Edgars ([info]daysleeper) rakstīja,
@ 2022-01-02 16:34:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Marketings.digital - digitālā mārketinga blogs
🎉 Jauns gads - jaunas iespējas apgūt digitālā mārketinga praktisko pusi. Šim nolūkam izveidoju jaunu lapu https://marketings.digital

💡 Mērķis ir apkopot dažādu praktisku informāciju saistītu ar digitālo mārketingu, lietotāju pieredzi, web dizainu un izstrādi, hostingu un citām tēmām. Te var atrast gan pavisam tehniskus rakstus, piemēram, par DNS hostingu vai par CDN izmantošanu ātrākai lapas ielādei https://bit.ly/3mR7bvQ, kā arī vienkāršākas un ikdienas lietotājam noderīgas prasmes kā online foto redaktors iPiccy.com https://bit.ly/3mQc6Nl vai uzzināt par Mozello.lv izmantošanas priekšrocībām un trūkumiem: https://bit.ly/3HrmnaL

👉 Jaunākajiem rakstiem līdzi varēs sekot FB lapā Marketings.digital. Šobrīd tur nav salikti visi daudzie raksti, bet tikai daži.
Šobrīd lapā tie ir teju 30 raksti, bet tuvākajā laikā noteikti papildināsies, arvien tas ir tikai neliels ieskats plašajā, daudzveidīgajā un krāsainajā DM un UX pasaulē (labi, labi, ne viss tur ir ļoti krāsains un košs). Droši varat rakstīt privāti vai komentāros norādīt, kādi vēl praktiski jautājumi jūs urda un kur meklējat atbildes - varbūt būs kādi gatavi materiāli, varbūt tas pamudinās mani sagatavot jaunu saturu.
Digitālais mārketings strauji mainās, tādēļ arī zināšanām un šiem materiāliem ir vērtība, kad tos izmanto - kāds iemācīsies ko jaunu, kādam tā būs kārtīga atkārtošana un jaunas perspektīvas. Izmantojiet, lieciet lietā, iegūstiet no tā!

⏰ No bloga īpaši vēlētos izcelt vienu rakstu - par mērķauditoriju definēšanu: https://bit.ly/3zqto96 Ļoti bieži saskaros ar izaicinājumu, ka organizācijai ir ļoti aptuvena nojausma par mērķauditorijām un auditorijas vajadzībām, ko sagaida no tām. Ikvienam, kurš plāno vai jau šobrīd īsteno reklāmas, mārketingu vai komunikāciju kopumā, ir vērts padomāt: kam un kādēļ es īstenoju šo komunikāciju, varbūt tā tomēr nav pietiekami efektīva un izvirzīto mērķi nesasniedz?

🔎 Otrs īpaši izceļamais raksts - video par Google Search Console https://bit.ly/34eMhAi - bezmaksas rīks, kuru noteikti ir iespējami ātri jāpieslēdz (ja tas vēl nav izdarīts), lai iegūtu visu svarīgāko informāciju par savu web lapu Google meklēšanas rezultātu kontekstā. Pat ja sākotnēji pieredzes nav, lai dati sāk krāties un vēlāk jau būs dati, kurus analizēt.

💪 Lai Jaunais gads profesionālajā izaugsmē ikvienam atver tikai pozitīvas pārmaiņas - ja arī notiek kaut kas ne pārāk lādzīgs, tad atliek vien atcerēties, ka motivētiem cilvēkiem tas ir tikai uz labu, jo acīmredzot priekšā gaidāmi citi, daudz ievērojamāki izaicinājumi un virsotnes, kuras sasniegt!

Kā arī īpaši digitālā mārketinga un produkta dizaina veidotājiem novēlējums: neiemīlēties risinājumā, bet vairāk iemīlēt problēmu! Lai cik ačgārni tas neskanētu - tas ļauj vairāk atcerēties tik svarīgo lietu, ka mēs neesam lietotāji!

#MarketingsDigital #DigitālaisMārketings #UX #Zināšanas #Piccomedia


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:22 (saite)
/Te nu viss atduras pret mārketinga izmaksām - pie tā arī varam palikt :)/

Nu jā, nebūs mārketinga - nebūs izmaksu. Preces sanāks lētāk. Un konkurence godīga, ražotāji konkurē nevis ar izrādīšanos, bet tikai ar produktu tehniskajiem parametriem, kurus savukārt kontrolē valsts vai vispār starpvalstu organizācijas kuras finansē vairākas valstis reizē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]daysleeper
2022-01-02 20:25 (saite)
mārketings nav tikai reklāmas izdevumi, tā ir arī tirgus izpēte - ražot to, ko tirgum vajag :) Vēlreiz to uzsvēršu. Kaut ko regulēt - nozīmētu atgriezties PSRS plānveida ekonomikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:27 (saite)
Nu jā bet tad vajag izdarīt tā lai tas ko tirgum vajag atkarātos tikai no pircēja un no ražotāja, bet lai šo ainu nekropļotu reklāma kura darbojas uz cilvēku tieksmēm, psiholoģiski.

PSRS tas nebūtu, jo privātīpašumu un privāto iniciatīvu - ražot un pārdot lietas - jau neviens neaizliegtu. Tikai godīgi, bez mēģinājumiem ietekmēt un palielināt pieprasījumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:30 (saite)
Bet regulēt vajag, jo citādi ar mārketinga un reklāmas paņēmieniem mēs izplatām būtībā nevajadzīgus sliktas kvalitātes sūdus un rezultātā atkritumus. Mēs pārvēršam vērtīgas izejvielas spožas krāsas atkritumu kalnos un lohi skrien pirkt vēl. Rezultātā protams ir apgrozījuma un peļņas cipari. Tas ir tas riņķis ko vajag pārtraukt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]daysleeper
2022-01-02 20:36 (saite)
to sauc par ilgstspēju un arī to pieprasa arvien pieaugošās sadarbības partneru un arī auditorijas prasības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:42 (saite)
Un lietām, tas sevišķi attiecas uz visādu tehniku, jābūt remontējamām, tas ir- viegli izjaucamām un ar pieejamām sastāvdaļām un detalizētiem tehniskajiem aprakstiem. Ja kādā precē atrod ar nodomu nekvalitatīvas sastāvdaļas kuras mākslīgi saīsina tās dzīves laiku tad to klasificēt kā krāpniecību, sabotāžu, kaitniecību, sk. attiec. KL pantus un vainīgās personas - cietumā. Ar konfiskāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-01-02 20:43 (saite)
Tad tāda lieta kā apģērbs. Normāli izgatavots apģērbs funkcionē daudzus gadus, piedāvāt katrā sezonā jaunu kas tikai izskatās citādi bet funkcionē tāpat arī ir resursu izniekošana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?