putnu novērotājs ([info]_re_) rakstīja,
@ 2024-05-22 12:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
beauty of jonseon
tā kā te au jau iesāka par sejas tēmu, man ar sakāmais

tātad, pirms laika te jautāju par korejiešiem un vispār. visu ko sasūtīju, šis tas forši, šis tas auzās, vispār pārcentos, āda no tādas pēkšņas uzmanības sagāja pumpās, gan slēgtajās, gan sarkanajās, nometu visu pa bremzēm, tagad pamazām lieku akaliņ atpakaļ pa vienam. bet. man ļoooti patika no beauty of jonseon (boj) serumu komplektiņa propolis + niacinamide, iedeva veselīgu spīdumu, gludināja ādu, līdzināja poru bedres. vispār secināju, ka niacinamide ir tas, kas man konkrēti būtu svarīgi lietošanā.

nu lūk. mazais tilpums sen jau beidzies, noskatīju no boj produktu jaunumu, kas pie mums rossi.lv, piemēram, vēl netirgojas un nolēmu pasūtīt no šiem pa taisno. vēl tur spf slaveno un tā.
viss smuki nedēļas laikā no pašas tālās seulas atnāk. to, ka man būs muita jāmaksā, es, protams, biju aizmirsusi, pati vainīga, atmuitoju. saņemu, viss forši, izņemot. mans dikti gaidītais propolis + niacinamide serums smird pa gabalu. jau atverot kastīti novēdīja nepatīkama, asa smaka. bet trakākais, ka atverot pudelīti, tā smaka ir tur iekšā. smird pēc vecām zālēm. ja nebūtu lietojusi iepriekš, varbūt pat nodomātu, ka tā jābūt, bet nea. arī līdzi ieliktais 1 ml paraudziņš ir bez smaržas vispār, kā jau visi viņu produkti.

aizrakstīju uz viņu client service vienreiz, aizrakstīju otreiz kā atbildi uz order delivered epastu. klusums. vispār nekādas reakcijas.

ko man tagad darīt, kā man būt? šito es nelietošu, bet es tomēr par iztērēto naudu (un muitu) gribētu savu produktu. wtf


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]chimera
2024-05-22 13:52 (saite)
Log in to your PayPal account.
Open a dispute in the Resolution Center within 180 calendar days of your purchase, by clicking on “Dispute a Transaction” under “Report a problem”.
Select the transaction and click Continue.
Select “Item dispute“.
Be aware that disputes must be opened within 180 days of your payment date, and that you and the seller will have 20 days to work things out.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2024-05-22 13:53 (saite)
plus ja seller vnk neatbild, tu esi uzvarējusi p;ec noklusējuma, saņemsi full refund

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]_re_
2024-05-22 14:04 (saite)
super, paldies!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ernuerna
2024-05-23 10:00 (saite)
o, paldies! Šis noderēs, jo es rudenī atcēlu kanvas pro versiju,ko biju iegādjusies vienreizējai vajadzībai, bet man nupat novilka 109 eiro par tekošā gada abonementu. darīšu tā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2024-05-23 10:48 (saite)
welcome! tematiski, arī visus abonementus, ja maksāts caur paypal, turpat paypalā var atī setingos atcelt. reizēm aktuāli, ja uzņēmums ir shady, klientu serviss nereaģē uz lūgumiem atcelt abonementu, vai arī vispār nav skaidrs, kā to izdarīt.

pāris klikšķi paypal, un lieta darīta: Click "Payments" Click "Manage Automatic Payments" Select the subscription you would like to cancel from the list on the left side of the page.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?