barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2019-12-03 11:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
studenta piezīmes
Vei, dadzīvojos es līdz vakardienai un tikai tad man piešķīlās, ka tās ir divas dažādas pieejas: mācīties/studēt/apgūt priekšmetu vs mācīties tā priekšmeta eksāmenam, proti, mācīties eksāmena atbildes, gadījumā, kurā tās ir pieejamas un eksāmena jautājumu izvēles ir par 75% atbilstošas.

Piešķīlums notika gluži nejaušā sarunā ar ķīniešu kursabiedreni, kura izbrīnā pacēla uzacis, sakot, ka nesaprotot, ko mēs mokāmies ar priekšmeta grāmatām, diskusiju threadiem, esejām un tādā garā, vajag taču vienkārši iemācīties atbildes. Pilnīgi vai sajutos kā urbānajā leģendā par Jēkabu Nākumu, kurš uz olimpiskajām spēlēm esot ieradies ar žāvētu puscūķi un grūbu maišeli padusē. Zemnieka krietnums un sviedros izspiestais kapitāls laikam nav zelta atslēdziņa vienīgā. Noder tas austrumnieku viltus, ja!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]smejmoon
2019-12-04 02:08 (saite)
Man tas pieleca pirms gadiem desmit (esmu vecāks). Kas bija interesanti, tad neteiktu, ka sliktāk apguvu priekšmetu. Mācīšanās eksāmentām piespieda sazubrīt konkrēti un plaši. Kad mācos pašmācības ceļā, tad daļa vielas ir dziļi, bet daļa vielas nav vispār.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?