aņa delovejevna ([info]deloveja_kundze) rakstīja,
@ 2017-01-13 11:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
kaut kur kaut kā pa vidu visam manam Amazones pirkumam ir pazudis dzīvokļa numurs, palikusi tikai māja un adrese. blenžu virsū un nesaprotu, kur varu atrast kādu dzīvu cilvēku, ar ko parunāt, bet vai šādā gadījumā vispār ir iespējams to paciņu dabūt, vai arī jāpadodas un jāpērk pa jaunam? it kā vajadzētu būt piegādātai pagāšnedēļ.

ļ. bēdīgi

upd. ļoti mīlīgi, tiešām - dabūju rokā kādu no Amazones zēniem, zēns man atgriezīs naudiņu un palīdzēja nopirkt vēlreiz, plus šoreiz uzlika ātro piegādi bez maksas. jo viņiem šādi ir vieglāk, nekā mēģināt izsekot, kur Rīgā ir pazudusi mana paciņa.
ak tad redz ko nozīmē profesionāls klientu serviss. vienmēr esmu patīkami pārsteigta, kad ar to saskaros.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]glam_our
2017-01-13 12:34 (saite)
man arī tā reiz gadījās, tajā pašā centrālās stacijas pastā man teica, ka viņi kaut ko var apskatīt tikai tad, ja ir sūtījuma Nr., teica ka nav nekādu iespēju apskatīt vai man kas ienācis pēc vārda un uzvārda. paciņu nekad nedabūju.
šķiet, ka reālākais būtu prasīt pašam pastniekam, bet es nezinu vai Rīgā var satikt pastnieku un vai mājai katru dienu ir viens un tas pats pastnieks.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?