. ([info]hessin) rakstīja,
kā reiz nesen lasīju par dimanta vērtībām.

But the idea that a diamond’s size and authenticity is directly proportional to the love—and worth—of one’s partner is a relatively new one. It’s the product of an expertly executed marketing campaign staged over multiple years, and it can be attributed to a single company: De Beers.

http://qz.com/614214/what-the-diamond-industry-is-really-selling/

De Beers proved to be the most successful cartel arrangement in the annals of modern commerce.

http://www.theatlantic.com/past/issues/82feb/8202diamond1.htm?single_page=true

un tā nozare aizmārketerējās līdz 'chocolate diamond', kas ir brūnie dimanti, visizplatītākie no dimantiem.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?