14 February 2025 @ 12:14 pm
 
vakar īsti pa galvu iesita vīra teiktais, ka pasaulē vairs nav neviena labā,
nav nevienas labas lielvaras.
 
 
( Post a new comment )
vecais indiānis džims[info]jim on February 14th, 2025 - 12:16 pm
eiropas savienībai ir visas iespējas, ne?
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on February 14th, 2025 - 12:22 pm
vai viņa ir liela?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
vecais indiānis džims[info]jim on February 14th, 2025 - 12:25 pm
trešā lielākā ekonomika globāli, gana daudz kodolvalstu, potenciāls taču ir, ne
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 16th, 2025 - 11:43 pm
Kodolvalstis 2, kas ir labi. Nebūtu slikti ja teikism Vācija un Polija arī par tādām kļūtu, varbūt arī no Skandināvijas kaut kas.
(Reply) (Parent) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 14th, 2025 - 01:29 pm
Es arī aizvien vairāk mīlu Eiropas Savienību.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 16th, 2025 - 11:42 pm
Jā, viņu vajag padarīt spēcīgu. Iespējams - ar līdzīgām metodēm kā DOGE dara.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on February 17th, 2025 - 01:00 pm
pretlikumīgām, antidemokrātiskām, profānām utt? tas padarīs eiropu spēcīgu? okej.


(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 17th, 2025 - 03:11 pm
Zazi nav ko te spiest uz emocijām, masks dara pareizi, barot vājos nozīmē uzturēt vājum, iemācīt vājos būt stipriem ir tas kas vajadzīgs.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on February 17th, 2025 - 03:31 pm
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 17th, 2025 - 03:37 pm
Pareizi, pabarot ir avārijas risinājums, bet ja tev kaut kur kādi ir permanenti jābaro tas nozīmē ka kaut kas nav kārtībā.

Kļūdu ar kodolieroču specu atlaišanu jau izlaboja.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on February 17th, 2025 - 03:48 pm
jā, tas, ka masks permanenti jābaro un viņš nemaksā nodokļus, nav labi, piekrītu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 17th, 2025 - 04:04 pm
Barot var to no kā ir jēga. No Maska kompānijām jēga ir. Raķetes, auto, satelīti utt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on February 18th, 2025 - 09:46 am
aha, tatad tu priecātos, ja pie mums atnāktu kads miljardieris un nogrieztu bezjēdzīgo finansējumu no kura tu saņem ienākumus un novirzītu tos savam uzņēmumam, kurš ražo kaut ko jēdzīgu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 18th, 2025 - 09:52 am
Ja es saņemtu ienākumus no kaut kā bezjēdzīga tad es būtu pats vainīgs un man vajadzētu meklēt kaut ko jēdzīgu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
zazis[info]zazis on February 18th, 2025 - 10:16 am
miljardieris būtu absolūti pārliecināts, ka tu saņem, tātad pats vainīgs. gluži kā tie ļoti daudzie cilvēki, kuriem ir atņemts dienišķais uzturs.

šī diskusija ir bezjēdzīga(!), atklanšos.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 18th, 2025 - 10:58 am
Kāpēc tie ļoti daudzie cilvēki negrib darīt kko jēdzīgu?
(Reply) (Parent) (Link)
[info]polija on February 14th, 2025 - 03:32 pm
Ne tikai lielvaras.
Pieļauju, ka mums atšķiras izpratne par "labs", bet teiksim visā nopietnībā meklējot Eiropas valsti, uz kuru varētu pārcelties pie sliktākām prognozēm ar Krieviju, sapratu, ka Eiropā ir vai nu tikai valstis, kas ir Krievijas interešu zonā, vai arī ir savedušas iekšā tik daudz musulmaņu, ka tur drīzumā varēs uzrauties uz prasībām par Šariata likumiem.
Nu un vēl ir tādas, kur ir abas problēmas..
Gribas tomēr, lai meita pēc 10 gadiem var droši viena pa ielu staigāt.
(Reply) (Thread) (Link)
ieraksts: tryzub[info]ieraksts on February 15th, 2025 - 09:37 pm
man šķiet, ka Portugāle nav nekādās krievijas interesēs un nav arī galīgi sagājusi "gejropās" - tā kā šķiet diezgan normāls variants patālu no visa.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]polija on February 16th, 2025 - 11:47 am
Es varbūt nepareizos kanālus pētu/pamanu, bet nu par Lisabonu ar nekas labs musulmaņu ziņā nav manīts. Protams, valsts nesastāv tikai no galvaspilsētas un vispār jau tak iespējams arī tuvākās valstīs ārpus galvaspilsētas vēl dzīvo normāli ļauži, bet - akk tas viss prasa mežonīgu izpēti.. :(
turklāt, jo lielāka/populārāka vieta, jo reālākas iespējas atrast bērnam skolu, pašai - darbu, kaut kadu nebūt mitekli, utt.. :/
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on February 16th, 2025 - 01:32 pm
Portugālē covidlaikā varu nodeva armijai, tas mani mulsina.
(Reply) (Parent) (Link)
helvetica[info]helvetica on February 15th, 2025 - 12:21 am
jap, uzskates līdzeklis, kad kāds ņaud, ka kreisie sagrābuši varu un degradējuši visu. Hehe, paskatīsimies, cik šausmīgi bija neapsaukāties, pašrealizeties un dzīvot savu dzīvi bez bēdu nost, un cik lieliski tagad būs pie īstajiem vīriešiem un īstajām sievietēm. Hehe, fakin lohi.
(Reply) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 16th, 2025 - 11:41 pm
Nu bez politkorektuma varbūt būs drusku labāk, bet tas nav ļoti būtiski, būtiskāk ir izbeigt visus šitos zaļos kursus un tiešām risināt klimata un dabas aizsardzības problēmas nevis plakātiņus zīmēt un lozungus runāt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
helvetica[info]helvetica on February 17th, 2025 - 08:34 am
Redz, kur, Tramps, Putins, Erdogans, Netanjahu, Si u.c. tūdaļ atrisinās ekoloģiskās problēmas 👍
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 17th, 2025 - 09:20 am
Si ir sivēns. Tādā ziņā ka ļoti netīra rūpniecība. Putins tāpat. Netanjahu ir sīkā pleķītī, nav nozīmīgs. Par Erdoganu nezinu kāda ir viņa enerģētikas un rūpniecības politika. Tramps - OK, ja paskatās ka viņi ir izņēmuši no būtiskās enerģētikas saraksta vēja un saules enerģētiku kas ir derīga tikai kā papildinājums bet atomenerģija sarakstā ir - tas der.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
helvetica[info]helvetica on February 18th, 2025 - 09:47 pm
hahahahahahaha
sadalīs iegulas, vējus un ūdeņus pāris korporāciju starpā, urbs, pumpēs un fasēs tā, ka maz neliekas. Un nekāda sabiedrība vai ekoloģija tur nebūs pat dienaskārtībā.
Savukārt visiem pārējiem - kāda gan ekoloģija militāru konfliktu wastelandā?! Nu, tikai tik daudz, ka daba always finds the way - pelni ir labs fertilaizeris noteiktām kultūrām...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 18th, 2025 - 11:20 pm
/sadalīs iegulas, vējus un ūdeņus pāris korporāciju starpā/

Nu ļoti labi, tas nozīmē ka no tā visa taisīs vajadzīgas lietas.

//Un nekāda sabiedrība vai ekoloģija tur nebūs pat dienaskārtībā. //

Sabiedrība vidēji nav kompetenta un ir viegli ietekmējama ar psiopiem no savtīgu un arī nekompetentu politiķu puses - to labi parāda piemēram histērija pret atomenerģētiku.

Par ekoloģiju - tas ko pašreiz visādi zaļie sauc par ekoloģiju ar ekoloģiju kā zinātni ir tādā pašā sakarā kā homeopātija ar medicīnu un astronomija ar astroloģiju.

Es nopietni saku ka visi šie sociāli orientētie zaļie kursi ir nekavējoties jāaptur jo viņi tikai kaitē rūpniecībai bet ekosistēmu un biocenozes kopumā aizsardzībai neko nedod.

Tas izklausās ļoti aplami pirmajā acu uzmetienā, es zinu. Bet ja atmet emocijas un padomā tad tā sanāk.

Jo kas ir pamata problēma?

Pamata problēma ir enerģija. Pietiekami daudz pieejamas enerģijas pietiekami koncentrētā veidā.

Ja tas ir, tad

1) atkritumi kļūst par rūdu
2) dzeramo ūdeni var iegūt destilējot vai citādi atsāļojot okeāna ūdeni
3) var nededzināt ogļūdeņražus => nepiesārņot atmosfēru ar CO2
4) lieko CO2 no atmosfēras var savākt un tāpat kā atkritumus konvertēt par kaut ko derīgu.

Kas nozīmē: Mums nav jāpazemina cilvēku dzīves līmenis, nav jātaisa visāda muļķīga soc. inženierija aļa ``neapēd zemeslodi`` un tml.

Oponents varētu jautāt: Kur tad ņemsim to pieejamo enerģiju?

Atbilde: Vispirms urāns-235, tad torijs-232 un urāns - 238, abus var konvertēt skaldāmā degvielā pirmo par U-233, otro par Pu-239. Un tad mums enerģijas avotu pietiek vismaz tik ilgi kamēr atrisinam kodolsintēzes problēmu vai sabūvējam enerģijas stacijas tuvās orbītās ap sauli.

(Reply) (Parent) (Link)
[info]asiize on February 16th, 2025 - 01:38 pm
Kanāda un Japāna liekas vēl nav zaudējušas sejas, vai arī pārāk tālu, lai mūs sasniegtu nepatīkamais no turienes
(Reply) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 16th, 2025 - 11:39 pm
Masks ir daudzmaz OK, labi viņš nav lielvara bet spēlē tur būtisku lomu. Tramps ir viduvējs, bet ja vi;nu kontrolē tehnokrāti kā Masks etc tad tas nav sliktākais variants.
(Reply) (Link)