обои - turklāt [entries|archive|friends|userinfo]
Scandalo Calmo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| fffff pajautā komenti jauns labot secondhand vissvienā ]

turklāt [21. Jul 2008|14:35]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
milzīgu daļu to 79% sejā var apskatīt 15.trolejbusā, pļavniekos, alfā, essential un vecrīgas kultūras iestādījumos. ja tam zemes strēķim piedāvātu piešķirt Josifa Kobzona, Anatolija Gorbunova vai vismaz Olgas Rajeckas (pat Račam būtu lielāka piekrišana) vārdu, rezultāti būtu krietni optimistiskāki.
tā arī akurāt tik pat lieli panākumi paredzami aptaujām par to, vai mums vajadzīgas bibliotēkas, koncertzāles, operas nams utt. arī bez universitātēm un dikriminācijas pēc formālās izglītotības līmeņa dzīve būtu daudz vienkāršāka un patīkamāka.

vārdsakot, durakiem pārlieku sarežģīti jautājumi nav jāuzdod. jo ko tad varēs iesākt ar tām atbildēm. būs jāņem vērā, vai?

------------------
[Basteja bulvāra pārdēvēšanu Meeirovica vārdā neatbalsta 79% rīdzinieku, SKDS jūnijā veiktā aptauja. Savu atbalstu Basteja bulvāra pārdēvēšanai pauda vien 6% respondentu, bet 14 % pilsētas iedzīvotāju nav viedokļa.]
Linksamēramies

Comments:
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:21. Jūlijs 2008 - 14:52
(Link)
Jā, es arī reizēm braucu ar 15. trolejbusu. Un nelietderīgu līdzekļu izšķiešanu uzskatu par cūcību, kā minimums. Un tādēļ es iebilstu pret pārdēvēšanu dajebkurā vārdā. OK, lai sauc kādu ielu Meierovica vārdā, manis pēc kaut ielu un laukumu. Un parku arī. Bet ne pārdēvēt. Kas jaunu ielu/parku/laukumu Rīgā trūkst? Un par tādiem ziloņkaula torņa iemītniekiem, kas, domājot par latvietību utt., slauka asaras mežģīņu nēzdodziņā, man pasmīnēt vien gribas.
From:[info]kinskis
Date:21. Jūlijs 2008 - 15:05
(Link)
15.trolejbusu pieminēju ar zināmām tiesībām, jo pats ar to gadiem ilgi esmu braukājis. savukārt nelietderīga līdzekļu šķiešana ir saskatāma jebkurā no uzskatījumā minētajiem "kultūras fenomeniem". objektīvi raugoties (piemēram mēra laikā), lieliski varētu bez tiem iztikt.
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:21. Jūlijs 2008 - 15:11
(Link)
Nevajag te demagoģēt. Es runāju tieši par Absolūtu Bezjēdzību, tb tā vietā, lai nodēvētu kādu jaunu ielu Meierovica vārdā (nesen uzradusies, piemēram, ir J.Dāliņa iela), ir jāņemas ar "pārdēvēšanu".
From:[info]kinskis
Date:21. Jūlijs 2008 - 15:36
(Link)
es nedemagoģēju. labs atskaites punkts šajā jomā ir lietu stāvoklis pirms okupācijas. bulvārim bija jāatdod tā nosaukums vienlaikus ar citām ielām, tikai toreiz pie teikšanas bija pāris ekscentriķu, kam pilsētas vaļņa demolēšanas fakts šķita svarīgāks par republikas galvaspilsētas atribūtiem. un no šāda aspekta ar šo lēmumu neko nezaudē abas puses. paolucci vandālisma mīļotājiem palikusi kopā sastumto vaļņa palieku čupa, ko lepni dēvējam par bastjkalnu, bet republikai - tās neatkarības izcīnītāja Meierovica bulvāris. Simboliskā nozīme tieši šai vietai arī ir visai uzskatāma - no NT, kur notika svinīgais akts (tiesa, bez pārlieku redzama seguma, ja vien par tādu nebūtu tas pats Meierovics turpmākajos gados parūpējies) par Meierovica bulvāri tu, rīdziniek, cēsiniek un krāslaviet, nonāc pie Brīvības pieminekļa. Ļoti skaisti un loģiski.
Manā skatījumā bulvāris ir atguvis nosaukumu, nevis ticis pārdēvēts.
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:21. Jūlijs 2008 - 16:04
(Link)
Vai zini, ja katras ielas nosaukumam ir jāmeklē loģika, tad jāpārdēvē vēl daudzas ielas.
From:[info]kinskis
Date:21. Jūlijs 2008 - 16:14
(Link)
kuras? varbūt tiešām jāpārdēvē?
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:21. Jūlijs 2008 - 17:10
(Link)
Var jau drīzāk teikt - kuras nebūtu jāpārdēvē. Brīvības varbūt nebūtu.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:21. Jūlijs 2008 - 17:11

Bailīgs pīkstiens

(Link)
Akadēmiķa Saharova iela. Kāds Rīgā vispār zina, kas tas Saharovs tāds ir?
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:21. Jūlijs 2008 - 17:14

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
Ak, kungs, es karu dienu braukāju pa ielu, kas nosaukta par godu čuvakam, kas izdomāja padomju ūdeņraža bumbu!
From:[info]kinskis
Date:21. Jūlijs 2008 - 17:22

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
un bija arī viena no krievu inteliģences ikonām, kas cita starpā deva diezgan ievērojamu artavu padumjās savienības sabrucināšanā.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:21. Jūlijs 2008 - 19:56

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
Jā, jā, mani apskaidroja kolēģes un es aizgāju nokaunēties. Varu vien attaisnoties, ka mans garastāvoklis vispār bija pārāk nenopietns tik nopietnu jautājumu risināšanai.
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:21. Jūlijs 2008 - 17:42

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
kad jau diena iegriezusies visādu zinību apguvē, pie viena var arī izlasīt, kas par čuvaku ir Mstislavs Keldišs. Arī, vei, ļimoniem gadā brauc pa to ielu un nerubī par ko prikols.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mstislav_Keldysh
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:21. Jūlijs 2008 - 19:54

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
Merci, tas bija mans nākamais jautājums!
Tiesa, es stipri izpriecājos par to, cik daudzi LV pilsoņi vispār ir spējīgi izrunāt šī kunga vārdu.
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:21. Jūlijs 2008 - 17:39

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
man šķiet, ka šis komentiņš (pirms paviršās atklāsmes par ūdeņraža bumbu) par 100% ilustrē kinska sacīto, ka ir situācijas, kad masu viedoklim (vai, pareizāk tā neesamībai) nav nekādas nozīmes.

Tiesa gan, tam ir arī otra puse. Tie, kas uzskata, ka viņi drīkst izlemt, diezgan bieži to ļoti trauslo robežu agrāk vai vēlāk pārkāpj un kļūst par abstulbotiem diktatoriem. Uz sitiena nevaru nosaukt nevienu, kas būtu izsprucis sveikā no šādas kaitītes.
From:[info]kinskis
Date:21. Jūlijs 2008 - 19:58

Re: Bailīgs pīkstiens

(Link)
starp citu - pirms vairākiem mēnešiem rīgas domes mājas lapā bija iespējams balsot par abiem variantiem - atstāt, kā ir, vai atjaunot, kā bija. tur savu nostāju izteica tie, kam bija viedoklis un vēlme to paust - argumentēts vai ne, tas ir cits jautājums. lūk, šīs balsis es ņemu vērā. bet izraut vienu maksimas kasieri uz tepiķa un buldurēt viņai nesaprotamus un grūti uztveramus vārdus, lōģiski, ka jābūt pret.

un vēl - simamura savā šobrīt svaigākajā postā pateicis tā, ka precīzāk pateikt būtu grūti. "..par Valsts Simboliem nedebatē, vai arī no jauna izdebatē par visu, karogu, himnu un galvaspilsētu ieskaitot, un šogad svin Valsts 17-to nevis 90-to gadskārtu." un 4. maijā, nevis novembrī.
From:[info]formica
Date:22. Jūlijs 2008 - 12:01
(Link)
http://www.diena.lv/lat/politics/riga/vaida_villerusha_basteja_bulvaara_paardeeveeshanas_divdesmitgade

http://jauna.diena.lv/lat/politics/riga/meklee_objektu_meierovica_vaardam




----------

man visa šī jezga atgādina blēžu pūliņus par katru cenu pārdot vērtīgu, diemžēl zagtu gleznu, par kuras vēsturi viņi paši zina daudz mazāk, kā uzrunātie pircēji.. :/
From:[info]formica
Date:22. Jūlijs 2008 - 13:05
(Link)
sc, vai valsts atzīšanas gadadienā nebūtu beidzot jānovērtē ne tikai Briāna, bet arī grāfa Sforcas nopelnus? ;)
From:[info]blondulla
Date:21. Jūlijs 2008 - 15:49
(Link)
jā, tautas atsaucība būtu lielāka, ja būtu ierosinājuši bulāri pārdēvēt vismaz Al Bano vai Čelentano vārdā, jo tos vismaz tauta vēl atceras ;)

/dauzos :)
From:[info]kinskis
Date:21. Jūlijs 2008 - 16:03
(Link)
nu kalns vēl ir palicis - laba platforma popkulturāliem pētījumiem un eksperimentiem. man tik liekas, ka h.stalte uzliks savu pašvaldības amatpersonas ķetnu un, apelējot pie tā, ka skandinieki tur jau kuro gadu desmitu ieskandina katrus pagānu svētkus, nosauks to par skandiniekkalnu.
bet, lūk, piemēram, verņisaž petropavlovskij savu momentu ir palaidis garām. nolaidība.