« previous entry | next entry »
Maijs. 10., 2007 | 10:18 am
posted by: esinja in pajautaa

Vārnas uzbrūk un ēd zvirbuļus?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {76}

toadbeauty

from: [info]toadbeauty
date: Maijs. 10., 2007 - 10:19 am
#

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 10:20 am
#

ak dies. tas taču ir kanibālisms!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 10:24 am
#

Kāds kanibalisms? Zvirbulis nav vārna. Cūka cilvēkam ir apmēram tikpat tuva;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 10:28 am
#

putns ir putns! tad jau kanibālisms neskaitītos arī tas, ka nēģeris ķīnieti apēd.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 10:29 am
#

Esinja, nestrīdies!;P Cūka, jērs un cilvēks ir zīdītājs, tas sanāk tas pats;P

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 10:35 am
#

Nē, tas nav viens un tas pats! Es neesmu dzirdējusi, ka cilvēku sauc par kanibālu, jo viņš cūku ēd! Vai arī es esmu savā stulbumā kaut ko garām palaidusi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 10:43 am
#

Sauļ: ķīnietis un nēģeris būtu kā melnā un pelēkē vārna, nevis varna un zvirbulis;) Ir putni, zivis, zīdītāji un dažādas to, emmm, klases vai sugas - bļin, vairs neatceros!;/
Tas tā kā: zvirbulis ar vārnu neseksotu, aķīnietis ar nēģeri - mierīgi. Ja tas palīdz labak izprast;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kits
date: Maijs. 10., 2007 - 11:22 am
#

Tad nu es arī piemetīšu savu tekstu, lai saliktu visu tā precīzi plauktiņos:

Putni ir viena klase.
Vārna un zvirbulis ir divas sugas.
Kanibālisms pēc definīcijas notiek vienas sugas ietvaros.
Vārna, kas ēd zvirbuli, nenodarbojas ar kanibālismu.

Līdakas un citas zivis taču arī ēd zivis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 11:31 am
#

Nu ja;) Es bioloģiju baigi sen skolā mācījos;)

Atbildēt | Iepriekšējais


unlimited

from: [info]unlimited
date: Maijs. 10., 2007 - 12:03 pm
#

arī līdakas ēd līdakas.. tikai mazākas, ja nav ko ēst.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kits
date: Maijs. 10., 2007 - 12:04 pm
#

Jā, gribēju piebilst, ka līdaka ēdīs visu, bet negribējās galvu jaukt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ķērpis

from: [info]kjeerpis
date: Maijs. 10., 2007 - 01:56 pm
#

Jā, ko tik nav gadījies līdaku vēderos atrast

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:46 pm
#

nu labi, lai nav kanibāls. ir daudz citu, riebīgāku vārdu, kā to nosaukt..

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:45 pm
#

Labi, tad vārna ir slepkava! Un dara pāri mazākiem, kas ir vēl negodīgāk! :P

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 01:13 pm
#

Aha, un Tu nevienu odu neesi nositusi?;) Es esmu!;)P

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:16 pm
#

Odam nesāp. Ōds pat nesaprot, kas ir noticis, kad jau ir nonācis labākos medību laukos ar iespēju pārdzimt kādā jaukākā tēlā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 01:16 pm
#

/kļūst filozofiska/ Kas to zina, vai odam nesāp...;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:18 pm
#

Viņam NAV nervu, kas ir sāpju avots!! :)) To es toč zinu! Un vienīgā asins ir izsūkta no citiem... Ar to vajag rēķināties, piedzimstot pa odu, ka kādam var nepatikt tā vampīriskās tieksmes! :)))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 01:21 pm
#

Precizēšu - odu mātīti piedevām!;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:25 pm
#

Nu to es zinu :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mazulitisruu
date: Maijs. 10., 2007 - 10:26 am
#

kanibālisms būtu, ja vārnas ēstu vārnu mazuļus. Cilvēki arī labprāt uzkož citu zīdītāju gaļu :-)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 10:28 am
#

nu man liekas, ka tomēr ir atšķirība starp visiem zīdītājiem un vienu cilvēku..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Pātaru Ansis

from: [info]kuminjsh
date: Maijs. 10., 2007 - 10:29 am
#

Nekādas!;)

Atbildēt | Iepriekšējais


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 10:30 am
#

nav.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]mazulitisruu
date: Maijs. 10., 2007 - 10:31 am
#

man liekas, ka atšķirība ir to cilvēku galvās, kas sevi par "radības kroni" uzskata :-) Un nēģeri diezvai mocīs sirdsapziņas pārmetumi, pēc ķīnieša notiesāšanas

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 10:33 am
#

Vai tad mēs neesam kronis VISAM? :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mazulitisruu
date: Maijs. 10., 2007 - 10:45 am
#

Tu noteikti varētu būt kronis, tikai nezinu kam :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:46 pm
#

labāk pat neaizdomājies ;P

Atbildēt | Iepriekšējais


Ķērpis

from: [info]kjeerpis
date: Maijs. 10., 2007 - 11:09 am
#

Tevi šausmina arī tas, ka zvirbuļu vanags ēd zvirbuļus? Un vistu vanags vistas? Un kaķis peles? :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:47 pm
#

Karoč tā. Man ir žēl zvirbuļus. Varbūt tāpēc, ka mazie rakari man ir dziļi simpātiski. Viņi ir tādi žigli un ziņkārīgi un viņu dēļ mēdzu aiziet pie Operas strūklakas un pabarot šamos ar kādu hotdogu maizīti. Un ēd viņi no rokas un baidas un ir tādi smieklīgi... Nē, man pajāt Mazo Stjuartu un citus grauzējus, lai viņus kaķi ēd. Un man nav žēl tos, ko neredzu.. ja neaizdomājos. Bet tā pretīgā vārna, kuru es neesmu redzējusi ir jau nolādēta desmit paaudzēs, dēļ mazā, gaužām beigtā zvirbulēna, kuru nekad neesmu redzējusi. Kāpēc? Jo man viņš ir simpātisks. Atšķirībā no cūkas, ko ēdu. Lai Mazulim viegls iesms. Vot tā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ķērpis

from: [info]kjeerpis
date: Maijs. 10., 2007 - 01:05 pm
#

Es taču par cūkām ne vārda!
Lai gan vecaimātei vienreiz, kad paņēma sivēnu, nebija kūts kārtībā, tāpēc viņš padzīvojās kādu laiku pa istabu - spēlējās ar kucēnu un kaķi, prasījās ārā pačurāt, bija mīlīgs un sabiedrisks. To cūku bija dīvaini ēst. Es gan neatceros, vai es ēdu.
Un mans viedoklis nav Mazo Stjuartu un Mazuļu skatītāja viedoklis - es tādus neesmu redzējusi un skatīties netaisos.
Vienkārši - ir zvirbulis simpātisks, bet... Man skaists un simpātisks šķiet gan vanags, kas mums pa pagalmu dzīvojas laukos, gan piekūns, gan galu galā cauna, kas ir izēdusi mums no mājās čurkstes, kas man patīk vēl daudz labāk par zvirbuļiem un kas šogad pat tos pašus zvirbuļus arī izēda no mājas pakšiem. Un man patīk gan cālis, gan kaķis, kurš to cāli nokož. Jā, kaķim tiek pēriens, bet ne jau tamdēļ man viņš riebjas.
Var jau būt, ka vārna ir ne tik cēla kā vanags - ēd arī maitas utt., bet zvirbuļa apēšanas fakts jau no tā nemainās - tāpēc jau prasu, vai tādas pašas šausmas tev izraisa vanags, kas apēd to pašu zvirbuli.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:09 pm
#

Es par to neesmu domājusi. Es labi zinu, ka man nepatīk tie vanagi, kas aiznesa mūsu cālēnus un pīlēnus. A to drausmekli, kas aiznesa manu trusīti manu acu priekšā, es vnk ienīstu. Bet tādi vanagi, kas ēd zvirbuļus, kāmēr es to neredzu.. laikam jau man nav nekādu pretenziju.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ķērpis

from: [info]kjeerpis
date: Maijs. 10., 2007 - 01:25 pm
#

Man jau arī tā cauna nepatīk, bet viņa jau ir smuka, un dzirdot, ka kaimiņiem pagrabā 2 ir iesprostojušās un nomirušas bada nāvē, nekāds gandarījums nav. Lai gan man patika, ka manu māju pagalms bija putnu paradīze un tur bija visvisādi un radīja troksni un dzīvību, bet viena šitāda zvēruļa dēļ putni iet meklēt drošākus pagalmus.
Dabā, lai vai kā tas izskatītos, noteikti nekas nevar līdzināties tādām šausmām, kādas spēj izdomāt cilvēki. Tāpēc ko tur šausmināties.
Ja tas zvirbulis būtu mazāk ar kašķēšanos, pļāpāšanu un kaušanos aizņemts, gan jau paspētu izvairīties no vārnas.
Un ar zvirbuļu apbrīnojamo spēju vairoties, ja neviens viņus neēstu, tad viņi savairotos tādos apjomos, ka zustu kāds kārtējais līdzvars dabā - viņi atņemtu vietu un barības bāzi kādai citai putnu sugai, kas tāpēc izzustu, piemēram.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:31 pm
#

Te nu es tev varu piekrist, ka cilvēku neģēlībām, kam pat nav nekāda sakara ar dabisku nepieciešamību apmierināšanu, nekas nevar salīdzināties. Nu tā jau ir, un neko nepareizu tu nepasaki, bet tas žēlums paliek. Man vienkārši viens draugs izstāstīja storiju, ko redzējis šorīt un tad man tieši konkrēti to zvirbuliu palika žēl. a stāsts tāds": gaaju 5 no riita paari VEF tiltam ... peekshnji piloteejot palidoja garaam mazzs zvirbulis un tam pakalj milziiga vaarna .. kas peec paaris uzlidojumiem notrieca to zemee ...
Zvirbulis tik paaris reizes paspeeja iepixteeties no speeciigiem vaarnas knaabieniem un apklusa ...

vaarna veel kaadas 5-6 reizes To taa no visas sirds paknaabaaja ...pakeera...un aizslidoja prom ar savu medijumu ....

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ķērpis

from: [info]kjeerpis
date: Maijs. 10., 2007 - 01:55 pm
#

Fūu. Ir jau taisnība arī tev - nekāda prieka nav ko tādu redzēt. Es esmu redzējusi tikai kā vārnas knābā mašīnas notriektu balodi - arī nekāds skaistais skats. Bet gan jau nevienu medību skatu nav patīkami redzēt, tikai citi zvēri un putni nav tik droši kā vārnas un medī vienatnē, prom no cilvēkiem, tāpēc tik bieži nenākas to redzēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:59 pm
#

Nu jā, tā ir. Un man tik viegli ir to visu vizualizēt.. aš kreņķi saķēru.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ķērpis

from: [info]kjeerpis
date: Maijs. 10., 2007 - 02:12 pm
#

Ai, nu neķer kreņķi gan. Viņiem tā tomēr ir ikdiena, ar kuru jārēķinās

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 02:14 pm
#

neko sev ikdiena. lai gan mūsu sabiedrībā elementāri izdzīvot arī paliek arvien grūšāk.

Atbildēt | Iepriekšējais


wasted paint

from: [info]iekodeets
date: Maijs. 10., 2007 - 10:22 am
#

vārnas ir visēdājas.
jā. tā ir normāla parādība, kad vārnas izposta mazajiem putniem ligzdas, apēd olas un mazos putnēnus.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 10:29 am
#

maitas..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


wasted paint

from: [info]iekodeets
date: Maijs. 10., 2007 - 11:58 am
#

nu mūsu platuma grādos daļa atbildības ir jāuzņemās cilvēkiem, jo padomju laikos, kad tika strauji attīstīta pārtikas rūpniecība un atkritumi netika pienācīgi utilizēti, ap gaļas kombinātiem un zivju cehiem veidojās laba vide vārnām un šamās tur apmetās uz dzīvi, tākā apstākļi bija patiešām labi, viņas ņēma un savairojās. nu, un šodien ražošana ir apsīkusi un tur kur vēl notiek tur visādi eiropas noteikumi liek aiz sevis pienācīgi savākt, bet vārnas jau ir savairojušās un tā uzreiz jau viņas mirt negrib, tādēļ arī viņas siro pa mazo putniņu ligzdām.
ja kas, mincīši kas tiek laisti ārā paskrieties bez uzraudzības nesodīti siro apmēram 2km rādiusā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:48 pm
#

A kas ēd vārnas? lai zinu, kam sākt simpatizēt. Mincīši toč nē. Es redzēju vienu nabaga rakari, kas pielīda pa tuvu vārnas ligzdai... pamatīgi atrāvās.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


wasted paint

from: [info]iekodeets
date: Maijs. 10., 2007 - 12:57 pm
#

tā kāreiz ir daļa problēmas, vārnām nav tādu nopietnu dabisko ienaidnieku. lai glābtu situāciju vari sākt ēst - būs dādz labumi uzreiz.
1. atjaunosi līdzsvaru dabā
2. ietaupīsi uz pārtikas rēķina
3.varēsi sēv simpatizēt
nu un tā tālāk
:)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:00 pm
#

Klausies, es tikko [info]goddes ieteicu ēst zīriņus un sajutos baigi viltīgi asprātīgā un tagad izrādās, ka neesmu oriģināla. :/
Nē, es vārnas neēdīšu. Man arī no 'tām ir bailes.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


wasted paint

from: [info]iekodeets
date: Maijs. 10., 2007 - 01:59 pm
#

tad jau atliek vien samierināties ar netaisno dabasmāti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 02:02 pm
#

njā, ko tur daudz.

Atbildēt | Iepriekšējais


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 10:30 am
#

es ceru ka vaarnas apeediis vismaz 50% zīriņu mazuļus vai olas..

Atbildēt | Diskusija


wasted paint

from: [info]iekodeets
date: Maijs. 10., 2007 - 11:32 am
#

ar zīriņiem ir grūtāk - šamie gbaigos baros dzīvo un tas galīgi nav viegls medījums. vārnas meklē vieglāk pieejamo pārtiku un kautkādu risku uzņemas jas savādāk nevar.
ja kas, zīriņi paš tīri jauki paretina savu jauno paaudzi, respektīvi, ja sīkais no savu senču ligzdas aizmaldās citi pieaugušie viņu vienkārši noknābā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 11:39 am
#

par zīriņiem man nestāsti, esmu eksperts, kas 8h dienā atrodas blakus viņu kolonijai un redzu kas un kā notiek. ikpalaikam vārnas gudri izdarās = viena ielido teritorijā, tai dzenās dergļu bars pakaļ, tad viņa nolaižās bērza, kur tie tupie putni netiek klaāt un pārējās vārnas tad cenšās pagrābt kko...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


wasted paint

from: [info]iekodeets
date: Maijs. 10., 2007 - 12:02 pm
#

jā. ir gan redzēts, gan dzirdēts par vārnu centieniem pakāpties pa evolūcijas kāpnēm. reizēm viņu rīcībā ir novērojama nepārprotama inteliģence un loģiskais saprāts. ja tā turpināsies varam sagaidīt arī abstrakto domāšanu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 12:19 pm
#

ugu, to citādāk to nevar izskaidrot, jo vārnas uzpinušas midzeni bērzā 5m no zīriņiem. Tas liecina nevis, ka te ir ideāla vieta vārnām (jo zīriņi pārīti par noknābāt 2sek laikā), bet ka tas ir psiholoģisks spiediens:) manuprāt viņas tajā bērzā nemaz netaisās perēties, bet turēt zīriņus stresā un izmantot katru kļūdu :))

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:48 pm
#

ja tev tas ir TIK svarīgi, varbūt apēd pats?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 12:51 pm
#

lai tevi nerausta, kas man ir svariigi un ko es dariishu:>

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:53 pm
#

Tas bija tikai draudzīgs ieteikums, šīs problēmas risināšanai.. :P

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 12:55 pm
#

manuprāt zīriņiem varētu būt nelāga garša, jo tie ir zivjēdāji, tā kā ļauj man izvēleeties eedienkarti pasham, bet vaarnaam liekas garshos taapat.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:56 pm
#

Pīles arī ēd zivis un ir tīri baudāmas! :)) varbūt tomēr... nu vienu pamēģini un tad tik vieglprātīgi atdod vārnām.. :DD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 12:59 pm
#

Tu droši zini, ka pīles ēd zivis?:D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:04 pm
#

pīles pārtiek galvenokārt no sīkiem augiem un dzīvniekiem, izkāšot tos no dūņām caur raga platnītēm knābja malās. un tas nav nekas labāks.
a multenēs pīles toč ēd zivis!! :DDDD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 01:07 pm
#

sīkie augi ir sēklas uc., a sīkie dzīvnieki: kukaiņi. Tu mani aš samulsināji un domāju internetā pārbaudīt, mazums kāda nikna pīļu suga ēd zivis!:DD moš jauc ar pelikāniem?:DDD

uj a multenēs vispār forši daudzkas ir:>

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:11 pm
#

Kukainis NAV dzīnieks! :P Tas nozīmē, ka viņi ēd.. es pat nezinu, ar ko sākas dzīvnieki. Piemēram mūsu pīles laukos ēda gliemežus un sliekas - brr... A pekinas pīles vispār ēd visu, ko dod! :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 01:15 pm
#

zivs ARII NAV dzīvnieks taadaa gadiijumaa:P

un piiles neeed zivis. esmu runaajis:>

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:16 pm
#

ja zivis samaltu mazos gabaliņos, tad ēstu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 01:19 pm
#

izkalteetu, samaltu un atjauktu ar 80% kombikorma - nujaa tad jau eestu, bet vai taa ir zivs?:DD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:26 pm
#

Mēs taču ēdam desas un domājam, ka tās ir no gaļas, lai gan gaļas tur ir apmēram tie paši 20%. labajās! :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 01:31 pm
#

Ar "mēs" tu domāji sevi un vēl kādu. Es neēdu desas, liellopu njamm, reti cuuku, vistu biežāk, bet arī reti:>

Āā, un lai nenovirzītos no tēmas, es ļōōōti labprāt ēdu zivis:DD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:33 pm
#

Es arī neēdu desas! :P Es tikai tā - piemēram! :)
Jā, zivis ir ļoti gardas! Man kā reiz lasītis ir ledusskapī aizķēries. Gandrīz jāaiziet uzēst! :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 01:36 pm
#

btw mazsālītu zandartiņu esi ēdusi? mmmm, tur lasītis iet gulēt un barojams pīlēm!:D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 01:47 pm
#

Es esmu plēsoņa, so esmu ēdusi vis-kaut-ko. Arī zandartiņu un pašas nomakšķerētu rozā forelīti - tādu pašu svaigu, tikai sapiparotu, sasālītu un citrona sulā pāris stundas noturētu.. Vot tur toč visas sarkanās gaļas liekas brutāla padarīšana garšas kārpiņām! :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 01:55 pm
#

ujh, esu ēdis TIKKO nomakšķerētu forelīti uz maizes, vēl nervi raustījās uz taas maizītes:> virsē saber sāls/cukurs/citronskābe/pipari/laurlapas maisījumu un ieGshā! njamm.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 02:01 pm
#

mhm, ņammma. lai gan ar tām zivīm ir traki. neatceros, kuru tieši mēs gribējām eļļā cept, bet nu pat izķidāta un bez galvas, tā zivs un pannas sāka spārdīties. ak dies, kā es pārbijos! :DDDD

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Maijs. 10., 2007 - 02:04 pm
#

karūsas ir drausi dzīvelīgas (man aizdoma, ka visdziveliigaakaa), karpas ar.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 02:13 pm
#

varētu būt. karūsas mēs regulāri makšķerējām.

Atbildēt | Iepriekšējais


putnu novērotājs

from: [info]_re_
date: Maijs. 10., 2007 - 11:00 am
#

ēd arī vāveru mazuļus, kaķēnus... nez, varbūt arī citu vārnu putnēnus. un tas toc būtu kanibālisms.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]esinja
date: Maijs. 10., 2007 - 12:49 pm
#

vot riebeklenes...

Atbildēt | Iepriekšējais


Kaijas

from: anonīmiķis
date: Maijs. 10., 2007 - 12:57 pm
#

Starp citu, vai kāds vēl ir redzējis, ka lielās kaijas (laikam jūras kaijas) uzbrūk un apēd baložus...
Vot tas ir briezmīgs skats!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


putnu novērotājs

Re: Kaijas

from: [info]_re_
date: Maijs. 10., 2007 - 01:20 pm
#

esmu redzējusi post factum bastejkalnā. vienīgi, kas īsti bija slepkava, nezinu..

Atbildēt | Iepriekšējais