(bez virsraksta) @ 19:12
Es nesaprotu, kā var izdomāt tik stulbu reklāmas kampaņu? http://www.akcija.tymbark.lv/ - nopērc sulas paku un tu esi laimējis tableti, ja pakā ir ūdens! grūti noticēt, ka sulas zīmols grib sevi asociēt ar brāķi vai blēdību (ja tu pērc Tymbark, tu nevari būt drošs par to, kas pakā gadīsies iepildīts). un vēl nav īsti skaidrs, kā es varu pierādīt, ka ūdens tur jau bija, nevis es izdzēru sulu un ielēju tās vietā ūdeni? noteikumos nekas vairāk nav rakstīts (ka būtu jāsaglabā čeks vai jāuzrāda iepakojums, kurā no iekšpuses slepeniem burtiem rakstīts kods)
p.s. nē, ir slepenie noteikumi, kas atrodami ar nemanāmiem burtiem rakstītā linkā lapas apakšā - tiešām ir kods uz iepakojuma un jāsaglabā pirkuma čeks. ūdens ir tikai prikolam, cerams, ka vismaz filtrēts
p.s. nē, ir slepenie noteikumi, kas atrodami ar nemanāmiem burtiem rakstītā linkā lapas apakšā - tiešām ir kods uz iepakojuma un jāsaglabā pirkuma čeks. ūdens ir tikai prikolam, cerams, ka vismaz filtrēts
| | Add to Memories | Tell A Friend