ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-06-08 13:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vāciešiem sāk pielekt
ka islāmu vajag piegriezt.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/605740-vacu-berni-bailes-no-imigrantiem-sak-pienemt-islamu

https://jauns.lv/raksts/arzemes/608642-vacija-aizver-durvis-nelegalajiem-imigrantiem

Spēcīga valsts atbalstīta sekularitāte, ateisms - tas varētu būt risinājums. Kaut ko varētu šoreiz mācīties no ķīniešiem - tur viņi ar islāmu tiek galā.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]iokaste
2024-06-08 14:10 (saite)
Viss jau ir noticis, ja gribētu atpakaļ, tad jādeportē milijons gadā, jāslēdz robežas un jāiet kontrolētās recesijas ceļu. Bet nauda atver visas durvis un tas nenotiks.

Vācijai drīzāk jādomā par jaunu kārtību. Uz tādu demokrātiju kā Irānā var necerēt, bet, ja rēķināsies ar reālijām, tad var izbēgt Āfrikas multikulturālo valstu likteni.

(Atbildēt uz šo)


[info]mindbound
2024-06-08 15:03 (saite)
Sekulāra valsts iekārta — protams, bet valsts ateismu vai jebkādu citu ar valsts mandātu noteiktu uzskatu sistēmu gan nevajadzētu atkārtoti mēģināt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-08 16:34 (saite)
ļoti stingri sekulāra valsts iekārta un jebkuras reliģiskas, sevišķi politiski - reliģiskas aktivitātes uzmanīga pieskatīšana, ja vajag - visādu praviešu, garīgo tēvu un tml izolācija, deportācija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2024-06-08 19:46 (saite)
+ vienīgi koriģētu uz to, ka nevis deportācija, bet psihiatra ārstēšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 20:07 (saite)
Nemācēšana vai negribēšana adekvāti uzvesties civilizētā sabiedrībā + nesavietojamas uzskatu sistēmas nav kaite, IMO tur nav, ko ārstēt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2024-06-08 20:08 (saite)
reliģiozitāte ir mentāla problēma

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 20:10 (saite)
Nē, nav (protams, viens nekādā veidā neizslēdz otru, var būt reliģiozs un ar mentālām problēmām un to abu interesantiem krustojumiem)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2024-06-08 20:14 (saite)
vispār ir, bet eksistē arī cilvēki, kas izvēlas piekopt šo dzīvesveidu, īpasi vadošos posteņos, lai manipulētu ar līdzcilvēkiem, šādi gadījumi ir jāsauc pie atbildības juridiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 20:16 (saite)
Par reliģijas izmantošanu mahinācijām, protams, piekrītu, tādu gadījumu netrūkst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2024-06-09 09:51 (saite)
Ir pilnīgi skaidrs, ka tevi vajag ārstēt. Uzšaut pa pakausi un aizvilkt uz psihušku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-09 10:43 (saite)
aha, mentālās veselības etalons ierunājās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-08 21:39 (saite)
Vispār vismaz noteiktos gadījumos tiešām ir. Gešvinda sindroms.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperreligiosity

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 22:03 (saite)
Nu, tā ir mentāla problēma, bet tai atkal nav tieša sakara ar parastu būšanu ticīgam un, ē, tur ir nianses.

> These patients are said to have a deepening of emotions; they ascribe great significance to commonplace events. This can be manifested as a tendency to take a cosmic view; hyperreligiosity (or intensely professed atheism) is said to be common.

Heilman, Kenneth M.; Valenstein, Edward (13 October 2011). Clinical Neuropsychology. Oxford University Press. p. 488, izcēlums mans

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-08 21:37 (saite)
Vai mums ir efektīvas metodes kā šito izārstēt? Jautājums tāpēc ka ir daudzas citas mentālas kondīcijas kuras izārstēt mēs vēl neprotam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 22:08 (saite)
Mani 2 proverbiālie santīmi paliek par to, ka ārpus retām deniņu daivas kondīcijām tur nav, ko ārstēt (un par to, ka ar karaķeļno psihiatriju reāli nevajadzētu [at]sākt aizrauties)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-08 22:14 (saite)
Te praktiskā problēma ir kā skolā neļaut grupai islāmisku pusaudžu terorizēt visus pārējos, vajadzētu daudz plašākas pilnvaras skolotājiem un skolu vadībai, līdz tam ka šāda izpildīšanās var novest pie ģimenes deportācijas atpakaļ un Sīriju, Afganistānu utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 22:14 (saite)
Lūk, tas jau ir cits jautājums un te es atkal pilnīgi piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-08 22:18 (saite)
Jo nu eeee, cik es saprotu tie cilvēki ir bēguši no situācijas kas ir konsekvence no stingri islāmiskas sabiedrības. OK, tas ir saprotami un ir humāni tādus cilvēkus pieņemt, tikai eeee, nu nav šausmīgi loģiski mēģināt sarīkot šeit to no kā viņi ir mukuši čerez visu kontinentu. Ja kāds nesaprot šo vienkāršo lietu, nu tad viņš nav kvalificēts te atrasties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-08 22:19 (saite)
Protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2024-06-09 09:57 (saite)
Vai mums ir efektīvas metodes kā izārstēt ateismu?

Ar musļikiem nav tik daudz reliģiskā kā rasu problēma. Brūnie ir mežoņi un balto ienaidnieki. Viņi to apzinās un izpilda dzīvē, baltie ir žīdu samācītās tolerances varā, tāpēc pakļaujas. Problēmas risinājums, iznīcināt brūnos un žīdus no Rietumu sabiedrības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-09 10:48 (saite)
Tas tā varētu būt ja vien mēs neredzētu ka pārliecīgs un politiski uzspiests ticīgums izraisa problēmas neatkarīgi no rases - Kalvina Ženēva, acteku upurēšanas kulti, padomju un ķīniešu personas pielūgšana, visa veida agresīvās islāmijas, nazīšu mistika un tā tālāk.

Jā tas ir pareizi ka problēma ir uzpiestā ticīgumā, vienalga kāds ir tā ticīguma saturs - ka dievs ir, dieva nav, vadonim vienmēr taisnība, gaļu ēst ir slikti utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-06-09 16:26 (saite)
Problēma nav ticīgumā.
Kamēr eiropaas valstis bija cieti kirstīgas, tajās nebija poblēmu nedz ar musļikiek, nēgeriem un, vēl jo vairāk, žīdiem, kas nepārtraukti izrais problēmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-09 21:47 (saite)
Tad bija problēmas ar kristiešiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-06-10 06:28 (saite)
Nē, priekš kristiešiem kristieši nekad nebija problēma. Tādi kā tu, bija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-10 09:11 (saite)
> priekš kristiešiem kristieši nekad nebija problēma

https://en.wikipedia.org/wiki/French_Wars_of_Religion
https://en.wikipedia.org/wiki/Huguenot_rebellions
https://en.wikipedia.org/wiki/Savoyard%E2%80%93Waldensian_wars
https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnster_rebellion
https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9rindol_massacre
https://en.wikipedia.org/wiki/Wars_of_Kappel
https://en.wikipedia.org/wiki/Prayer_Book_Rebellion

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-06-10 11:37 (saite)
Zomg, kari pastāv. No shit. Human is a warlike being. Neatkarīgi no reliģijas vai kultūras. Paskatāmies tagad uz žīdiem, kas nepārtraukti provocē un karo ar saviem ME kaimiņiem. Paskatāmies uz ateistisko Rietumu pasauli, kas asistē visos iespējamos karos un apvērsumos.
Kristietība ir laba priekš kohēzijas un iekšējās sabiedriskās morāles. Tā nepreventē modernā cilvēka agresīvo dabu, lai no kurienes būtu tās cēlonis. Un papildus tam, tā perfekti aizstāvējās pret žīdu mēģinājumiem sabotēt šo sabiedrību. Tā bija acīga. It had noticing in their DNA.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-10 11:38 (saite)
Nav runa par to, protams, ka cilvēki vienmēr ir karojuši. Runa ir par to, ka kristieši ir bieži karojuši ar citiem kristiešiem uz domstarpību par kristietību pamata.

Ar savu žīdšizofrēniju, savukārt, vari iet vai nu uz slavenajiem trim burtiem, vai pie mapatiem, kas laikam ir vienīgā publika, kam tu vēl neesi paspējis ar to piegriezties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2024-06-11 18:38 (saite)
Nē, publika, kas sāk ievērot, tikai palielinās. Nav nekādas frēnijas, ir redzēšana, ko jūsu šlaka dara. Priekš tā nav jāmeklē antīku 'antisemītu'hronikas, pietiek paskatīties uz šodienas politiskajām un ideoloģiskajām aktivitātēm un pačekot "early life". Fakts, ka tu noliedz un visādos veidos aizstāvi žīdu elementa darbības, padara tevi par līdzdalībnieku. Nav brīnums, ka jūs simtiem reižu pasūtīja nahuj pilnā komplektā, nevis tikai atsevišķo vaininieku. Tieši dēļ šī iemesla, ka jūs viens otru aizstāvat, neatkarīgi kādas nelietības un pat zvērības viens vai daži no jums būtu darījuši.
"Haims izvaroja un noslaktēja bērnu? Pohuj, mēs nenodosim savējo gojiem. Tribe uber alles."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-11 18:40 (saite)
Aha, es attieksmi pret noziegumiem noteikti filtrēju pēc noziedznieka ģenealoģijas. Pilnā komplektā nahuj dodies pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?