ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-11-17 17:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Starp citu
Viena tehniska piebilde:

Ja izdodas atrisināt CO2 saistīšanss problēmu vienā no sekojošie veidiem

a) katalītiskas endotermiskas reakcijas absorbcijas torņos
b) tas pats tikai lietojot bioloģiskas sistēmas- modificētus foto vai termosintezējošus organismus
c) a+b

tad mēs varam vispār neatteikties arī no iekšdedzes dzinējiem, vnk jāskatās lai absorbcijas jauda > visu dzinēju summārā jauda.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2022-11-17 20:33 (saite)
Pilnīgi pareizi, tikai 2 lietas:

a) Tas nozīmē akumulatoru industriju kura ir apmēram tik pat sarežģīta kā ogļūdeņražu industrija
b) Joprojām viss atduras pret to kā mēs pie tās elektrības tiekam. Ja TECos -tad velti mīlēts un es atvainojos dyrsa kā pakaļā tā pakaļā.

Nu un visādi sīkumi kā lieljaudas akumulatoru drošība, uzlādes ilgums utt bet tas ir risināmi, protams.

Bet jā in general izskatās ka pilsētās tiešām viss var būt elektrisks un tā ir ērtāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2022-11-17 20:37 (saite)
To visu es zinu, ne jau pirmo dienu sāku interesēties par tēmu.

Uzlādes ilgums jau tagad nav problēma, ja elektroauto tiek lietots ikdienas gaitām pilsētā - kamēr auto noparkots, tikmēr var lādēties. Tālākiem pārbraucieniem pagaidām tā ir problēma, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-11-17 20:40 (saite)
Nu jā tāpēc vispirms elektrisks kļūs pilsētu iekšējais transports. Nu un otra lieta ir ūdeņradis. ūdeņradi kompakti glabāt var sadzenot to metālos, viņš hidrīdus veido.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?