karma

« previous entry | next entry »
Jun. 29., 2009 | 09:47 am
music: Linkin Park - System
posted by: santech in pajautaa

lābrīt
kā ir ar tām karmām?
ja es daru pāri citiem es sev bojāju karmu. vai ne?
bet vai es to bojāju ja daru pāri arī pats sev? vienalga - apzināti vai neapzināti, bet nodaru sev pāri. savai miesai, garam, viena alga, bet sev ne citiem. kā ir?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {50}

from: [info]santech
date: Jun. 29., 2009 - 10:09 am
#

paldies. lasīšu un meklēšu atbildi

Atbildēt | Iepriekšējais


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 09:59 am
#

dažādas teorijas ir
citās tu dari pāri visiem bezmazvai pakustoties
citās tu nevienam nedari pāri, ja tev neliekas (truely neliekas), ka tu kādam darītu pāri

Atbildēt | Diskusija


from: [info]santech
date: Jun. 29., 2009 - 10:08 am
#

pēdējā rindiņa ir nežēlīga

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 10:13 am
#

btw to saka tā reliģija, no kuras parastajiem cilvēkiem, kuriem bija slinkums domāt unkurus vajadzēja kontrolēt ar reliģijas palīdzību, tika uzrakstīja tā indiešu fiška, kur cilvēkus dala kaut kādās kastās utt;)

neko nežēlīgu neredzu. tev neviens nevar nodarīt pāri, ja tu neļauj to darīt (tb ja tev nav paranojas, sapistas pasaules uztveres, utml)

man liekas nežēlīgi, ka kāds grib piešūt apvainotu cilvēku tikai tāpēc, ka tam cilvēkam vieglāk apvainoties, nekā attīstīties

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 10:14 am
#

kaut gan sapista pasaules uztvere šeit ir visiem, savādāk jau mēs nebūtu uz zemes tagad, bet nu tomēr, citiem tā ir vairāk, bet citiem mazāk sapista

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:20 am
#

Pret ko tad Tu mēri to "vairāk vai mazāk sapisto" pasaules uztveri? Šeit ir nepieciešama kāda absolūta kārtība, absolūta Patiesība, pret kuru mērīt šīs relatīvās lietas.
Pēc tādas hinduistiskās fiškas vispār iznāk, ka viss eksistējošais ir sapists, jo eksistence ir slikti, un to izraisa karma jeb darbība. Tad rodas tie frukti, kas izvēlas nekad neko nedarīt, lai izdzistu no eksistences (nirvāna), bet šī atbilde ir diezgan padebīla. Tipa absolūts ir Nekas. Fuck that!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 10:26 am
#

es teicu, ka sapisti ir cilvēki uz zemes, nevis viss ir sapists. zeme nav visa eksistence.
absolūta patiesība jau arī ir, kad tu sāc eksistēt saskaņā ar absolūto patiesību, tad tu tusē ar dievu, nevis uz zemes.

bet nu tas ir pēc tās hinduistiskās fiškas, es atkārtoju, ja nepacenties izlasīt, ko saku, tā ir teorija, es netaisos te neko aizstāvēt jo neuzskatu, ka zinu to absolūto patiesību. neko es nezinu, tikai pacenšos iepazīties ar dažādām reliģijām un izvēlēties, kas man šobrīd visvairāk pie sirds iet.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:33 am
#

Ja Tu rūpīgāk pastudētu hinduismu, Tev nāktos konstatēt, ka pēc hinduisma/reinkarnācijas fiškas sapists ir VISS. Respektīvi - viss piedalās reinkarnācijā, jo viss ir nepilnīgs un izejas NAV. Tas ir hinduisms.
Turklāt ar Dievu var "tusēt" arī uz zemes. Tikai tas prasa pilnīgu pašaizliedzību un pareizu izpratni par Dieva nolikto kārtību. Turklāt Dievs ir pozitīvs, strukturāls; tikmēr daudzi mūsdienu jaunieši ir iemānīti tādā NewAge bullšitā, kurš faktiski māca sātanisko doktrīnu, uzstādot Dievu kā tādu negatīvo pozīciju - NEKAM nav nozīmes VISS ir mīlestība, NEKO nevajag sasniegt utt. Tipa - tukšums ir absolūtais piepildījums. Nāāh. Dievs mums piedāvā pozitīvu piepildījumu, un tur neiznāk ne hinduisms ne "tusēšana", tur iznāk kalpošana un pateicība, bet to jau nevienam negribas ^-^
Piedod, ja izklausās pēc kkādām reliģiskajām debatēm, vnk gribēju atbildēt. Tāteikt: "Pīs!"

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 10:38 am
#

viss ir sapists PĒC tās teorijas, kas radās pēc tās, par ko es runāju sākumā. hinduismā tiešām viss ir sapists un viss ir dirsā.

par to, kā IR patiesībā, nevis teorijā, vari man nestāstīt, man par šo tēmu nav interesanti runāt ar cilvēkiem, kas runā ar savu muti, tam nav nozīmes, vot kad kosmoss/dievs ar tavu muti runās es paklausīšos, dārgumiņ, Pīs!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:40 am
#

1) Es nerunāju ar savu muti.
2) Daži pieņem kā Patiesību tikai to, kas viņiem ir patīkams.
3) Ne nu Tu klausīsies, ne nu kā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 10:43 am
#

un dažiem ir kods, ka sava nostāja un viedoklis obligāti visai pasaulei ir jāpierāda, un ka tas noteikti visiem ir ļoti interesanti ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:45 am
#

Bet daži izliekas, ka grib zināt patiesību, bet mūk no tās pa gabalu, tiklīdz sajūt, ka tiek apdraudēts viņu viedoklis.

Mani interesē vienīgi Patiesība un tajā labprāt dalos. Tāpēc problēma šoreiz nav manī.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 10:47 am
#

labi, problēma ir manī, mazais

(davai apstrīdi tagad arī šo)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:54 am
#

Nē, te viss ir kārtībā. Pat to "mazo" var interpretēt adekvāti. :) Kūl, hez a gud dei!

Atbildēt | Iepriekšējais


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 10:55 am
#

Izstāstīsi man kosmonautam, kur Dievs ir pozitīvs un strukturāls.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:06 am
#

Dievs šo pasauli RADĪJA (tīrs pozitīvais stafs) un pastāvīgi rūpējas, lai lietas nesabruktu, da kaut vai fizikas, ķīmijas utt. likumi, par sirdsapziņu nemaz nerunājot (strukturālais moments).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 11:11 am
#

Tevi arī māte bērnībā ar galvu pa grīdu izslidinājusi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:15 am
#

Nu, godīgi sakot, izklausās, ka tāda rakstura notikuma pēdas izrādi Tu pats.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 11:17 am
#

Viennozīmīgi. Es tikai kā īstens kristietis, gribēju pārliecināties, ka ar Tevi nekas slikts nav noticis, brāl.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:25 am
#

Vecīt, Tu degsi! :p
Ko Tev dod šitāda ņirgāšanās? Vai Tu no tā paliec "krutāks"? Gudrāks? Laimīgāks? Dziļi šaubos.
Nudien, nav nekāda māksla izcelties ar negativitāti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 11:27 am
#

tas, ka tu kaut kur redzi negativitāti, nenozīmē, ka tur IR negativitāte

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:29 am
#

Noliegums ir negativitāte. Pēc definīcijas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 11:30 am
#

tad tu pats šodien esi viena vienīga negativitāte ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:38 am
#

Es piedāvāju risinājumus. Tā nav negativitāte.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 11:39 am
#

:D :D :D jokdaris

kāds risinājums ir izteikumā "tu degsi" vai te? http://klab.lv/community/pajautaa/5446907.html?thread=48643579#t48643579

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:46 am
#

Es neteicu, ka es katrā teikumā dodu risinājumus.
Un vispār, lai izveidotu kaut ko labu, vispirms ir jānoņem sliktais. Ja ķermeni ēd gangrēna, tad bez griešanas tas cilvēks nomirs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 11:57 am
#

kur tad bija kaut viens risinājums? es vispār nevienā tavā teikumā neredzēju risinājumu, tikai "jūs visi te neko nesaprotat, atšķirībā no manis, mistera vieduma, kas norāda kurš degs un kurš nē"

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 12:25 pm
#

Nezinu, no kurienes Tu dabūji tādu citātu, bet es noteikti neko tādu neesmu teicis.
Par pozitīvo vari iečekot kaut vai šeit.
Un, btw, no Tevis sulo tāds naids un izmisums, ka nav nekāda prieka ar Tevi sazināties. Un ar Tev tas nenāk par labu. Bet, kamēr Tavs mērķis ir sacensties ar citiem, tikmēr Tev nebūs ne miera, ne patiesības. Respektīvi - arī šo tekstu Tu nespēsi uztvert bez cinisma un caurumu meklēšanas.
Labi, tā nav mana darīšana. Katrs pats savas nelaimes kalējs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 12:33 pm
#

nu re, tu atkal redzi to, kā nav un izlaid informāciju caur saviem nebeidzamajiem filtriņiem, zini, ja no smaidīga tekstiņa cilvēks izlasa naidu un izmisumu, tad tas ir tieši tas, kas moka tevi.

attīsties, mazais.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 01:14 pm
#

Tas patiešām ir ņirdzīgi. :p

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Jun. 29., 2009 - 01:18 pm
#

dēm es visu laiku domāju ka te ir ierēciens, bet izrādās viņš runā pilnā nopietnībā :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 01:25 pm
#

Tas man vairs nav nekāds brīnums, cilvēki ir palikuši ticīgāki :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Lacy F

from: [info]panacea
date: Jun. 29., 2009 - 01:21 pm
#

tas ka attiecīgā jūzere tāda ir, sen jau nav noslēpums. bet man kā reizi šodien bija saskarsme ar vienu dakteri, kas uz mani kliedza pilnīgi tādā izmisīgi aizsmakušā balsī pilnīgi ne par ko. viņa ar visiem tā runāja. un tad man likās, ārprāts, cik šausmīgi nelaimīgam ir jābūt cilvēkam, lai nonāktu tādā disbalansā.

es tagad skatos the dog whisperer un tur visu laiku par enerģiju balansiem runā - ij suņu, ij cilvēku. un tā jau ir, ka neviens, kas nav mierīgā, harmoniskas enerģijas stāvoklī kļūst galīgi nelaimīgs. visa veida agresivitāte, bailes, greizsirdība - viss kas izjauc harmoniju dara mūs nelaimīgus. bieži agresivitātes gadījumā mēs to īsti neredzam, ka cilvēks ir nelaimīgs, jo tā brutalitāte laužas ārā, bet ja dziļāk padomā, tad tā arī ir, ka tas vienkārši ir dvēseliska frustrācija.

tādēļ vadoties pēc cēzara milāna ieteikumiem - be the pack leader - un dali savu mierīgo, pašpārliecināto enerģiju ar garā vārgajiem un viss būs labi :D

Atbildēt | Iepriekšējais


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 12:16 pm
#

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!


LOL

Noteikti es nevaru kļūt gudrāks, krutāks, laimīgāks runājot ar lētticīgajiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 12:25 pm
#

Gluži manas sajūtas.
Ar Dievu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


raivis_purins

from: [info]raivis_purins
date: Jun. 29., 2009 - 01:12 pm
#

Jā, lai Dieva svētība Tevi pavada.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:03 am
#

Karma ir aplama koncepcija, jo tā balstās relatīvistiskā morālē un reinkarnācijas doktrīnā.
Man sakarīgāks liekas grēka koncepts, kur ir reāli absolūta patiesība, kārtība un no tās atvasināmais grēka nojēgums. Respektīvi - ja tu izraisi haosu, nekārtības, tad tas ir grēks, un tu pats sevi vedini uz postu un iznīcību. Arī postīt savu miesu ir grēks (ja vien tas netiek darīts ar pozitīvu nevis negatīvu nostāju, t.i., pimēram, aizstāvot citus). Bībele māca, ka ķermenis ir Dieva templis. Un galvenais jau arī nav tās sekas, kas rodas ķermenī kādas darbības rezultātā - daudz būtiskāka ir tava mentālā orientācija: vai tā ir vērsta uz pozitīvo, konstruktīvo (mīlestība) vai uz negatīvo, destruktīvo (grēks). Parasti jau cilvēks dara savam ķermenim pāri negatīvas orientācijas (noslēgtība, bailes, augstprātība, skaudība utt.) dēļ.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]santech
date: Jun. 29., 2009 - 10:07 am
#

man ir reliģiska rakstura iebildumi, bet tie nav par tēmu. jo Tavs variants arī lika aizdomāties.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:16 am
#

Ehh, populārā kristietība ir tik smagi sadirsusi visu to labo, ko Bībele pārstāv, ka vemt gribas. Es par šito varētu cepties stundām, bet šī nav tā reize :p
Bet īsumā - "reliģiska rakstura iebildumi" bieži balstās vnk aizspriedumos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]santech
date: Jun. 29., 2009 - 10:18 am
#

droši vien jau ka tie paši aizspriedumi. tieši tāpēc labprāt izlasītu bībeles oriģinālu

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 10:22 am
#

Jess, būtu forši apgūt senebreju valodu. Srsly.
Bet nu, vismaz nopietni onkuļi ir konstatējuši, ka pa šiem gadu tūkstošiem Bībele faktiski nav mainījusies - esot pāris līdzīgi burti nepareizi pārrakstīti, bet nekas liels. Respektīvi - ja būtu labs tulkojums no oriģinālvalodas, tad ar to bēdas būtu gandrīz atrisinātas. Tiesa, Bībele ir tāds superkods, ka nozīme ir katrai niansei, bet katru niansi, diemžēl, pārtulkot nav iespējams.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lacy F

from: [info]panacea
date: Jun. 29., 2009 - 01:24 pm
#

un vēl jau pastāv kabala, kas uzskata, ka teju katra vārda burtu skaits ir atslēga uz kaut kādu nenormālāko kodu, pie kura pieeja ir tikai izraēļu viedajiem.

Atbildēt | Iepriekšējais


missalise

from: [info]missalise
date: Jun. 29., 2009 - 10:54 am
#

Jā, es domāju, ka tad tu bojā savu karmu. Man domas par pašnāvību izdzina laukā Sermineras Džīnas grāmatas "Reinkarnācija : Edgara Keisija stāsts" izlasīšana- tā harmoniski savijās ar manu iekšējo pasaules uzskatu un nesaprastajām lietām. Ja tu šajā dzīvē dari pāri sev - piemēram, slikti izturies pret savu ķermeni, nākošajā dzīvē vari piedzimt ar dažādiem defektiem un saprast, ko neesi novērtējis iepriekšējā dzīvē. Līdz ar to pašnāvībai nav jēgas, jo agri vai vēlu sava ciešanu daļa būs jāiznees un jo ātrāk mēģināsi kļūt labāks cilvēks gan pret sevi, gan citiem, jo laimīgāks kļūsi. Vispār tikai tad, ja pastāv reinkarnācija, ir jēga teicieniem "Nedari otram to, ko negribi, lai dara tev" un "Ja tev sit pa vienu vaigu, pagriez otru" un vispārīgajai teorijai par piedošanu. Tāds ir mans personīgais viedoklis, kuru nevienam neuzspiežu.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 11:17 am
#

Tavs reinkarnācijas un jēgas skaidrojums pilnībā iznīcina mīlestību.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


crescendo

from: [info]crescendo
date: Jun. 29., 2009 - 12:29 pm
#

Interesanti. Kaa tieshi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jun. 29., 2009 - 12:36 pm
#

Dari labu, "or else..."!
"Mīlestība" kļūst par darījumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


crescendo

from: [info]crescendo
date: Jun. 29., 2009 - 01:17 pm
#

Ir nozīmīga atšķirība starp 'būt labam pret sevi un citiem' un 'darīt labu sev un citiem'.
Otrais - jā, var būt tirgošanās. Bet darīt labu tirgošanās dēļ tomēr ir labāk, kā nedarīt neko (vai darīt ļaunu). Tas nav labākais, kas vari būt, bet tas ir sākums.

Savukārt "būt labam" - vai tad tas neprezumē tieši to pašu pozitīvi vērsto mīlestību?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: anonīmiķis
date: Jun. 30., 2009 - 12:55 am
#

kā tas atšķiras no - dari labu, "or else" tu degsi!
tu esi muļķis! beidz uzbāzties ar savu "patiesību"/viedokli!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]santech
date: Jun. 29., 2009 - 11:31 pm
#

maz ko es varu atrast savē ķermenī ko novērtēt ^_^
bet arī tāpēc es netaisos pašnāvoties ;-]

Atbildēt | Iepriekšējais