Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2016-02-20 11:12:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
sapratu, ka neko nesaprotu no gredzenošanas praksēm.

1) kad džeks dāvā beibei saderināšanās gredzenu, viņa viņam pretī nekādus brjuļikus nedāvina? un ir vienīgā, kas šajā posmā nēsā kaut kādu gredzenu? vai arī džeks kaut ko uzdāvina pats sev?
2) laulībgredzeni - tie ir vēl kaut kādi pavisam citi, un tu nevari iepist kapeiku, precoties ar to pašu derībgredzenu?
3) ja tā, tad kur lai to liek pēc kāzām?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]hessin
2016-02-20 22:37 (saite)
kā reiz nesen lasīju par dimanta vērtībām.

But the idea that a diamond’s size and authenticity is directly proportional to the love—and worth—of one’s partner is a relatively new one. It’s the product of an expertly executed marketing campaign staged over multiple years, and it can be attributed to a single company: De Beers.

http://qz.com/614214/what-the-diamond-industry-is-really-selling/

De Beers proved to be the most successful cartel arrangement in the annals of modern commerce.

http://www.theatlantic.com/past/issues/82feb/8202diamond1.htm?single_page=true

un tā nozare aizmārketerējās līdz 'chocolate diamond', kas ir brūnie dimanti, visizplatītākie no dimantiem.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?