Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

optimiste -

12. Dec 2011 21:44

Tā Swedbankas "krīze" mani ietekmē tikai tādā veidā, ka cienītais vairs nevar pat piečuku izņemt no baknomāta, ko samaksāt bērniem skolā par ekskursiju. Un šajā gadījumā viņu "dižais" sauklis "pērc ar karti" nestrādā!!!

Tags:

78 jau izteikušies - pieraksti arī tuPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

No:[info]dienasgramata
Datums:12. Decembris 2011 - 21:55
(Link)
kādā veidā nestrādā? piečuks ir jāiedod ķepā skolotājai? piezvanīt, pajautāt bankas kontu un pārskaitīt ir par sarežģītu?
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 21:59
(Link)
Jā, un kā tev šķiet, kā skolotāja to piečuku noņems no sava konta, M? Pusi maksās skaidrā un pusi - ar pārskaitījumu, ja?
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:01
(Link)
Viņa arī var visur maksāt ar karti :D
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:10
(Link)
tev bērni mācās Latvijas skolās? un tu tiešām zini, kā notiek ekskursiju rīkošana, to apmaksa utt.?
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:13
(Link)
Tak es jau tikai ironizēju par saukli "maksā ar karti". Es pat nedzīvoju Latvijā, toties zinu veselu rindu ar lētajiem veikaliem, kas pieņem tikai skaidru naudu, jo karšu norēķinu komisijas tiem nav pa kabatai.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:17
(Link)
Tomēr pārmetums, ka "man taču vajadzēja nodrošināties ar skaidru naudu" bija nevietā. Katram taču pieredze un vide ir atšķirīga.

Nav nekāds brīnums, ka ārzemēs cilvēki vispār tās kartes nemas tik ļoti nemīl, jo pašiem jāmaksā arī par transakciju (atšķirībā no Latvijas situācijas, kur par to maksā pārdevējs).
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:21
(Link)
tā nu nav - Vācijā par kartes transakciju maksā pārdevējs... vēl pavisam ne tik sen, visāti lētie discounti (tjip Aldi, Lidl, Ikea utt.), kartes nemaz neņēma pretī - tikai skaidro naudu lūdzu...
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:32
(Link)
Nu kāda starpība – pārdevējs vai pircējs. Galu galā viss tāpat tiek ierēķināts preces cenā.
No:[info]puce
Datums:13. Decembris 2011 - 09:43
(Link)
Nu viena starpība, protams, ir uz inkasācijas izdevumiem skaidrajai naudai. Norēķini ar karti ir izdevīgi arī šādā veidā, pat ar transakcijas maksu.
No:[info]karuna
Datums:13. Decembris 2011 - 09:49
(Link)
Mazajiem uzņēmumiem nav starpība, vai dienas beigās jāieliek bankā 100 Ls vai 1000 Ls.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:35
(Link)
Šito es nezināju. Un mans viedoklis par transakcijas maksu ir veidojies no dārgajām transakcijām Londonas veikalos.

Vispar jau kurais tur ASV prezidents bija teicis, ka cilvēki dzīvošot labāk, ja mazāk sadarbošoties ar bankām. Un par sevi domājot, varu teikt, ka attiecībā uz dažiem sadarbības punktiem, viņam ir bijusi pilnīga taisnība :)
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:38
(Link)
Tagad laikam ES ir pieņēmusi likumus, ka transakcijas nedrīkst būt pārmērīgas un uzliktas visādi limiti, cik tad bankas drīkst maksimāli prasīt.

Latvijā pat bija tiesāšanās, kur Konkurences Padome uzlika vairāku miljonu sodu par pārāk lielām komisijas maksām. Neatceros, kurām bankām tā bija. Vai tik ne tai pašai Swedbank.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:51
(Link)
Būšu šito palaidusi garām. Dzirdēju tik, ka Anglijas bankas ņem pārmērīgas komisijas par naudas pārvedumiem uz ārzemēm. Cilvekiem bija izdevīgāk izņemt visu ārā un skaidrā veidā vest uz Latviju, jo citādi baigās komisijas maksas un tā...... Un tad tika pieņemts tas likums, kas tās bezdievīgās komisijas krietni ierobežoja.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:56
(Link)
Tās ir tikai baumas :D

Anglijā starptautisko pārskaitījumu komisijas ir joprojām samērā augstas, kā nu kurā bankā, un būtībā nav nekādu likumu, kas to ierobežotu.

Toties ir bankas, kas pamatkomplektu (konts, karte, internetbankas pārskaitījumu uz jebkuru banku valsts iekšienē), to visu nodrošina pilnīgi bez maksas.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:10
(Link)
Problēma jau ir tieši ar starptautiskajām transakcijām...., žēl.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 23:21
(Link)
Bankas gan tā nedomā :)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:25
(Link)
Droši vien..... varbūt kāda banka arī būs sašutusi par to, ka mani nemaz neskumdina ziņa, ja kāda banka šogad ir nopelnījusi uz pusi mazāk kā pagājšgad un līdz ar to tai ir tikai 5 miljardi tīrās peļņas, atšķirībā no pagājšgada 10 :DDD
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 23:28
(Link)
Ja tev būtu šīs bankas akcijas, tad tu domātu savādāk :D
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:32
(Link)
Hmmmmmmm.... nez kā es to varētu pārbaudīt :DDD

Mani vienmēr interesējis jautājums, vai pastāv vispār robeža, kad tev (abstrakta persona) pietiek. Nu tur... pie tāda ienākuma līmeņa vai uzkrātā kapitāla es teiktu "stop" un nodarbotos ar... nu nezinu.... ar alpīnismu (seko to kalnu saraksts, kurus iekarot).
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 23:41
(Link)
Akcijas var piederēt arī nabagiem. Es nopērkot un vēlāk pārdodot Grindex akcijas nopelnīju dažus simtus latu.

Bet pasaulē nekas nav stabils. Ja bagāts cilvēks pārtrauktu pārvaldīt savu bagātību, akcijas, depozītus utt., pastāvīgi tos pārcilāt un investēt, tad drīz viņš attaptos pie pārplīsušas siles, jo neviens uzņēmums nav mūžīgs, ik pa laikam notiek banku krīzes, skauģi, krāpnieki (Madofs) u.c. Cik parastie cilvēki nav zaudējuši savas ieguldījumus, pensijas un citas lietas.
No:[info]optimiste
Datums:13. Decembris 2011 - 10:07
(Link)
Jā, ja naudu tur bankā, tad to var pazaudēt vienas dienas laikā un neviens gailis pakaļ nedziedās. Un ne jau tikai nemitīga, fanātiska naudas raušana nodrošina tās esamību kontā...
No:[info]karuna
Datums:13. Decembris 2011 - 10:17
(Link)
Šis man atgādina, ka ar steigu jāiet un jānotriec konta atlikums, kamēr vēl nav tas nav kur citur pazudis :)

Bet tā vietā es te kā muļķis sēžu un strādāju un naudu pelnu :(
No:[info]optimiste
Datums:13. Decembris 2011 - 10:32
(Link)
Katram savas asociācijas :)
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:19
(Link)
nja - arī LV tagad, baumu ietekmēti, daudzi veikali atteicās pieņemt swed kartes - lieli veikali :(
/mazie daudzi neņem - jeb ņem tikai no noteiktas summas, jo savādāk par dārgu komisijas maksa šiem/

ekh - cilvēki lv izlepuši dzīvojot un lielāko savu ikdienas daļu organizējot un finansējot caur ēpakalpojumiem ēpasaulē :)
negribu pat iedomāties, cik ļoti viss sagrūtu, ja pēkšņi LV kāds atslēgtu internetu :D
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:38
(Link)
Izlepuši :) Pie ērtībām jau ātri pierod....
°
Es, savulaik, kad spļaudījos par to, ka ik mēnesi man noteiktā laikā jāiet uz kooperatīvu samaksāt komunālos, pat iedomaties nevarēju, ka pienāks laiks un es to pāris sekunžu laikā varēšu nokārtot caur internetu. Un, kad man cienītais man teica, ka Igaunija tā darot, es nodomaju - ta nu gan ir ekstra! Tagad es to pilnīgi noteikti uzskatu par pašsaprotamu lietu :) Jā... pie ērtībām ātri pierod.........
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 21:59
(Link)
Piečuku iedot droši vien ir vienkāršāk.

Bet banka jau nav vainīga, ka cilvēki ir tādi nabagi, ka viņiem makā nav pat lieki 5 Ls.

10% pieaugušo amerikāņu vispār nav bankas konta. Bet dzīvo pat ļoti labi, ja vien ir darbs.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:09
(Link)
Banka ar savu aktīvo reklāmu "pērc ar karti" ir panākusi, ka es pārsvarā visur ar karti arī norēķinos, izņemot klases fonda naudas un tml lietas. Šādos gadījumos ( un to ir retums) es eju uz bankomātu un izņemu tieši tik cik vajag. Man makā tāpat vien skaidra nauda nestāv gadījumam, ja nu bankai rodas problēmas :DDD
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:15
(Link)
Es atkal nevar iedomāties brīdi, kad makā būtu bijis mazāk par 100 Ls. Parasti iztērēju pēc vajadzības, pārmaiņas pēc nepērkot ar karti, bet maksājot skaidrā. Kad maks sāk tukšoties tad atkal izņemu kādus 200 Ls. Ne jau visās ēstuvēs var ar karti maksāt, tāpēc skaidra nauda noder vienmēr.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:19
(Link)
Es uz darbu pārtiku ņemu līdzi, un ja nu noslinkoju, tad visas apkārtnes ēstuves labprātāk pieņem kartes, nevis ķēpājas ar skaidru naudu.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:33
(Link)
Latviešu uzņēmēji nekad nav skaitījuši naudu, ha, ha :)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:40
(Link)
Nemet visus vienā maisā. Baidos, ka nevarēšu tev piebiedroties kāda noniecināšanā.....
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:46
(Link)
Par visiem negalvoju. Bet izskaidro, kāpēc tad šie mazie uzņēmumi drīzāk maksā komisijas naudas par karšu transakcijām (tādējādi samazinot peļņu), nekā pieņem skaidru naudu? Es savā pašnodarbinātā biznesā noteikti nevēlos samaksu saņemt ar karti, jo tas vienkārši man nav izdevīgi. Nu, ja citādi nekādi nevar, tad piekristu arī ar karti, bet dotu priekšroku pārskaitījumam vai skaidrai naudai.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:54
(Link)
Izskaidrojumi taču var būt vairāki, vai ne? Varbūt veikaliņš atrodas tādā rajonā, kur skaidru naudu labāk neturēt? Pieļauju, ka vēl būs dažādi iemesli, tā, ka dažkārt šī komisija attaisno sevi.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:59
(Link)
Var jau būt visādi iemesli. Es tik gribēju zināt konkrēti. Varbūt pat kādreiz dzīvē izdosies kādu biznesu ar viņiem sabīdīt :)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:12
(Link)
Tā kā esmu lietotājs - pircējs, tad man ir vienalga cik pārdevējs maksā par kartes transakciju. Mani interesē tikai man cena.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 23:19
(Link)
Ja visi lieto kartes, tad cenas pieaug.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:21
(Link)
Tas var arī nebūt patiesais iemesls cenu pieaugumam..... bet, zināma taisnība tur ir.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 23:25
(Link)
Nav tādas lietas – "par to maksā pārdevējs". Par itin visu maksā tikai pircēji, tikai dažas lietas ir atsevišķi izdalītas, bet citas iekļautas kopējā katlā, ko sauc par preces gala cenu.
No:[info]maarcis
Datums:12. Decembris 2011 - 22:03
(Link)
Tas jau ir ņirgāšanās. Tad jau sanāk, ka lai atrastu to bankomātu un vietu, kur norēķināties ar karti, jātaisa ņujorkas maratonu pa visu pilsētu. Nu, vismaz, vakardienas aina, lai nepārspīlētu.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:06
(Link)
Man pilnīgi noteikti šādam maratonam nav laika un bezmaksas resursu...
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:06
(Link)
Nu nevajag paļauties, ka visur būs kartes un bankautomāti. Jātur vienmēr pie sevis kāda summa arī skaidrā naudā.

Nesen biju Vācijā un nedaudz pārsteidza, cik bieži viņi pieņem tikai skaidru naudu. Nav nekāds brīnums, ka viņiem ir visstabilākā ekonomika un viszemākais bezdarbs visā ES.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:12
(Link)
Zini, katram ir sava pieredze. Manā apkārtnē, es visas savas vajadzības varu apmaksāt ar karti, un , ja nu kādam veikalam kas noticis, tad ap stūri ir bankomāts.

Ja braucu uz ārzemēm, tad sagatavojos savlaicīgi;noņemu zināmu summu un samainu EUR, drošībai, ja nu kādas problēmas ar karti.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:17
(Link)
Vai, piemēram, rokot bedri pārrauj kabeli un veikals var nevar pieņemt kartes.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:23
(Link)
Un.... ak nabaga veikals... nu sorry, blakus ir cits veikals, kam kabelis nav pārrauts, un , ja gadījumā ir, tad pa ceļam uz mājām ir vēl 2 lielveikali, kuros kartes pieņem, vai ap stūri ir bankomāts.
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:30
(Link)
Nu, ja tā ir ērtāk, tad jau labi. Es esmu pārāk skops, lai pārmaksātu.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:41
(Link)
Pārmaksātu par ko tieši?
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 22:43
(Link)
Es iepērkos veikalos, kur man interesējošā prece ir vislētākā. Ja šis veikals nepieņemtu karti, tad es drīzāk maksātu ar skaidru naudu, jo, ejot uz citu veikalu, man nāktos maksāt vairāk.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:56
(Link)
Es iepērkos veikalos, kur mani interesējošā prece ir vislētākā un tajos pieņem arī karti. Es neko nepārmaksāju.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:57
(Link)
Skaidrības labad jāteic, ka LV gandrīz visur pieņem kartes (izņemot klases audzinātāju, kad tā vāc fonda naudu :DDD )
No:[info]karuna
Datums:12. Decembris 2011 - 23:00
(Link)
Mana bijušais īres dzīvokļa saimnieks gan teica – nekādas bankas. Tikai skaidrā :)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:13
(Link)
Gan jau viņam šajā sakarā ir sava pieredze :)
No:[info]kemune
Datums:12. Decembris 2011 - 22:27
(Link)
Nu, toties Lielbritānijā pavisam normāla lieta ir cashback - veikalā pērc ar karti, un vēl noņem kaut kādu skaidru naudu, ja vēlies. Tā ka viss ir iespējams, tikai jākārto. Latvijā gan laikam to nepiedāvā, bet tas stipri atvieglotu stāvokli šobrīd.
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:42
(Link)
Paskaties Pūces linku zemāk..... Viss ir iespējams :)
No:[info]kemune
Datums:12. Decembris 2011 - 22:44
(Link)
Oi, paldies, tas noderēs! Gandrīz jau paguvu nopelt.
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:14
(Link)
šodien gāju garām DnB Nord bankomātam un piedzīvoju, cik ļoti nikna viņu kliente lamāja pie deviņiem velniem nolāpītos SWED klientus, kas savā parnojā iztukšojuši visus tovākos, 5km rādiusā esošos, bankomātus...
ka viņa ar savu DnB karti redz nevar izņemt savā DnB aparātā vajadzīgo naudu, jo tas esot tukši izslaucīts...

/ļoti jocīgi sametās - aš vainas sajūta radās... bet saprotu viņas sašutumu ar.../
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:22
(Link)
Jā... lamāšanās, diemžēl, ir viens no stresa izpausmes veidiem, kas man, stradājot sūdzību nodaļā, nebūt nav svešs (līdzjūtīgi nopūšos).
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:29
(Link)
es nestrādāju sūdzību nodaļā, bet vismaz 50% klientu nezkāpēc sadomā savus bēdu stāstus man izkratīt - pie mūsu kravu un klientu daudzuma: reizēm pat trīs dienas pēc pirmajām dalīšanas dienām nespēju iekšējo balansu atpakaļ atrast :(

šis ir smags laiks cilvēkiem riņķī apkārt - visiem iekšā dikomforts, nesapratne par to kas notiek un kāpēc (es nerunāju par LV - es vispārīgi un plašāk)... pārmaiņu laiks cilvēku domāšanai (manšķiet)...
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:47
(Link)
Vot no "sirds kratīšanas" es, vismaz, ļoti uzmanos (no lepnības aš izslienoties...), jo pati nevaru izturēt, kad man sūdzas par lietām, kas nav ar mani nekāda sakarā. Zinot, cik tas ir nepatīkami, cenšos sevi kontrolēt. (kādreiz jau "noraujos", bet ārkārtīgi reti).

Pati it kā pie sūdzībām strādāju, bet pie manis nāk sūdzēties "par tēmu". To dara cilvēki, kam ir pamats to darīt. To es varu paciest, pat uztveru to par pilnīgi normālu arī, ja emocionalitāte sit augstu vilni.
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:59
(Link)
pirmajā paku dalīšanas dienā caur noliktavu "izskrien" ap 200-300 cilvēku :(
vakarā esmu prosta sabraukta reņģe :( varu pa dienu kontrolēt, nelaist klāt - bet kaut kādā brīdī lūzt vadzis - pārgurums ņem virsroku un tukšums :(
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:08
(Link)
Resp. nogurums ne tikai no tā milzīgā apjoma, bet ari no ta, ka cilvēki krata sirdi, ja?

Savulaik, kad sāku šajā nodaļā strādāt, es arī ārkārtīgi par visu pārdzīvoju un burtiski izsūcu no sevis enerģiju liekās emocijās. Tad es iemācījos sev pateikt:"tu vari šim cilvēkam palīdzēt ar sev dotajiem resursiem, bet tik un tā, tā ir un paliks šī konkrētā cilvēka problēma". Tas, vai es palīdzēšu, pieliekot savas emocijas un iztērējos savu emocionālo enerģiju, nemainīs manas palīdzības kvalitāti. Toties pati būšu saglabājusi sevi. Un kopš man ir šāda nostāja, cilvēki ar mani tā vairs neielaižas veltā emocionalitātes patēriņā (t.i psihošanā, bezjēdzīgā čīkstēšanā vai neauglīgās emocionālās sarunās, ķipa sirds kratīšanā).
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 23:23
(Link)
taisni tā - fiziskais nogurums ir sīkums salīdzinot ar emocionālo - cik ļoti "tevi izsūc" :( pēcāk vairākas dienas esi nelietojams vispār :(
pie tā klientu kvantuma vienkārši nav iespējams koncentrēties uz vienu, veltīt viņam laiku - bet iedzimtā pieklājība neļauj aizgrūst prom: un tā tu centies koncentrēties uz padsmit pusēm vienlaicīgi :(

man ļoti derētu iemācīties tavu aprakstīto nostāju...
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:28
(Link)
Kā nu tur bija..... Apgūstamā uzdevuma apzināšanās jau ir labs sākums :) Turies! Lai izdodas!
No:[info]puce
Datums:13. Decembris 2011 - 09:53
(Link)
Tad Tev būtu jāiemācās neizskatīties un nebūt TIK jaukai un atsaucīgai :))) un tas varētu būtu mission impossible :))))
No:[info]le_minga
Datums:13. Decembris 2011 - 16:01
(Link)
:)) Paldies :*
No:[info]str
Datums:12. Decembris 2011 - 22:46
(Link)
dd- izklausās pēc manas māsīcas- :) viņa ar lamājās
No:[info]puce
Datums:12. Decembris 2011 - 22:22
(Link)
Uz Swedbanku laikam neattiecas (??), bet var izmantot arī http://www.naudasizmaksa.lv/
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:26
(Link)
Super! Tātad DNB klienti arī ir "baltie" cilvēki :) Tad jau var dzīvot :) Tieši pirms nedēļas gandrīz visus darījumus pārcēlu caur DNB.
No:[info]eermaniitis
Datums:12. Decembris 2011 - 22:35
(Link)
o! man ar šitas ienāca prātā - tik nezināju vai visām bankām ģeld ;)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 22:48
(Link)
Labs links, patiešām!
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 22:57
(Link)
palasoties šo:
http://www.naudasizmaksa.lv/lv/jautajumi
links (resp. piedāvātais pakalpojums) man nemaz vairs tik rõzīgs neizskatās...
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:01
(Link)
Izlasīju, bet man joprojām rozā.....

Ko esmu palaidusi garām...?
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 23:11
(Link)
nu piemēram: ir Obligāti kaut kas jāpērk un jāapmaksā ar karti, lai varētu izmantot pakalpojumu... max summa, ko var saņemt = 50ls... ja kasierim nav skaidra nauda, jeb pēc tavas izņemšanas tā lāgā neatliks: pakalpojums var tikt atteikts utt...
bik tāds nenopietns raksturs - un vēl rõzā :D (ok - tas jau bik sarkasms)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:15
(Link)
Te jau drīzāk šis pakalpojums ir jāuztver kā papildus ekstra pie pirkuma, nevis kā atsevišķa opcija. Nu.... tev pienu un maizi tāpat vajag... nu un tad pie viena arī piečuku noņem, ko bērnam skolā fonda naudu samaksāt...

nu tā, kaut kā...
No:[info]le_minga
Datums:12. Decembris 2011 - 23:25
(Link)
nu jā - taisnība
no viņu piedāvātā sadarbības partneru pulka tikai viens mani uzrunāja - DG...
pārējos vispār neizmantoju un man būtu žēl izdot naudu par kaut kādu nevajadzīgu pirkumu, lai tikai tiktu pie skaidras naudas...
No:[info]puce
Datums:13. Decembris 2011 - 09:51
(Link)
Kamōn, pakalopojums ir tikai sākuma stadij,a kad tam pievienosies arī Mahimas, Prismas un Rimji, tad varēsim runāt par izdevīgumu un pieejamību. Un tā noteikti būs, jo Pasaulē jau sen šis pakalpojums ir pieejams un pat bez pirkuma.
No:[info]le_minga
Datums:13. Decembris 2011 - 16:02
(Link)
nestrīdēšos - ja šie izvērsīsies plašumā, iespējams tāds pakalpojums kļūs man interesants, bet šobrīd man nerada īpašu uzticību...
No:[info]minchux
Datums:12. Decembris 2011 - 22:24
(Link)
No:[info]optimiste
Datums:12. Decembris 2011 - 23:16
(Link)
Cerams, ka rīt no rīta tiem, kas uz darbu dodas, šis saraksts vēl būs derīgs...