analgiins ([info]analgiins) rakstīja,
@ 2009-02-02 14:09:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Man ir jautājums mūža garumā. Kāpēc pie mums netaisīja vilcieniem šādus peronus?




(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]sickboy
2009-02-02 14:13 (saite)
lai invaliidiem ar beerniem buutu vieglaak iekaapt pa taam gjeniaalajaam trepiiteem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 14:28 (saite)
pensionār, neaizmirsīsim pensionārus!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sin
2009-02-02 14:13 (saite)
nu lielāki izdevumi drošvien..

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 14:28 (saite)
padomju valsts to būtu sakārtojusi, naudu būtu atradusi. tur kas cits ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]markizs
2009-02-02 14:31 (saite)
kurā vietā ta djamie lielāki? mazliet biežāka betona kārta jaun nav nekādi īpašie izdevumi. sevišķi padomju laikos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 14:39 (saite)
moš jāmeklē politiski iemesli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]markizs
2009-02-02 14:45 (saite)
galvenais, ka ne-piepilsētas vilcienos, tamajos kur ar roku jaataisa durvis - turj au bij/ir iespēja noņemt tādu dzelzi lai atsegtu trepes un attiecīgi to arī atstāt. attiecīgi tas strādātu gan augstā gan zemā sliekšņa stacijās. skaidrs, ka lauku miestos tādas jaunas stacijas ievest būtu pagrūti, bet nu rīgās centrālo gan bez prob. Galu galā tur jau pāri sliedēm nevienam nav jāiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2009-02-02 14:18 (saite)
jau sešarpus gadus diendienā jautāju to pašu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 14:29 (saite)
sāp taču, ka neviens nevar pateikt,par ko mums šitas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2009-02-02 14:40 (saite)
bet vispār tā šķirba, kas uz tāda perona rodas starp vilcienu un perona malu, ir drusku skērī. nē nu skaidrs, ka iekāpt tādā ir vieglāk, nekā nodarboties ar alpīnismu mūsu versijā, bet nu. un vēl ir tāds pats bīstamības faktors kā metro - iekritīsi starp peroniem, ārā tik viegli vairs netiksi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zeerava
2009-02-02 14:43 (saite)
hm... bet tad krišana starp peroniem varbūt vairs neliktu letiņiem sķērsot Rīgas stacijā slides, lai nokļūtu uz īstā perona un nebūtu mūždienīgā paziņojuma stacija par "esiet uzmanīgi un piesardzīgi. nešķērsojiet sliedes un nestāiet pārāk tuvu perona malai"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2009-02-02 14:55 (saite)
hā, letiņš jau nav letiņš, ja neatradīs kreatīvu veidu, kā piedrāzt Sistēmu un šķersot sliedes šā vai tā :)
bet kopumā - jā, protams, tur paliek vairs tikai tuneļi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zeerava
2009-02-02 15:00 (saite)
vai ar alpīnisms norāpties nost no perona un pēc tam rāpties virsū :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zeerava
2009-02-02 14:27 (saite)
nja... es parasti no pēdējā pakāpiena lecu, jo reizēm liekas ka labāk būtu kāpt ārā ar mugurpusi pa priekšu, jo kājas bail lauzt.
domāju ka pie mūsu jaukajam cilvēku masām, kas parasti pienākot vilcienam vnk laužas iekšā vilcienā, ļoti bieži sastaptos ar traumām, kuras gūtas kājai netrāpot ne uz perona, ne uz vilciena, bet starpā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 14:30 (saite)
tur ir baigais bīstamības faktors. uzmanības treniņš? prettizluma pasākums? kas tas pie velna ir???????

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

deep-z
(Anonīms)
2009-02-02 14:51 (saite)
Lai pusaklām tantiņām no tā žaujoties būtu lielākas izredzes izdzīvot :) ...

(Atbildēt uz šo)


[info]brr
2009-02-02 14:53 (saite)
Par ko vispār runa?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 15:01 (saite)
par peronu un tā augstumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2009-02-02 15:02 (saite)
nasing spešal bija arī toreiz

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brr
2009-02-02 15:05 (saite)
"Kāpēc pie mums netaisīja vilcieniem šādus peronus?" A kādus šādus?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-02-02 15:07 (saite)
vienā līmenī ar vilciena durvīm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zeerava
2009-02-02 15:08 (saite)
tu laikam bldi neredzi. perona augstums ir vienāds ar vilciena grīdas augstumu un nav jākāpj pa trīs pakāpienu stāvajām trepēm, lai nokļūtu vilcienā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2009-02-02 15:14 (saite)
Skaidrs. Iekāpt ta vēl tā, bet izkāpt - es parasti lecu pēc pirmā vai otrā pakāpiena, bet ja ir panckas, tad gan pagrūtāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

deep-z
(Anonīms)
2009-02-02 14:56 (saite)
Bet īstenībā tikko ienāca prātā arī tas, ka šim bāņa modelim tak paliek tādas pašas trepes :D ... :īdz ar to ir jautra iespēja ātrumā nokāpt pa trepēm un iesprūstot durvīs, kuras veras ciet, smuki iztvaikot berzējoties gar peronu vilcienam atsākot kustību :) ...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: deep-z
(Anonīms)
2009-02-02 15:25 (saite)
pieaugušam, lielam cilvēkam automātiski to būtu grūti izdarīt, daudz jāizdzer pirms tam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: deep-z
(Anonīms)
2009-02-02 15:30 (saite)
Nesaki vis. Tantuks ar zemu noliektu galvu traucoties laukā no vilciena, to varētu izpildīt diezgan easy. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sapiere
2009-02-02 18:47 (saite)
Taapeec, ka padlaiku pavadoneem formas sastaavdalha bija svaarki, un plaanotaaji atrada veidu kaa apvienot patiikamo (aina ar kokvilnas zekhturi) ar nepiecieshamo (paarvietoshanaas no punkta A uz punktu B).

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?