ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-12-29 13:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Slimnīca odnako
Kā zināms pēc starptautiskajiem kara likumiem slimnīcas ir īpaši objekti, uzbrukt tām ir kara noziegums.

Viss pareizi.

Ko mēs no tā varam secināt?

Davaj ierīkosim militāro komandcentru un sakaru mezglu slimnīcā.

https://www.delfi.lv/46713439/arzemes/120055714/izraelas-armija-pabeidz-operacijas-slimnica-gazas-josla

Man šķiet tā: Ja bombardēt slimnīcas ir kara noziegums, tad ierīkot tajās militārus objektus arī ir kara noziegums. Loģiski?

Also smejos nevaru, nokritu zem krēsla:

https://www.delfi.lv/46713439/arzemes/120052697/hamas-un-fatah-gatavi-veidot-komiteju-kopigai-gazas-joslas-parvaldei-pec-kara

Tipa Hitlera NSDAP vai Himlera SS kopā ar Vācijas sociāldemokrātiem gatavi izveidot komiteju kopīgai Vācijas pārvaldei pēc WW2.

Vajag lai tā HAMAS vienkārši nav. Nevis lai tas pretendē uz kaut kā tur pārvaldīšanu. Un te mēs redzam ka problēma ir ne tikai HAMAS bet arī Palestīnas pašpārvaldē vispār kura nenorobežojas no šiem teroristiem. Pardon, bet ko tad jūs gribējāt?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]zivs
2024-12-29 14:07 (saite)
Gļēvi un loģiski. Piekrītu.

(Atbildēt uz šo)


[info]covid_19
2024-12-29 15:29 (saite)
nu bet hamas ir oficiāli ievēlēta, demokrātiskā kārtā gazas daļas palestīnas pašpārvalde, ko ievēlēja moermīlīgie civiliedzīvotāji un zīdaiņi, kuri spēlējad pie raķešu palaišanas ierīcēm, kuras tur miermīlīgos nolūkos atstāja tie paši miermīlīgie iedzīvotāji

no otras puses, ja tev pie vēlēšanu urnas stāv bruņots hamasīts, tad es tām vēlēšanām ticu tāpat kā krimas rrferendumam


par to siruāciju - hamas vienkārši nav balso arī izraēla, bet praksē tas izskatās pēc genocīda, par ko karstu mīž tepat hedera un basta

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2024-12-29 15:30 (saite)
nav tur mierīgo iedzīvotāju - ce rst la vie

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-12-29 15:32 (saite)
Nu jā tāpēc man sanāk nepiekrist Hederai un Bastai. Nu nevar būt sarunas ar teroristiem, nevar runāt ar tādiem kas sarīkoja 7 oktobra uzbrukumu.


Tas gan ir akmens arī Netanjahu dārziņā - Netanjahu mēģināja ar šito pašu hamas tur bīdīt kaut kādas rebez kas arī nebija okej.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2024-12-29 15:35 (saite)
šī dilemma ir senāka par dieva sūdu, pirmo

kuru glābsi, circeni vai zvirbuli? vienā rokā circenis otrā zvirbulēns

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2024-12-29 17:09 (saite)
Šis liekas nesaprotami, bet tikai līdz brīdim, kad saproti, ka lielākā daļa palestīniešu atbalsta Hamas un vēlas uzbrukt Izraēlai un iznīcināt to.

Nu nestrādā tur vairs tas, ka tie ir mierīgie civiliedzīvotāji, kas ne pie kā nav vainīgi. Žēl protams, ka viņi mirst no Izraēlas bumbām, bet kāds gan vēl tur var būt cits risinājums? Ja pažēlosi viņus, viņi tev galvu nogriezīs.

Pilnīga okupācija un kontrole tur visdrīzāk ir vienīgais risinājums. Tad varbūt pēc vairākām paaudzēm naids aizmirsīsies un visiem būs labi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-12-29 17:19 (saite)
Nu es vienīgi piebilstu ka gaisa triecieni ir neefektīvi pret ienaidnieku kurš slēpjas un pārvietojas pazemē, vajag sistemātisku tīrīšanu kvartālu pa kvartālam, tas atkal prasa vairāk spēku un ir riskantāk priekš paša IDF, tad nu viņi dara kā var.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-12-29 17:26 (saite)
mja, kad tevi uzmet brāļi arābi ēģiptē, jordānā, libānā un sīrijā ..... notirgo kā nevajadzīgu un kaitīgu mēslu, kā tas bija ēģipyes miera sarunās par sinaju, kad šaij ar tankiem un lielgabaliem kā jordānijā

tad atliek klusi visam ciemam neieredzēt žīdus, pie kam jau bērnu dārzā, stāstot kā asiņainais žīds apēda kristus jēriņu un pēcāk to translējot tv

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2024-12-29 17:32 (saite)
fošisms nerodas uz līdzenas vietas to vajag audzēt un kultivēt, līdz tu uz ielas nevari iziet ar alternatīvu viedokli, kurš ir viens jau no bērna kājas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-12-29 17:33 (saite)
ui sooore, tur ne apēda, bet 0at saindēja un pasniedza pravietim

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2024-12-29 17:42 (saite)
Basta stāsta, ka viņa lokā lokā ir tikai tie, kas piekrīt šim naratīvam, kuram piekrīt tikai varbūt 5% iedzīvotāju (varbūt pat mazāk).

Tas ir super šaurs burbulis. Es ticu, ka tā nav apzināta grupa, bet apzināta dzīve šādā burbulī noved pie ļoti ekstrēmiem uzskatiem.

Arī hederai bija tieksme uz burbuļiem. Viņa pat apsauca mani par to, ka es cibā runāju ar gnidrologu. Tas nav par to, vai es piekrītu vai nepiekrītu, bet to, ka vispār nedrīkst runāt ar tiem, kas domā citādi.

Tagad ļoti labi saprotu, kā zazis/hedera/dzeltens/basta beigās var vienādi nonākt pie tādiem uzskatiem, kas ir vēl ekstrēmāki par gnidrologa rupjībām.

Vienmēr ir vērts parunāt ar cilvēkiem ārpus sava loka. Reizēm viņi runās muļķības, bet reizēm dos ieskatu par lietām, kurās es kļūdos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-12-29 17:47 (saite)
Hedera un Zazis mani arī apsauca par runāšanu ar gnidrologu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-12-29 17:58 (saite)
ir ļoti nepatīkami dzirdēt vai uzklausīt pretēju, vai nepatīkamu, bet pareizu viedokli

ikvienam, te es viņus saprotu

bet visa vaina ir ticībā, ticībā pirmavotam un iespēja šo infu sagremot/pārbaudīt

var kā fraņču humānisti augsti pacelt karogu un ar saukli neviens karš nav vērts vienas bērna asaras ļaut klusi iznīdēt veselu populāciju no upes līdz jūrai, galvenais lai preses virsrakstos tikai glaimojoša infa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2024-12-29 18:05 (saite)
Šo nepatiku es saprotu. Es cenšos nekad acīs nebāzt, ka kādam nebija taisnība. Lai cilvēks pats klusībā apdomā, ka bija kļūdījies. Tas strādā labāk nekā derības, kuram būs taisnība.

Bet jā – ticama avota izvēle ir ļoti svarīga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-12-29 18:06 (saite)
Reizēm nākas salīdzināt virkni dažādu avotu, jo nav viena ticama.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-12-29 16:01 (saite)
emm par to hamās un fatah vienošanos - arī smējos skaļi

tas debiliķis abās taču hamās ziedu laikos nevarēja no savas ramālas izbraukt - pašpārvaldes līderis ibio, ja parādītos hazā, baltās čībās mājās brauktu

arī idiots, baidās pieņemt nepopulārus lēmumus un papist sponsorus


ko tā es savienība ar saviem nodokļu maksātāju šekeļiem tur pazaudējusi


un vispār pieņemt domu, ka hamās kļūs kādreiz par spēlmani - tak novākt visu fatah kopā ar pārējiem ļurļakiem un citiem sūdiem

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?