OK bet atgriežamies pie tā, ko sākām - pilsētplānošana un attīstības plāns
viņš sākās no brīža, kad nebija nedz dienvidu tilta, nedz austrumu maģistrāles
pa lielam šobrīd visas problēmas tiek risinātas ar izspiešanas metodi - smagais transports no daugavgrīvas tika izspiests uz apvedceļu un tagad imantas iedzīvotāji redz tās fūru karavānas pa galīgi tām nepiemērotām ielām
jo no apvedceļa uz bolderāju var nokļūt tikai caur imantu - vai ne ;)
no centra vēl paspējām sabūvēt visus pārvadus gaujas ielā, viestura prospektā vēl būvējas uz ostu skultes pārvads utt
bet tas šī izspiešanas metode nevis risina problēmu, bet novirza no vienas vietas uz citu - jo jaunu uzbūvēt ir lēnāk un dārgāk kā izspiest
un kā blakus efekts tai izspiešanai ir tas, ka sabtransportam netiek izdalīts atsevišķs ceļš, bet tiek sagrūsts kopā ar privātajiem - nu privātie kā stāvēja sastrēgumos tā arī stāv - tikai sabtransporta lietotāji cieš vairāk - čaka ielas gadījums
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: