covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 11:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
arī tā var dzīvot
man reiz stāstīja par vienu vīru kaut kur viduseiropās, kurš no vecākiem bij mantojis īres namu

rīts viņam sākās pēc 12 pārsoļojot pāri ielai maiznīciņā iepērkot svaigi ceptus kruasānus, kurus notiesāt pie svaigas kafijas uz ielas izliktā soliņā pie savas mājas. tā esot pagājis rīts čilojot ar kafijas kannu un bezmaksas rīta avīzi. strādāt iet bijis nav obligāti, jo īres māja, kaut arī ne bagāto rajonā, spējusi vīrietim virs 30 nopelnīt rīta kruasānam un pēcpusdienas vīno, kas kostēts turpat uz soliņa pie mājas uz ielas un čilojot ar garāmgājējeim vai vietējiem bomāriem. atvaļinājums - traks, vai, īres nams taču jāpieskata, ja grib atpūsties var ielīst bakjarda aizaugušajā dārzā, izvilkt šezlongu un izkāpt no iešļūcenēm

tāds ļoti Big Lebowsky

lūk, šis cilvēks dzīvo 15 min pilsētā, tālāk viņam vispār horizonts nesniedzas ... un pa lielam arī neinteresē


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dzeltens
2021-09-03 11:25 (saite)
Sastrēgumus Rīgā pamatā tomēr nerada fūres, bet gan guļamrajonu iedzīvotāji, kam mašīna pieaugusi pie pakaļas. Man liekas, smagais transports jau tagad caur centru nemaz īsti nedrīkst braukt, bet brauc apkārt.
Tā ka tas mūžam piesauktais arguments "bet kā tad piegādes un atkritumu vedēji" tikai parāda, ka piesaucējs īsti neķer laukumu. Pilsēta cilvēkiem diez vai grib aizliegt izvest atkritumus vai pa apvedceļu braukt fūrei. Vienkārši privātā transporta ir daudz par daudz Rīgā šobrīd.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-03 11:33 (saite)
OK bet atgriežamies pie tā, ko sākām - pilsētplānošana un attīstības plāns

viņš sākās no brīža, kad nebija nedz dienvidu tilta, nedz austrumu maģistrāles

pa lielam šobrīd visas problēmas tiek risinātas ar izspiešanas metodi - smagais transports no daugavgrīvas tika izspiests uz apvedceļu un tagad imantas iedzīvotāji redz tās fūru karavānas pa galīgi tām nepiemērotām ielām

jo no apvedceļa uz bolderāju var nokļūt tikai caur imantu - vai ne ;)

no centra vēl paspējām sabūvēt visus pārvadus gaujas ielā, viestura prospektā vēl būvējas uz ostu skultes pārvads utt

bet tas šī izspiešanas metode nevis risina problēmu, bet novirza no vienas vietas uz citu - jo jaunu uzbūvēt ir lēnāk un dārgāk kā izspiest

un kā blakus efekts tai izspiešanai ir tas, ka sabtransportam netiek izdalīts atsevišķs ceļš, bet tiek sagrūsts kopā ar privātajiem - nu privātie kā stāvēja sastrēgumos tā arī stāv - tikai sabtransporta lietotāji cieš vairāk - čaka ielas gadījums

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2021-09-03 11:53 (saite)
Pag, tad tev liekas afigennā problēma, ka fūres tagad brauc caur Imantu? Kurzemes prospekts, kur viņas laikam brauc kā reizi ir ļoti ok iela šādam mērķim - iet gar rajončika malu, tieši pa pilsētas robežu. Vismaz ja salīdzina ar Brīvības ielu vai kaut vai to pašu Daugavgrīvas.

Man liekas, tu jauc apelsīnus ar āboliem. Smago transportu no centra novirzīt vajag jebkurā gadījumā un ir labi, ka tas tiek darīts. Bet nevajag gaidīt, ka tas atrisinās problēmu ar privāto transportu. Tam ir citi risinājumi. Un, nē, vienīgais risinājums nav obligāti uzbūvēt 5 tiltus un platākas ielas.
Visā pasaulē aizvien vairāk domā, kā pārsēdināt privāto auto lietotājus uz sabiedrisko + mikromobilitāti. Rīgā droši vien uzsvars būtu jāliek uz sabiedrisko, jo tā kvalitāte un prestižs ir diezgan katastrofāli, bet to noteikti var uzlabot. Sabiedriskā transporta joslas pilnīgi noteikti vajag, bet uz privāto auto, nevis ietvju vai velo rēķina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-03 11:58 (saite)
jūrmalas gatves un kurzemes prospekta krustojums - jau izmīcītas apmales, jo smagais transports tur nav paredzēts, nav projektēts šādiem rādiusiem

tālāk pie kleistu ielas, stopē visu sabtransportu - ar joslām vai bez, jo jāšķērso ir

nevis privātajam vajag iekārtot ielas, bet atbrīvot vietu sabtransportam, par to arī runā attīstības plāns

tas nav sagrūst sabtransu kopā ar privāto vienā joslā - tas kā reizi ir tas, ko nevajag, un to pierāda čakmarijas iela

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2021-09-03 12:24 (saite)
Tajā Kurzemes prospektā jau pēc idejas varētu mierīgi 1 joslu paredzēt tikai sabiedriskajam, platums, atšķirībā no Čakenes, atļauj - tur jau tagad ir 2 katrā virzienā. Vienīgi tā sabiedriskā tur šobrīd pamaz, kaut kādi 2 autobusi reizi pusstundā. Bet pēc tam kad ieviesīs manu un dāņu ģeniālo ideju par autobusiem, kas visu Imantu ved uz Imantas staciju, varbūt pat varētu.
Vai fūres ar privāto arī nedrīkst laist pa vienu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-03 12:27 (saite)
fūres var laist arī pa dzelzceļa uzbērumu, ka tik riteņi velk ;)

imantā ir autobusu galapunkts ;) tas tā, ja palaists garām ;) pie maksimas

varēt jau varētu pievest, pie stacijas arī ;) bet problēma, ka stacija atrodas nekurienes vidū un sliedes jāšķērso vienlīmenī

ja vilciena stacija būtu piebraucama no abām pusēm šī ideja būtu konģeniāla

ebet - tur jau svētā govs priekšā - veloceliņš ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-03 13:29 (saite)
starp citu - atgriežoties pie mūsu kājāmgājēja, kurš nolūdzies dieviņu mārtiņa baznīcā vēlas ieņemt jaunus grēkus olimpijā

tad no imantas stacijas līdz teiksim veikalam krūza, kur blakus veikali maksima, mego, vai rimi ir ceļš ne mazāk sarežģīts

es pats cenšos caur privātteritorijām izlīkumot, bet oficiāli ceļš ir pat garāks kā no mārtiņa baznīcas līdz mērķim, kurš ne tikai saskatāms, bet pat spļāviena attālumā

tas pie domas, ka šobrīd vilciena stacijas atrodas nekurienes vidū ar 0 infrastruktūru sasniedzamībai

un mēģinot vilcienu integrēt pilsētas transportā tas jāņem vērā - pateikt ir viegli, bet realizēt prasīs masīvus zemes darbus jaunu pievedceļu veidā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-03 11:59 (saite)
un kurzemes prospektā ir tieši tas no kā vajag izvairīties - smagais transports tiek jaukts kopā ar privāto un sabtransportu - kruta vai ne?

nošķirt! lūk ko vajag, nevis govis uz ceļiem likt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-03 11:35 (saite)
un atceramies, kā strādā ogļu šahta - no vienas puses vēl joprojām jāpiegādā ogļrači ar sabtransportu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?