Edgars ([info]daysleeper) rakstīja,
@ 2022-01-02 16:34:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Marketings.digital - digitālā mārketinga blogs
🎉 Jauns gads - jaunas iespējas apgūt digitālā mārketinga praktisko pusi. Šim nolūkam izveidoju jaunu lapu https://marketings.digital

💡 Mērķis ir apkopot dažādu praktisku informāciju saistītu ar digitālo mārketingu, lietotāju pieredzi, web dizainu un izstrādi, hostingu un citām tēmām. Te var atrast gan pavisam tehniskus rakstus, piemēram, par DNS hostingu vai par CDN izmantošanu ātrākai lapas ielādei https://bit.ly/3mR7bvQ, kā arī vienkāršākas un ikdienas lietotājam noderīgas prasmes kā online foto redaktors iPiccy.com https://bit.ly/3mQc6Nl vai uzzināt par Mozello.lv izmantošanas priekšrocībām un trūkumiem: https://bit.ly/3HrmnaL

👉 Jaunākajiem rakstiem līdzi varēs sekot FB lapā Marketings.digital. Šobrīd tur nav salikti visi daudzie raksti, bet tikai daži.
Šobrīd lapā tie ir teju 30 raksti, bet tuvākajā laikā noteikti papildināsies, arvien tas ir tikai neliels ieskats plašajā, daudzveidīgajā un krāsainajā DM un UX pasaulē (labi, labi, ne viss tur ir ļoti krāsains un košs). Droši varat rakstīt privāti vai komentāros norādīt, kādi vēl praktiski jautājumi jūs urda un kur meklējat atbildes - varbūt būs kādi gatavi materiāli, varbūt tas pamudinās mani sagatavot jaunu saturu.
Digitālais mārketings strauji mainās, tādēļ arī zināšanām un šiem materiāliem ir vērtība, kad tos izmanto - kāds iemācīsies ko jaunu, kādam tā būs kārtīga atkārtošana un jaunas perspektīvas. Izmantojiet, lieciet lietā, iegūstiet no tā!

⏰ No bloga īpaši vēlētos izcelt vienu rakstu - par mērķauditoriju definēšanu: https://bit.ly/3zqto96 Ļoti bieži saskaros ar izaicinājumu, ka organizācijai ir ļoti aptuvena nojausma par mērķauditorijām un auditorijas vajadzībām, ko sagaida no tām. Ikvienam, kurš plāno vai jau šobrīd īsteno reklāmas, mārketingu vai komunikāciju kopumā, ir vērts padomāt: kam un kādēļ es īstenoju šo komunikāciju, varbūt tā tomēr nav pietiekami efektīva un izvirzīto mērķi nesasniedz?

🔎 Otrs īpaši izceļamais raksts - video par Google Search Console https://bit.ly/34eMhAi - bezmaksas rīks, kuru noteikti ir iespējami ātri jāpieslēdz (ja tas vēl nav izdarīts), lai iegūtu visu svarīgāko informāciju par savu web lapu Google meklēšanas rezultātu kontekstā. Pat ja sākotnēji pieredzes nav, lai dati sāk krāties un vēlāk jau būs dati, kurus analizēt.

💪 Lai Jaunais gads profesionālajā izaugsmē ikvienam atver tikai pozitīvas pārmaiņas - ja arī notiek kaut kas ne pārāk lādzīgs, tad atliek vien atcerēties, ka motivētiem cilvēkiem tas ir tikai uz labu, jo acīmredzot priekšā gaidāmi citi, daudz ievērojamāki izaicinājumi un virsotnes, kuras sasniegt!

Kā arī īpaši digitālā mārketinga un produkta dizaina veidotājiem novēlējums: neiemīlēties risinājumā, bet vairāk iemīlēt problēmu! Lai cik ačgārni tas neskanētu - tas ļauj vairāk atcerēties tik svarīgo lietu, ka mēs neesam lietotāji!

#MarketingsDigital #DigitālaisMārketings #UX #Zināšanas #Piccomedia


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]daysleeper
2022-01-02 19:33 (saite)
Šis ir dziļi, protams. Mārketings pamatā ir tirgus izpēte, ražošana atbilstoši vajadzībām. Protams, ka ir uzņēmumi, kuri no sū vēlas uztaisīt konfekti ar mārketinga palīdzību - tas ir cits stāsts par mārketinga ētisko pusi, nebūs mana tēma, bet jebkurā gadījumā visa veida komunikācija ir manipulācija ar auditoriju. Tāpat kā mūsu diskusija. Mums katram ir savs mērķis, kādēļ to darām un izmantojam atbilstošus rīkus, vārdus, iespējas, lai to panāktu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 19:39 (saite)
/Mums katram ir savs mērķis, kādēļ to darām un izmantojam atbilstošus rīkus, vārdus, iespējas, lai to panāktu. /

Tas ir par psiopiem, ja psiopus izmanto lai uzvārītos - tas ir mārketings.

Tirgus izpēte? Nu tas skatieties ko cilvēki pērk ja reklāmas nav - tas arī būs tas ko viņiem reāli vajag. To arī ražojam. Vienkārši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 19:44 (saite)
Bet vispār jautājums ir interesants.

Cik es zinu dominējošā attieksme starp cilvēkiem ir - ja kaut ko intensīvi reklamē, tātad sūds. Ļoti bieži tā arī ir. Savukārt es neatceros burtiski nevienu gadījumu kad teiksim TV vai interneta reklāmas man būtu noderējušas un informējušas par kaut ko ko es tāpat nezinu.

Līdz ar to loģiski ja teiksim internetā visas reklāmas jeb precīzāk sakot tirdzniecības informācija - kur ko var nopirkt - būtu vienā vietā, nu piemēram saits katalogs.com vai tml. Nu tad ja cilvēkam kaut ko vajag tad viņš iet tur un skatās, ko tādu var dabūt. Viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]daysleeper
2022-01-02 19:51 (saite)
Lūk, uz šiem visiem jautājumiem ir jāatbild mārketingam. Es pārstāvu arī lietotāja/klienta pusi, jo strādāju ar lietotāja pieredzes jautājumiem, tas viss savijas kopā, bet pamatā ir atrodamība, lai klients tevi atrod. Var jau teikt, ka atliek vien būt salidzini.lv un tad viss notiks, bet vai tiešām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:05 (saite)
Es domāju ka tiešām. Ir vieta kuru uztur kopā visi kas kaut ko grib pārdot un katrs kas kaut ko grib pirkt ieiet tajā vietā un apskatās. Nu un otrs variants, cilvēks zina kurās vietās pārdod viņam ikdienā nepieciešamās lietas, parasti tas ir tuvākais pārtikas un saimniecības preču veikals, vai teiksim lietotu auto placis, cilvēks aiziet un paņem ko grib.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:14 (saite)
P.S. vēl varētu padomāt par tādu lietu. Informēšana par jebkuru jaunu produktu tiek kontrolēta tā kā zinātniskie žurnāli kontrolē iesūtītos rakstus. Peer review. Anonimizēti eksperti pārbauda piedāvājumu. Pēc kritērijiem: Vai ir jaunuma moments, t.i. vai apskatāmais produkts/ materiāls/ iekārta ir labāks būtiskos veidos par esošajiem? Vai produkta īpašības atbilst aprakstam? Vai nav kādas būtiskas īpašības ( piemēram indīgums) kas aprakstā nefigurē? Tad eksperti dod recenzijas. Ja recenzijas pozitīvas, produktu ieliek katalogā, ar cenu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]daysleeper
2022-01-02 20:17 (saite)
tam visam jau ir apskatu žurnāli, review sites, bet vienlaikus ir brīva konkurence komunikācijā - katrs var izteikties un veidot savu reputāciju. Kas ekspertu darbu apmaksās? Tad ir jābūt pietiekamiem reklāmas ienākumiem vai apmaksātam ekspertu darbam, tad kur tur varētu būt ienākumi? Te nu viss atduras pret mārketinga izmaksām - pie tā arī varam palikt :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:20 (saite)
/ Kas ekspertu darbu apmaksās?/

Valstis. Objektīva kontrole. ASV piemēram ir nacionālais standartu birojs. Tādas iestādes valstis apmaksā par iekasējamiem nodokļiem no tās pašas tirdzniecības. Nodokļus var diferencēt un ar tiem regulēt ekonomiku, piemēram nepieciešamajā precēm mazāki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:22 (saite)
/Te nu viss atduras pret mārketinga izmaksām - pie tā arī varam palikt :)/

Nu jā, nebūs mārketinga - nebūs izmaksu. Preces sanāks lētāk. Un konkurence godīga, ražotāji konkurē nevis ar izrādīšanos, bet tikai ar produktu tehniskajiem parametriem, kurus savukārt kontrolē valsts vai vispār starpvalstu organizācijas kuras finansē vairākas valstis reizē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]daysleeper
2022-01-02 20:25 (saite)
mārketings nav tikai reklāmas izdevumi, tā ir arī tirgus izpēte - ražot to, ko tirgum vajag :) Vēlreiz to uzsvēršu. Kaut ko regulēt - nozīmētu atgriezties PSRS plānveida ekonomikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:27 (saite)
Nu jā bet tad vajag izdarīt tā lai tas ko tirgum vajag atkarātos tikai no pircēja un no ražotāja, bet lai šo ainu nekropļotu reklāma kura darbojas uz cilvēku tieksmēm, psiholoģiski.

PSRS tas nebūtu, jo privātīpašumu un privāto iniciatīvu - ražot un pārdot lietas - jau neviens neaizliegtu. Tikai godīgi, bez mēģinājumiem ietekmēt un palielināt pieprasījumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:30 (saite)
Bet regulēt vajag, jo citādi ar mārketinga un reklāmas paņēmieniem mēs izplatām būtībā nevajadzīgus sliktas kvalitātes sūdus un rezultātā atkritumus. Mēs pārvēršam vērtīgas izejvielas spožas krāsas atkritumu kalnos un lohi skrien pirkt vēl. Rezultātā protams ir apgrozījuma un peļņas cipari. Tas ir tas riņķis ko vajag pārtraukt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]daysleeper
2022-01-02 20:36 (saite)
to sauc par ilgstspēju un arī to pieprasa arvien pieaugošās sadarbības partneru un arī auditorijas prasības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:42 (saite)
Un lietām, tas sevišķi attiecas uz visādu tehniku, jābūt remontējamām, tas ir- viegli izjaucamām un ar pieejamām sastāvdaļām un detalizētiem tehniskajiem aprakstiem. Ja kādā precē atrod ar nodomu nekvalitatīvas sastāvdaļas kuras mākslīgi saīsina tās dzīves laiku tad to klasificēt kā krāpniecību, sabotāžu, kaitniecību, sk. attiec. KL pantus un vainīgās personas - cietumā. Ar konfiskāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:43 (saite)
Tad tāda lieta kā apģērbs. Normāli izgatavots apģērbs funkcionē daudzus gadus, piedāvāt katrā sezonā jaunu kas tikai izskatās citādi bet funkcionē tāpat arī ir resursu izniekošana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?