Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Nov. 22nd, 2009|07:28 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[mood |Bambuskrogs]
[music |David Bowie / Let's Dance]

Es to noteikti esmu teicis jau aptuveni 63 reizes, bet ja jūs zinātu, ja vien jūs zinātu, cik ļoti es ienīstu veikalus, šoppingu, visu kas ar to saistīts, telpas, piebāztas ar kaut kādiem nejēdzīgiem priekšmetiem, cilvēkus, kas lēni, nesteidzīgi, taču svarīgā ģīmī šos priekšmetus aplūko, plašās krievzemes pavalstnieces, kas okupē šmotku piemērīšanas telpas gan fiziski, gan, galvenokārt, audiāli, Танька, это тебе так идёт, так идёт, Танька бери, это отличная куртка, Tatjana, tas ir jebanais C&A, te nav otļično drēbju kā sugas!

Bet nu tā kā es to esmu teicis jau aptuveni 64 reizes, nav nozīmes atkārtoties. Es te gribēju izteikt neizpratni, prasta proletāriska baura neizpratni, par sekojošu lietu.

Kur ir rezons akciju sabiedrībai Google investēt kaut kronu outdoor reklāmās, a? Un nē, netiek bīdīts nekāds ChromeOS, netiek meklēti darbinieki, nē, visa pilsēta, katra pietura, viss ir piekarināts ar googliski tizlā dizainā izpildītiem meklētāja, bļaķ, advertaizingiem! Tā ir viena no lielākajām marketoloģijas mīklām, ar kuru pēdējā laikā esmu sadūries, es labuprāt iepazītos ar biznesa plānu, potenciālo mērķauditoriju un plānoto kampaņas atdevi tīri monetārā izpausmē.

Penši, kuri tecēs iegādāt komputatorus, lai iepazītos, kas tas par šaitanu, ko te reklamē? Zīdaiņi, lai jau no bērnības pierod pie logo? Не догоняю.

Bet tiešām interesē.
linkiet garām

Comments:
From:[info]divi_g
Date:November 22nd, 2009 - 08:42 pm
(Link)
Mok mēģina pierunāt Yahoo u.c. fanus turpmāk savus klikus atdot viņu reklāmām.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:November 22nd, 2009 - 08:47 pm
(Link)
wtf is yahoo? :D
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:November 22nd, 2009 - 08:52 pm
(Link)
Stāsta, ka Pindostānā caur to vietni joprojām cilvēki internetos meklējas, aga! Pats sen neesmu mēģinājis, lai gan dziļi sirdī ir aizdomas, ka melo, melo suņi!
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:November 22nd, 2009 - 08:51 pm
(Link)
Aga, gara acīm skatu Y! adeptu, kurš pieturā piepeši saprot visu par dzīvi savu grēcīgo un podā norauto, dodas mājās un nekavējoties metas iekš opera.ini nomainīt defaulto searchu. Jo visa dzīve ir meklējumi, tā reklāmā rakstīts, а я тупой.
From:[info]divi_g
Date:November 22nd, 2009 - 08:55 pm
(Link)
Nu, 1kārt, imho lielākā daļa mārketinga arī ir tupa atkārtošana līdz brīdim, kad pacients ar vārdiem "Bļaģ, zajebaļi jau!" beigu beigās nopērk to reklamēto preci. 2kārt, iespējams, ka gūgles vietējam birojam ir izdalīta nauda mārketingam, kuru viņi apgūst, kā nu māk, un zec it.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:November 22nd, 2009 - 09:01 pm
(Link)
Par atkārtošanu pilnīga taisnība, jā. Tikai medija izvēle čo ta uztrauc. (Tikko iedomājos - a varbūt patiesi Bing, piemēram, patiešām tapis tik populārs, ka Gugļiem jāsāk uztraukties?) (Medija izvēle joprojām uztrauc.)

Lai gan vispār figzin, varbūt EuroAWK barteri, piemēram, sabīdījis, vai kas tml...
[User Picture]
From:[info]pepija
Date:November 23rd, 2009 - 09:37 am
(Link)
Gan jau ka kādas bažas uzņēmumā radušās, tālākais jau ir tehnikas jautājums - reklamščiki tik ilgi masē klientu vajadzīgajā virzienā, kamēr viņš ska trz augstāk minēto frāzi un padodas viedo speciālistu ieteiktajai kampaņai :) un ar ko šis kanāls ir sliktāks par citiem? vai pa radio tas būtu mazāk nejēdzīgs? Un ko ar to iesākt TV?
[User Picture]
From:[info]pupturis
Date:November 22nd, 2009 - 08:48 pm
(Link)
gogle advērc virs pisuāriem:
"..pamīzi? marš atpakaļ pie klavieres!" ;P
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:November 22nd, 2009 - 09:03 pm
(Link)
"Atrodi, kur pamīzt vēl labāk!", aga. :)
[User Picture]
From:[info]pupturis
Date:November 22nd, 2009 - 09:06 pm
(Link)
žetons
From:[info]eermaniitis
Date:November 22nd, 2009 - 09:43 pm
(Link)
nevaru atrast googlē, bet atminos pirms vairākime gadiem kāda uzņēmīga cilvēku grupa iebaroja ideju cilvēkiem, kam ir notiecošās lomas folksvāgen koncernā, ka panākuma atslēga slēpjas jaunā logucī - izdiņģēja piķīti un pēc mega brainstorma, nāca ar priekšlikumu, ka w burtam jābūt ar drusku lielākiem leņķiem un noapaļotām šķautnēm vai ko tur - un iegalvoja, ka jaunais šeips maksā apaļu ciparu, ko arī saņēma

tādas aizdomas, ka šobrīd viņiem tas piķis izbeidzies un šie nākuši ar jaunu, revolucionāru ideju tieši pie gūgļa priekšniecības ;DD
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:November 22nd, 2009 - 11:00 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:November 23rd, 2009 - 09:06 am
(Link)
Rezona nav. Vienkārši tiek apgūti līdzekļi. Ir izdalīta apaļa summiņa reklāmai, noalgoti kreativščiki, aber tie kā reizi nupat budvaizeram kampaņu taisījuši un ar clear&channel ofisa meitukiem sadraudzējušies - uz viļņa. Nu un tas tiek raportēts, ka tik % TV palaisti, tik % - rādžiņā, tik - no helikoptera kaisītajos lifletos, un tik - outdooros. Aber pacienta galā jau neviens neiesprings veikt aprēķinu ar jautājumu, wtf mums jāreklamējas tur un tur tādās un tādās opcijās? Dievzemītē jau līdzīgi notiek - savi 90% t.s. "reklāmas" neķer ne mērķa auditoriju, nedz īpaši vairo ienākumus (izņemot reklamščiku, druķieru un stabu īpašnieku ienākumus. Viss atkarīgs no tā, cik smalki tiek apvārdots pacients.
[User Picture]
From:[info]tarantulz
Date:November 23rd, 2009 - 08:23 pm
(Link)
Cik zinu, Google bāžas autdōru, drukātās, tv, radio un visas citas iespējamās reklāmas lauciņos. Moš viņiem tā reklāmas vieta vienkārši ir nopirkta, bet nav, ko tur bāzt?