tāds tu pats. Manas dzīves sievietes mana objektīva priekšā uzvedas ļoti korekti, juteklīgi un patīkami. Cita - arī kautrīgi un negribīgi, tad nemaz nefočēju.


Kas vēl uz masiera sirds?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:42
Pilns rublis

asinsvadi un nekādu emociju darba laikā

Atbildēt | Pirmvārds


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:03
Pilns rublis

*aizliegta mhehh

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:16
Pilns rublis

Likumdošana - process, kurā valsts izdod likumus. Šeit nevienā posmā mēs nerunājam par "likumdošanu", bet gan par vardarbību no vīrieša puses, kad sieviete atsakās no plikumdošanas.

Agresija ir vīrieša pazīme, agresors ir vīrietis - tāda tā daba, attiecīgi tāpēc arī konvencija lieto valodu, kāda tā lieto.

Krimināllikumā rakstītais vēl nenozīmē, ka dabā strādā. Sarakstīt var jebko, bet, ja menti nerīkojas un nenoved pārkāpumu līdz tiesu varai un, ja tiesu vara nerīkojas - tad likumā rakstītais dabā nestrādā. Jādomā, ka tev ar atmiņu viss OK un varēsi ne vienu reizi vien atcerēties gadījumus, kuros nekādi procesi netika ierosināti par sieviešu klapēšanu ģimenēs - lai gan mūsu likumos rakstīts, ka nevar! Atkārtošos - rakstīts, ka nevar, bet dabā tāpat darīja, aizbildinoties ar "ģimenes iekšējām lietām".

Konvencijas mērķis - stiprināt juridisko aparātu, lai šādu vardarbību mazinātu. Labs mērķis, manuprāt. Neredzu iemeslus, kāpēc lai veselīgs sabiedrības loceklis pret šo protestētu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:25
Pilns rublis

hehehehe arī sievietes mēdz būt agresīvas un parasti, tas ir ne reti viņu upuri ir vīrieši - pohui?

tad sarakstīt var jebko - krimināllikums nestrādā - vajag konvenciju

par atmiņu - kad pēdējo reizi bija ierosināta lieta par sievas piļīšanu? zāģēšanu? īdēšanu? morālo vardarbību? e? kad? ... kur? e?

konvencijas ir pliki papīriņi uz kuriem kāds taisa politisko karjeru

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:35
Pilns rublis

Kad - nespēšu atbildēt, neesmu krimināltiesībās praktizējošs jurists - šī informācija nav gluži publiski pieejama.

Pajautā botam - tas man min skaitļus un piemērus, bet botu no sākuma būtu rūpīgi jāpārbauda, ko galīgi nav lustes man darīt. Citēju dažu piemēru: "Ģimenes konflikti: 2023. gadā Valsts policijā reģistrēti 8243 ģimenes konflikti. Pieņemti 1342 lēmumi par nošķiršanu." - pēc šī spriežot (neveicot pārbaudi), sargā tikai 1/6 gadījumu.

Sievietes agresija pret vīrieti līmenī, kas attiektos uz krimināllikumu vai konvenciju - retums. Pastāv, bet retums. Konvencija skar biežo, nevis ultra reto.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:39
Pilns rublis

a vajadzētu parasto - tas ir konvencija pret vardarbību un preambulā būtu jābūt nevis sociālā dzimuma definīcijai, bet vardarbības definīcijai

bet nu jā .... grūti!

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:49
Pilns rublis

Preambulā nekādu definīciju nav - skaties pats: https://likumi.lv/ta/lv/starptautiskie-ligumi/id/2039

Sociālā dzimuma definīcija - kas ir neierasts jēdziens, jā - ir 3. pantā, kas atrodas šeit: "I nodaļa. Mērķi, definīcijas, līdztiesība un diskriminācijas aizliegums, vispārējie pienākumi"

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:16
Pilns rublis

ooo tu atradi likumu - iesit ctrl+f un vardarbība ;)

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:20
Pilns rublis

Skatos, ka diskutēt tev neinteresē - konvencija pilna ar to jēdzienu, ja nelietojam vārda galotni kvērijā (220x) - kam tieši gribi, lai pievēršu uzmanību?

Norādu, ka provokācijas visādas ignorēju, tāpēc nemaz necenties. Pirdiens tukšā mucā skan rēcīgi, bet tas arī viss.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:41
Pilns rublis

nu tad rakstām segregācijas likumus ;) kur vardarbība pret vienu dzimumu ir kaut kas īpašs, bet pret otru nu tā sev - ikdienišķa parādība

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:49
Pilns rublis

Ja sabiedrībā/dabā bābas klapētu mužikus regulāri un ar smagām sekām - konvencija par to bez šaubām runātu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 11:35
Pilns rublis

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 12:02
Pilns rublis

Ar pliku partikulu nepietiks, tā neko nepasaka - skaidro savu pozīciju vai turpini vērot no malas ;)

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 01:49
Pilns rublis

nav jēgas

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 05:57
Pilns rublis

Ir gan - kā redzi

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 08:45
Pilns rublis

Redz, cik maigu sodu piemēro pat par šādiem noziegumiem. Protams, ka vajag šādu konvenciju.

Mūsu regulējums ir, bet tas ražo šādu brāķi!

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:13
Pilns rublis

Un atļaušos norādīt - Administratīvā procesa likums neskar nodarījumus pret mantu, miesu u.tml. - tam ir specifiski sava tiesību nozare un Krimināllikums.

Administratīvās tiesības regulē mijiedarbību starp valsti un personu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 01:48
Pilns rublis

kad sieviešu sišanu maskē zem sīkā huligānisma, tas tiešām ir starp valsti un personu ;) jo miesas nodarījumu nav - vai apsaukāšanu vai buliingu vai ko tamlīdzīgi

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 01:51
Pilns rublis

Konvencija grib ieviest arī šādas vardarbības jēdzienu un lietas iz konvencijas JAU IR iestrādātas Krimināllikumā. Morāls kroplis ir kroplis - jāarstē.

Un tāpēc, ka starptautiskie akti sargā plašā, tie ir nepieciešami.

Atbildēt | Pirmvārds


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 08:57
Pilns rublis

ok tad nākošā konvencija būs pret vardarbību pret vīriešiem ... un citiem sociāliem konstruktiem, kas izskatās kā vīrieši

pizģīt sanāk, varēs tikai bomžus, jo uz vīriešiem tie nevelk un sievietēm točna nelīdzinās pat konstruktiem nea

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:19
Pilns rublis

Civila vieta fiziskam konfliktam starp vīrieti un vīrieti ir izklaides nolūkos - ekstrēmais sports, bokss, kikbokss, MMA u.tml.

Ja kādu jāklapē, tad meklē tādu, kas grib darīt to pašu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 09:28
Pilns rublis

tad principā tu neesi pret vardarbību ;) galvenais, lai klapē pretī .... mhehehe .... kā tas tautā saucās?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 09:40
Pilns rublis

Esmu pret neaicinātu vardarbību. Ja puses vienojās, ka grib viena otru klapēt - man iebildumu galīgi nav, piesēdīšu pačekot vēl ar aliņu un čipsiem.

Absolūto vairākumu lietu, kuras ļaudis nesekmīgi mēģina risināt ar vardarbības instrumentu, ir sekmīgi atrisināmas citādi. Karš ir huiņa un otstojs, bet, ja reiz sākts - man nebūtu sirdsapziņas pārmetumi skatīties, kā krievija sadeg zem atoma liesmas.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:12
Pilns rublis

mja ... man jau tā likās, a kā ar gazas ustjlugas bērniņiem? paraudāsim?


atklāti sakot pohui, bet attieksmei jābūt vienādai un nav jāizdomā visādi sociālie konstrukti - ja likumdošana nestrādā, tad konvencija tai nepalīdzēs ;) kā jau teicu visas konvencionēšanās ir spilvenu bīdīšana zem ierēdņu un politikāņu pakaļām

viens likums viena taisnība visiem .... un tā es domāju - nekādas mākslīgas vai dabiskas segregācijas

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:14
Pilns rublis

un tualetes unisex

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:26
Pilns rublis

Kur tu Konvencijas kontekstā redzi tiesisko netaisnību jeb to, ka viena likuma normas uz dažādām sabiedrības kastām strādātu dažādi?

Nauda un vara ir vienīgais, kas var ietekmēt šo vienādības skatījumu. Dzimums - ne tik ļoti. Eksistē sieviešu cietums beigu galā.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:39
Pilns rublis

a tu iesiti likumā ctrl+f vardarbība? un ... secinājumi nekādi?

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:17
Pilns rublis

Tu te kļūdies - konvencijas ir starptautisks spogulis.

Daudziem mūsu uzņēmējiem un lielo nodokļu maksātājiem JAU nepatīk, ko tas spogulis rāda, tāpēc protestē un aicina beigt izstāšanās cirku, lai nekaitētu biznesam un progresam uz cilvēktiesībām un pašnoteikšanos. Izstāties nozīmē regresēt padomijas virzienā, es to negribu.


Tas, ko tu dari - sava pohujisma un semantikas šķetināšanas vārdā tu bāz sievietes zem vilciena ratiem. Padomā.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:21
Pilns rublis

izstāties no visām vienošanām un konvencijām un līgumiem - tie ir tikai ierēdņu pakaļu berzēšanai! ano - nax! ar visām olimpiskām komitejām - nax!
palie es un nato pārējais iet bekot un vesela jūra ar ierēdņiem meklē darbu dessu cehā!


kur es bāžu sievietes tev labāk nezināt - viņas pašas gan starā ;)

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 5th, 2025 - 10:24
Pilns rublis

Tavs avatars pats par sevi jau daudz, ko pasaka.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


covid_19

from: [info]covid_19
date: Nov. 5th, 2025 - 10:34
Pilns rublis

es neko neslēpju

Atbildēt | Pirmvārds


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Nov. 6th, 2025 - 08:26
Pilns rublis

Domāju, ka krievijas ietekmes interesēs ir "dūrei tik spēks" un kaut kādu dzimtbūšanas laiku tradīciju uzturēšana. Jo nevesela sabiedrība nevar normāli attīstīties. Plus, alkohola patēriņš, kas lielākoties nāk bonusā. Ehhh... Vispāribā ar nu tur ziņās, ka tur aizturēts slepkava,pedofils vai varmāka - cik dzīves paspējis pabojāt, šaubos ka tik 1, jo jā, sabiedrība vnk neziņo, jo netic ka likumsargi palīdzēs vai ka ārsts vai psihologs nenosodīs verbāli ar "ko tu vispār atvilkies".

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 6th, 2025 - 12:25
Pilns rublis

Kaut kā tieši tā - veselīgā sabiedrībā par to runā un no sarunas iegūst visa sabiedrība

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Nov. 6th, 2025 - 01:53
Pilns rublis

Jā. Tagad arī jauna dod5 akcija, par vīriešu psihisko veselību. Laba iespēja tiem, kam sakrājies un nezina kur likties no relatīvi civilizētāka gala. Savukārt sievietes aicina neklusēt arī par senākiem nodarījumiem, veidojas izpratne, ka kaut kādi pedofīli un varmākas staigā apkārt joprojām.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 6th, 2025 - 02:05
Pilns rublis

O, nebija dzirdēts. Ir kāda info pieejama, kas tas par radījumu?

Sabiedrībai normalizējoties/augot, gan jau visādi mošķi tiks vilkti no sienām ārā.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Nov. 6th, 2025 - 11:41
Pilns rublis

pardon, tā tomēr bija biedrība "Tēvi", kas meklē ziedojumus sabiedrības iesaistei, es domāju, ka viņiem varētu sanākt, ja uztaisīs kampaņu radio vai kur citur:
https://www.lsm.lv/raksts/dzive-stils/veseliba/04.11.2025-500-sarunas-kas-glabj-dzivibu-aicina-ziedot-viriesu-emocionalajai-un-garigajai-veselibai.a621048/
bet es nezinu vai atceries, Narvesenā pagājušogad bija kaut kāda hotdogu akcija, pērkot hotdogu, 5 centi aiziet biedrībai "Ogle" vīriešu mentālās veselības atbalstam, katrā kioskā bija bilde ar Superbingo zvaigzni Armandu Simsonu, ko pilnīgi noteikti atpazist vismaz puse azartspēļu atkarībnieki.
https://narvesen.lv/narvesen-uzsak-kampanu-viriesu-mentalas-veselibas-atbalstam/
vēl ja nu kaut kas pozitīvā sabiedrības izglītošanā izveidojās, bija projekts "1000 dienas skaidrā" youtube, kur projekta veidotājs intervēja sabiedrībā atpazīstamus cilvēkus, kuri pārstājuši lietot alkoholu. Es no tā raidījuma kādas 3 intervijas noskatījos, bija interesanti https://www.youtube.com/channel/UCIknbirqHfGsKf8oSYH39ZQ/videos

Atbildēt | Pirmvārds


telefontubbie

from: [info]telefontubbie
date: Nov. 6th, 2025 - 11:52
Pilns rublis

btw, biju šovakar Doma laukumā uz mītiņu attieksmes paušanai, bija ļoti daudz cilvēku sanākuši, man prieks, ka kritiski svarīgos jautājumos spēj savākties 10tk Doma laukumā un šķērsielās ap to, bija sauklis, ka kopēt krieviju ir kauns utt

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Nov. 7th, 2025 - 09:14
Pilns rublis

Skatījos tiešraidi - episki. Sevišķi skanējums.

Un Standup komēdija jebšu jēdzīga ņirgāšanās par Saeimu :D

Atbildēt | Pirmvārds