antiprojekcija ([info]antiprojekcija) rakstīja,
@ 2021-04-04 00:37:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Eitanāzija un neitralitāte
Dažas dienas atpakaļ runājām par to, ka arī neitralitāte ir morāla izvēle. Piemēram, paliekot neitrāli strīdā, mēs atbalstām stiprāko.

Iedomājos, kā šī pati analīze strādā diskusijā par pasīvo (neatdzīvināšanu) salīdzinot ar aktīvo (asistēto) eitanāziju. Baznīca lika noprast, ka pasīvā eitanāzija varētu būt pieņemama, bet aktīvā esot tas pats kas slepkavība.

Tad lūk, ja neitralitāte ir morāla izvēle, tad arī pasīvā eitanāzija ir morāla izvēle, un uzliek to pašu atbildību, ko aktīvā. Neviens taču nestrīdētos, ka būt "neitrālam" un noskatīties kā kāds noslīkst, kam būtu varēts pamest riņķi, arī ir slepkavība? Kāpēc šāds dubults standarts eitanāzijas jautājumā?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2021-04-04 10:20 (saite)
Image

(Atbildēt uz šo)


[info]extranjero
2021-04-04 12:09 (saite)
Tipiskā woke manierē tu pilnībā ignorē paša cilvēku gribu, lai uzspiestu savējo.

Cilvēks, kurš slīkst, visdrīzāk negrib mirt.

Savukārt, cilvēks, kurš atsakās no medicīniskas palīdzības, kas varētu glābt viņa dzīvību, izdara brīvu izvēli. Vispārīgi morālais princips ir: nedrīkst sniegt cilvēkam ārstēšanu pret viņa gribu. Ir noteikti izņēmumi, bet vispārīgi pat aspirīna tabletes ielikšana citam sulas glāzē, lai atvieglotu viņa galvassāpes, kvalificējas kā kriminālpārkāpums, ja nav saņemta šī cilvēka piekrišana.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]zazis
2021-04-04 13:20 (saite)
eee, sarkasma spečuks atkal mums visu saliek paplauktiņiem. paldies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?