Bullšitkrīze čaiņikiem

« previous entry | next entry »
Jan. 22., 2009 | 03:32 pm
posted by: po in pajautaa

Kā šogad iznāk lētāk - vārīt ūdeni uz gāzes vai elektriskajā tējkannā?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {23}

Mazais meža dīvainītis ar sviesta burku rociņā

from: [info]savaadaisu
date: Jan. 22., 2009 - 03:50 pm
#

Atkarīgs no enerģijas patēriņa.
Nu bēt uztaisi eksperimentu:
uzvāri 1 litru ūdens ar vienādu sākotnējo temperatūru gan uz gāzenes, gan elektriskajā čaiņikā un piefiksē abu iekārtu patēriņa rādītājus. Aprēķini un priecājies, ka reāli lētāk sanāk ofisā pzģīt silto ūdeni no venden ūdens bačoka :)

Atbildēt | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Jan. 22., 2009 - 03:53 pm
#

un nest mājās termosā, mēģinot reizi nedēļā ieiet arī vannā ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mamuts

from: [info]mamuts
date: Jan. 22., 2009 - 04:04 pm
#

Ūj, daudz termosus vajadzēs... :DDD

Atbildēt | Iepriekšējais


Mazais meža dīvainītis ar sviesta burku rociņā

from: [info]savaadaisu
date: Jan. 23., 2009 - 12:33 pm
#

Labīīī :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Ervīns

imho

from: [info]freakart
date: Jan. 22., 2009 - 05:36 pm
#

3 minūtes elektriskais skaitītājs nespēs piefiksēt

Atbildēt | Iepriekšējais


sammer

from: [info]sammer
date: Jan. 22., 2009 - 03:57 pm
#

Tas ir ļoti atkarīgs, vai Tev gāze ir no balona, vai dzīvoklī ir gāze pa trubām. Ja ir gāze pa trubu, tad ir lētāk uz gāzes, nekā sildīt elektriskajā tējkannā.

Atbildēt | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Jan. 22., 2009 - 04:12 pm
#

piekrītu!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]ritvars
date: Jan. 22., 2009 - 04:04 pm
#

Ar gāzi, protams.

Atbildēt


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jan. 22., 2009 - 04:53 pm
#

ar gāzi lētāk, bet jebkurā gadījumā ielej tieši tik daudz ūdeni karsēšanai, cik tev reāli vajag.

Atbildēt


EVO

from: [info]evo
date: Jan. 22., 2009 - 05:47 pm
#

Ar gāzi viennozīmīgi!

Atbildēt


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Jan. 22., 2009 - 08:15 pm
#

elektriskajaa teejkannaa

Atbildēt | Diskusija


from: [info]po
date: Jan. 22., 2009 - 08:38 pm
#

Tev ir liela opozīcija. Aizstāvēsies?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Jan. 22., 2009 - 08:51 pm
#

manaa pavaarzhurnaaliitii shomeenes taa bija ierakstiits.
turklaat esmu laiku uznjeemusi cik aatri uzvaaras kannaa, cik uz pliits. kannaa bija stipri aataak.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jan. 22., 2009 - 09:01 pm
#

lol
ātrums ir viena lieta, bet cik par to jāmaksā - pavisam cita. Pamēģini salīdzināt, cik ātri būs ar apkaļķojušos ūdens spirāli, bet cik ātri katliņā uz gāzes ;)
Te runa drīzāk ir par to, cik maksā vienāds enerģijas daudzums, kas jāpatērē, lai uzsildītu ūdeni. Tas jau ir visai aptuveni, jo, piem, uz gāzes liela daļa siltuma aiziet garām traukam, bet tik un tā. Es stipri sliecos ticēt, ka gāze iznāk lētāk. Jautāju, jo nesen piečoknīju, ka gāze ir 10x dārgāka nekā pirms 3 gadiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Jan. 22., 2009 - 09:28 pm
#

man nav spiraales teejkannaa. un sildelements nav apkaljkjojies.
nu katram savs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jan. 22., 2009 - 09:40 pm
#

phhhh... es centos pateikt kaut ko pavisam citu, nevis to, ka Tev varētu būt spirāle vai kaļķis.
Var uztaisīt tik jaudīgu elektrisko sildītāju, ka litru ūdens uzvārīs 5 sekundēs, bet tas būs dārgi.
Jautājums bija par naudu, nevis laiku.
Laiks NAV nauda.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Jan. 22., 2009 - 10:10 pm
#

visa pasaule domaa savaadaak :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Jan. 22., 2009 - 10:13 pm
#

katram jaareekjina pasham, cik vinjam izmaksaa uzsildiit tasiiti uudens.
Tavs jautaajums vairaak iederaas tad [info]aptauja, jo te tiek izteikti tikai mineejumi, nevis eksperimentu rezultaati apkopoti.

es Tev izstaastiiju savu versiju, Tu savu. shkjiramies kaa draugi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jan. 22., 2009 - 10:22 pm
#

Kāpēc gan aptauja. Runa ir par Latvenergo un Latvijas Gāzes tarifiem, kuri, ja nemaldos, ir visnotaļ vienādi visā valstī. Protams, var atšķirties lietotā tehnika, taču runa ir par ikdienišķi normālu lietojumu, kas neprasa liekus pasaidrojumus, bez kuriem arī centos iztikt.
Nu, jā, šķiramies, ko mums citu darīt.

Atbildēt | Iepriekšējais


sammer

from: [info]sammer
date: Jan. 22., 2009 - 11:53 pm
#

Man vismaz skolā fizikā mācīja, ka gāzes liesmu iespējams noregulēt tā, lai maksimāli liesma sildītu trauku, nevis gaisu ap to un to var izdarīt ar pavisam vidēju gāzes plūsmu, tā kā ja labi grib, var taupīt arī gāzi :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jan. 22., 2009 - 11:58 pm
#

Var, var, protams. Ideālajā variantā var uztaisīt konstrukciju, kas vispār atdos gandrīz visu siltumu traukam, piemēram, tādu dibenu, kurš pats ir kā apgāzta bļodiņa un liekas pa virsu/apkārt degilm.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Jan. 23., 2009 - 10:47 am
#

jautājums vai tanī brīdi nebūs traucēta gaisa piekļuve un gāze negribēs dzist nost.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Jan. 23., 2009 - 10:55 am
#

Jā, tiklīdz uzrakstīju, nodomāju to pašu. Taču, ja reiz mērķis būtu gana nopietns, tad varētu uztaisīt arī gaisa padevi, kaut vai pa trubiņu :p

Atbildēt | Iepriekšējais