i love you i love you i love you - [entries|archive|friends|userinfo]
az

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[12. Jul 2023|23:29]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
kamēr tradicionālo vērtību aizstāvji cīnās par savām tiesībām uz pārtikas ķēdes vērtīgāko produktu - desiņu, zinātnieki apskata jaunus proteīna ieguves veidus

https://www.nature.com/articles/d41586-023-02096-5
Linkjā/nē

Comments:
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:12. Jūlijs 2023 - 23:46
(Link)
Dažādiem izdzīvošanas scenārijiem tas ir ļoti vērtīgi, es tikai šaubos ka cilvēki normālos apstākļos mainīs savus ēšanas paradumus.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:13. Jūlijs 2023 - 07:51
(Link)
Ar ko šis pēc būtības atšķiras no laboratorijā audzētas gaļas. Man subjektīvi šķiet vienlīdz riebīgi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:22
(Link)
Jebkas ir OK ja tu to nevari atšķirt no pārtikas pie kā esi pieradis.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:32
(Link)
šī ir enerģiju daudz mazāk patērējoša alternatīva izsapņotajām laboratorijām, par kurām, līdzīgi kā par aes, netiek runāts kā par visefektīvāko attīstības virzirnu. un tiem, kas nevarēs atļauties gaļu, bet joprojām gribēsies desiņu, būs iespēja izvēlēties ;)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:33
(Link)
Nope, bioreaktori patērē apmērma tik pat daudz enerģijas kā piemēram aļģu vai insektu biomasas pārstrāde.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:40
(Link)
tas, ko tu nesaprati - proteīna ieguve no gaļas patērē daudz vairāk enerģijas nekā šie alternatīvie proteīna ieguves avoti

kā jau teicu, tu kā turīgs cilvēks varēsi nekad nesatraukties par savas desiņas pieejamību, šīs alternatīvas ir tiem, kas joprojām grib dzīvot, pat ja nav tik partikuši kā tu
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:46
(Link)
Nu vispār pareiza stratēģija tad ir padarīt viņus pārtikušākus, lielu daļu no tā gan jādara viņiem pašiem.

Paskaties - Izraēla pilnīgi mierīgi pārvērš apkārtējo tuksnesi ziedošos dārzos. Viņi var. Tad kāpēc ēģiptieši un citi nevar?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:54
(Link)
tev kārtējā kognitīvā disonance.
vajag visus padarīt bagātākus, vajag turpinār koncentrēt resursus miljardieru rokās.
šobrīd, pateicoties mežonīgajam kapitālismam, nabagi kļūst nabagāki un bagātie bagātāki.
savukārt tu atkal, vispār nedomājot, mums stāsti, ka kaut ko vajag. tiešām apbrīnoju cibiņus, kas ar tevi turpina diskutēt.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:58
(Link)
Tur nav nekādas disonanses. Pateicoties tehnokapitāla mašīnai (kapitālismam + ZTP), praktiski visas pasaules iedzīvotāji ir bagātāki un ar plašākām iespējām, kā burtiski jebkad agrāk. Tas, ka visi nav vienlīdz bagāti, savukārt, ir simtprocentīgi okej.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:02
(Link)
buļļu kakas
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:06
(Link)
Ļoti būtisks arguments, kā vienmēr. Apsveicu, tu uzvarēji debati. Aplausi, aizkars, lido krēsli, krīt lustra.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:11
(Link)
man ašķirībā no tevis neinteresē uzvarēt debati ar bulšitošanu un kognitivo disonansi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:12
(Link)
Nu to mēs saprotam. Zazis ir aktīvists, Zazim interesē propagandēt noteikta veida idejas. Ja neviens nekrtizē, tad pavisam jauki.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:14
(Link)
protams, tu vienā laidā kaut ko saproti, žēl, ka 90% no tā ir pilnīgas muļķības, kuras tu arī mums demonstrē. reizēm ir smieklīgi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:16
(Link)
Tūlīt Zazis pateiks ka es maldos un viņš nebīda komunistu un idejisko vegānu propagandu :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:23
(Link)
:D karojošais neveselīgas pārtikas fans, kas visiem uzmācas ar savu desiņu. un sludina, ka tie ir tie labākie ēšanas paradumi.
tava propagada, kas balstīta uz tavu apziņas plūsmu, jo esi sadomājies, ka esi speciālists visos jautājumos, ir smieklīga.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:27
(Link)
Zazi, tu galīgi esi pārpratis. Es nepropagandēju savu ēdienkarti. Es tikai oponēju ja citi mēģina mani pierunāt to mainīt. Visādi citādi man ir pilnīgi vienalga ko un kā citi ēd.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:33
(Link)
nē, tu to vien dari kā propagandē.
katru dienu pa pukstam par sliktajiem vegāniem. tak atšujies, neviens nemēgina neko tev pierunāt, nevajag iedomāties no sevis nez ko. prikiņ, tu neesi vienīgais, prikiņ, citiem var būt arī citas intereses. kāpēc tev regulāri visur jālien pa vidu? grauz savu neveseligo pārtiku un ļauj citiem darīt, ko viņi grib.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:38
(Link)
Protams es oponēju arī tad ja tu mēģini pierunāt citus cilvēkus, es cenšos izjaukt vegānu propagandu jo tā ir kaitīga un destruktīva. Ja es redzu kaut ko sliktu es cenšos to labot.

Tieši to pašu es varu ieteikt tev - grauz savas ķirbju sēklas bet necenties pierunāt to darīt citus.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:43
(Link)
tobiš veselības organizācijas visas kā viena saka, ka vegāna diēta ir veselīga, bet tava desiņa nē, bet tev uz to ir pohuj, jo iemesli.

dzeltens tev vakar izteica lielisku novērojumu
"Un savu personisko nepatiku tu mēģini pamatot ar neeksistējošiem argumentiem?"

izlabo iesākumam savus neveselīgos ieradumus pirms uzbrukt citiem ar savu bulšitu, ok?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:45
(Link)
Nu redzi, atkal tu mani mēģini pierunāt kaut ko mainīt. Iepriekšējā postā tu teici ka nepierunā mani kaut ko mainīt. Kognitīvā disonanse?

Izlabo savu ieradumu propagandēt vegānismu :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:54
(Link)
nē tu apgalvo, ka redzot kaut ko sliktu meties to mainīt. tava diēta ir objektīvi slikta. sāc ar sevi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:57
(Link)
Mana diēta ir laba man un mana privāta lieta. Komunistu un idejisko vegānu propaganda savukārt ir slikta daudziem cilvēkiem.

https://protecttheharvest.com/news/veganism-is-it-a-lifestyle-or-cult/
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:13
(Link)
atkal tu ar savu naftas magnāta sponsorētu propagandu. esi privāti neveselīgs un liec citus, kuri vēlas, ko citu, mierā
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:17
(Link)
Nu tad davai lielam viņus mierā reizē? Tu arī?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:21
(Link)
sāc
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:23
(Link)
Tikai pēc jums, ser :)

Reku az pareizi teica, cmuka diena ārā, izej pabaudi saulīti.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:01
(Link)
/tiešām apbrīnoju cibiņus, kas ar tevi turpina diskutēt./

tāds ir piemēram Zazis kurš regulāri tusē manā žurnālā :)

Un jā tu saprati pareizi, normāli funkcionājošs kapitālisms pa lielam nāk par labu visiem, savukārt visādas vienlīdzības un pārdalīšanas resursus tikai iznieko, radikālo variantu mēs redzējām Kambodžā Pola Pota režīmā kurš starp citu bija mācījies pie kreisajiem franču filozofiem :D
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:03
(Link)
visdrīzāk tu pats tam tici, tiešām bezcerigs gadijums
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:05
(Link)
Tur galīgi nav runa par ticēšanu, infa par sarkanajiem khmeriem un ko viņi izdarīja ir brīvi pieejama
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:27
(Link)
kad piena produktus sāka masveidā aizvietot ar augu taukiem, neviens neprasīja patērētāju viedokli, darīja to, kas ražotājam ir lētāk, un cilvēki pērk un pirks.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:32
(Link)
Nav jau tā ka piena produktus, t.sk. visādus sierus nevarētu dabūt.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:37
(Link)
dabūt var visu, ja ir gana daudz līdzekļu. nezinu, vai tu esi informēts, bet ne visi ir tik turīgi uz šīs planētas kā tu.
ēģiptē, piemēram, dzīvo 100 miljoni cilvēku, kuri pamatā pārtiek no augu valsts proteīna, jo, ja teritorija ir 90% tuksnesis, nekādu liellopu neizaudzēsi un arī eksportēt daudz dārgāk par legumes.
tev, protams, šie 100 miljoni nerūp, jo viss grozās tikai ap savu privāto labklājību un desiņas pieejamību, bet viņiem varētu interesēt.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:44
(Link)
Nu tad jāapūdeņo tuksnesis. Priekš tam atkal vajag AES [vai solārās stacijas, pie viņiem tas tiešām ir efektīvi] jūras ūdens pārtvaicēšanai un sūkņu sistēmām, tāpat ir zināms ka zem sahāras ir pazemes saldūdens baseini, vajag izveidot urbumus nu un tā tālāk. Savukārt ja tā sabiedrība nevar savākties un realizēt šādus inženiertehniskus projektus bet tā vietā klanās mekai un mēģina viens otru apčakarēt tad es tur točna neesmu vainīgs.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:56
(Link)
jā, saules paneļu izejmateriāli joprojām tiek attīstīti, lai tie sasniegtu max efektivitāti, un viņi pie tā strādā, jā. bet pagaidām primāri viņus interesē nodrošinā 100 miljonus ar ūdeni, nevis izšķiest to lopu uzturēšanai. re, tepat pie mums šosezon pastiprināti izkauj lopus ilgā sausuma dēļ, un brīdina, ka rudenī vairs nebūs, ko lopiem barot. un muma te vispār nav tuksnesis, pietiek, ka mēnesi nelīst. žēl, ka mums nav vietējo zinātnieku un inženieru, kas spētu nodrošināt visus tos pasākumus, kas garantētu mūžīgi ideālus dzīves apstākļus un nebeidzamus lētu desiņu apjomus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:03
(Link)
Nu redzi jūras ūdens ir cik vajag. Porblēma ir to pārtvaicēt. Priekš tam vajag daudz elektrības. Daudz elektrības nozīmē AES.

Runājot par mums, tādi sausumi gadās regulāri, lopu skaitu viņi atiecīgi regulē un reizēm iepērt barību no ārpuses, tāpēc ir valsts subsīdijas nozarei kuras es arī atbalstu,t.sk. ar saviem nodokļiem.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:20
(Link)
rudenī būs nākamais gaļas/piena produktu cenu kāpums, kaut kā nepietiek laikam tavu nodokļu
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:24
(Link)
Nu vai arī nebūs, vnk importēs no Kanādas u.c. vietām. Tas ir globālās loģistikas pluss, ja kaut kur vienā vietā ir par īsu - atved no citām.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:29
(Link)
vēl vakar tu nesi bulšitu par to, cik šausmīgi ir kravas kuģu karavānas uz islandi, lai pabarotu skaitliskā ziņā pusi rīgas, šodien jau viss kārtibā, pabarosim pusi eiropas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:29
(Link)
Uj zazi netaisi demagoģiju, es nekur neteicu ka globāla loģistika ir slikti, es teicu ka vegāni ir no tās atkarīgi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:35
(Link)
vakar vegāni atkarīgi, šodien tu atkarīgs. hmm, tu esi vegāns?
vakar tev dzeltens visu lieliski paskaidroja, bet neizskatas, ka tev pielektu elementāras lietas, tik pārņemts ar savu desiņu propagandu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:36
(Link)
Protams, ka es arī atkarīgs. Bet mazāk, jo neesmu vegāns :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:47
(Link)
nē, vairāk, jo tava desiņa prasa vairāk resursu. tiešām kaut kāds bērnudārza līmenis, kurš neļauj saprast elementāras lietas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:51
(Link)
Pamatā vietējos, ja gadās sausums, nu tad uz to brīdi pieved.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:37
(Link)
kādēļ vegāns nevarētu pārtikt no latvijā audzētiem graudiem (visa maize un pankūkas un picas pamatnes), kartupeļiem, gurķiem, tomātiem, āboliem, štovētiem kāpostiem un zirņu plāceņiem?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:40
(Link)
Ja viņš pieēd klāt trūkstošos vitamīnus tabletēs tad principā var. Atkal es jau nesaku ka šis jocīgais dzīves veids nav iespējams, es tikai saku ka tas nav ģeneralizējams.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:45
(Link)
tu vari beidzot pastāstit par tām tablētēm? kas trūkst? kas jāēd? tu šito propagandē regulāri, bet konkrētikas kā nav tā nav.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:46
(Link)
Pats atradīsi.

Hints: Megaloblastiskā anēmija, viņas etioloģija :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:51
(Link)
kārtējais "speciālista" bulšits. iespaidīgi.augu valsts produktos ir dzelzs, lai tas uzsūktos ir nepieciešas c vitamīns, kurš ir ekskluzīvī augos.
un tu saki vitamīni, iedod sarakstu.
pats atradīsi nav arguments, jo nah man jāmeklē, ja zinu, ka tu nes kārtējās buļļu kakas?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:53
(Link)
Un tagad Zazis aiziet un izlasa common causes of megaloblastic anemia un nokaunas.

Zazis tik tiešām nav tēmā.

Sameklēt etioloģiju es atstāju zazim kā mājasdarbu pašizglītošanai.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:56
(Link)
vēlreiz, ja tu par b12, tad to lieto visi.
paizglitojies, kā to iegūst.
gaidu sarakstu ar vitamīniem, jo b12 ir vienīgais, kuru jāuzņem papildus, nevis jālūdzas, lai gaļas audzētāji to sabaro lopiem, lai tu to uzņemtu pastarpināti.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:52
(Link)
un ka tu par B12, tas t lieto visi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:54
(Link)
ā pamanīji tomēr nu jauki. Nu jā lieto visi. Ar gaļu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:58
(Link)
gaļa to baro, lai nodrošinatu tevi ar b12, vajag kudiš vairāk iebarot lopam nekā, ja to lieto pa taisno. izskatās, ka konkrēti neesi tēmā, ja nezini tik elementāras lietas.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:00
(Link)
OK tad izstāsti man no kurienes cilvēki dabūja kobolamīnu tad kad tablešu nebija? :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:11
(Link)
baktērijas.

tu nezini tik elementāras lietas? vanabī speciālists.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:15
(Link)
Es ta zinu. Baktērijas. Un uzkrājas dzīvniekos. Viss pareizi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:18
(Link)
nē, tu nezināji, citādi nebūtu jautājis. gluži kā manā gadijumā ar planktonu.

joprojām gaidu vitamīnu sarakstu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:20
(Link)
ā tad tu tomēr nezināji kā darbojas planktons, tā jau man likās.

Sarakstu [tur ir ne tikai vitamīni] atradīsi pats, es tev neesmu guvernante. Ja tu vēlies studēt uzturzinātni, tev ir jāsāk mācīties šādas lietas sameklēt pašam. Noderēs.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:22
(Link)


protams, tu esi bulšitotājs, nevis guvernante, to jau pamanīju.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:57
(Link)
pag, tikko tu teici, ka vegāni ir atkarīgi no globālās loģistikas, tagad piepeši vairs nav?
p.s. lopiem arī b12 baro ar tabletēm.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 12:02
(Link)
Vegāni noteiktās vietās ir no tās atkarīgi, sevišķi ziemeļu zemēs.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:33
(Link)
atvest no kanādas = lēti?
kā jau teicu, tevi kā turīgu cilvēku tas neskars, bet gandrīz 1/4 daļa lv iedzīvotāju ir pakļauti nabadzības riskam.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:35
(Link)
Nu un kādi ir tavi priekšlikumi šī riska mazināšanai?
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:46
(Link)
kamēr mums nav iluzorā utopijā dzīvojošo solīto neierobežoto enerģijas un produktu resursu, bet ēst gribas visiem, arī tiem, kas nav tik turīgi, labākais, ko var darīt - efektīvs esošo resursu patēriņš. ja mums vajag 50g proteīna dienā (rietumos šo apjomu būtiski pārsniedz), tad šos 50g var uzņemt vai nu no neefektīvi un dārgi audzēta produkta, to vai nu padarot nepieejamu lielākai daļai iedzīvotāju, vai subsidējot (citiem vārdiem - līdzekļus, ko varēja novirzīt zinātnes un izglītības attīstībā, iegulda desiņās) - vai iegūstot daudz lētāku un mazāk resursus patērējošu alternatīvu proteīnu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:50
(Link)
Nē nu man jau nav iebildumu ja viņi ražo arī visādus alternatīvos proteīnus. Man ir iebildumi ja mēģina pazemināt dzīves līmeni man. Ja mēs atstājam normālu kapitālisma situāciju un netaisam nekādas komunistu stila pārdalīšanas, tad viss jau arī nostājas savās vietās. Savukārt ja mēs runājam par valsti, tad es kā odokļu maksātājs vēlos lai tiek subsidēts tas ko vajag man, citi var izvēlēties ko citu un līdz ar to sadalījums ir adekvāts, pēc cilvēku vēlmēm.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:54
(Link)
es palaidu garāmu, mums katram ir iespēja izvēlēties, ko mēs katrs individuāli subsidējam?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:59
(Link)
Pašreiz tikai pastarpināti - ar savu ietekmi uz valsts procesiem. Attiecīgi es kā konsultants atbalstu lopkopības subsidēšanu. Un tajā pašā laikā teiksim kā recenzents iesaku publikācijām manuskriptus par dažādiem šūnu gaļas audzēšanas aspektiem, reizēm gadās.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:13. Jūlijs 2023 - 00:12
(Link)
Lai taču apskata. Gan jau atradīsies piekritēji arī šādām alternatīvām, galvenais ir tās nemēģināt "bīdīt".
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:45
(Link)
kad ražotāji sāka pievienot augu izcelsmes taukus krējumā, sierā un visos citos iespējamos produktos, cilvēki masveidā paklausīgi pirka un lietoja. tāpat ēda desiņas un cīsiņus no nezināmas izcelsmes gaļas vai ar tik niecīgu gaļas daudzumu, ka to nemaz nevarētu saukt par gaļas produktu. gan jau ražotāji parūpēsies arī par alternatīvā proteīna klātbūtni iecienītajos produktos, ko visi mierīgi pirks un pat nesapratīs, ka kaut kas nav labi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:47
(Link)
T vienkārši pērc normālu nevis pašu lētāko desu :D [also produkta sastāvu var izlasīt uz iepakojuma, also ja tas man garšo tad sastāvs nav tik svarīgs]
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:02
(Link)
es joprojām pieturos pie ārstu un uztura speciālistu viedokļa, ka desa ir viens no nožēlojamākajiem produktu veidiem, un ēdu kvalitatīvu pārtiku. bet, protams, katram savas atkarības, kādam alus, kādam desa..
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:04
(Link)
Lētā gala desas nav veselīgas, vajag ņemt cietžāvēto. Nebojājas arī.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:12
(Link)
un šašļiku neaizmirsti, to arī ārsti silti rekomendē
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:24
(Link)
tev ir kāda speciālista / pētījuma atsauce par cieti žāvētās desas veselīgumu, vai tikai kārtējā desiņu propaganda?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:25
(Link)
Nē tas ir subjektīvi, man garšo. Es paiku izvēlos pēc tā kas man garšo nevis pēc tā ko ārsti iesaka, bet tas ir individuāli es šo pieeju nepropagandēju.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:50
(Link)
Padomju kotlešu ar 75% saslauku piedevu tradīcijas turpināšana gan nav nekas tāds, uz ko skatīties un cerēt tiekam atjaunotam.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 10:58
(Link)
visa modernā rietumu junk food industrija dzīvo uz šī principa pamata, es, protams, nerunāju par tiem, kas gatavo visas maltītes paši, izmantojot kvalitatīvus, vietējo ražotāju audzētos produktus.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:03
(Link)
Piebildīsim gan arī, ka starp junk food un "pats sev šefpavārs" ir visnotaļ plašs spektrs dažādu pietiekami augstas kvalitātes iespēju (also, neredzu iemeslu, kā dēļ specifiski vietējo ražotāju audzētie produkti obligāti būtu augstākas kvalitātes un pārbaudes standartu).

Bet tā, protams, pārtikt no makdonalda ir apmēram piecas kapeikas virs pārtikšanas no maltiem insektiem, kā dēļ es nerekomendēju ne vienu, ne otru.
[User Picture]
From:[info]az
Date:13. Jūlijs 2023 - 11:25
(Link)
no kāda proteīna avota tiek gatavoti proteīna / kombinētie pulveri?
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:13. Jūlijs 2023 - 13:16
(Link)
Dažādiem — augu, sēņu, piena produktu, gaļas
From:[info]antiprojekcija
Date:13. Jūlijs 2023 - 13:06
(Link)
+++ Tavam nākošajam ierakstam. Saki nē interneta diskusiju radītai depresijai/mizantropijai. :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 15:22
(Link)
Tās nerada depresiju, tās nerada mizantropiju.
From:[info]antiprojekcija
Date:13. Jūlijs 2023 - 16:14
(Link)
Rada, rada... plus vēl arī atkarību.
[User Picture]
From:[info]az
Date:14. Jūlijs 2023 - 11:27
(Link)
💗
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:13. Jūlijs 2023 - 15:15
(Link)
Es šodien arī īsti negribu iesaistīties, bet spiežu +++ visiem taviem argumentiem!
Es ceru, ka ctulhu nekonsultē par lopkopības subsīdijām vai vismaz, ka viņa konsultācijas ne1 neņem par pilnu. Jo nu - es tikpat labi varētu konsultēt par organisko sintēzi, no kuras neko nerubīju.
Mazliet atgādina Cūciņas Pepas tēti, kurš katrā sērijā apgalvo, ka ir neliels eksperts dažādos jautājumos (un parasti tas beidzās ar avāriju vai pie griestiem pielipušam pankūkām - atkarībā no "ekspertīzes" jomas).
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:13. Jūlijs 2023 - 15:23
(Link)
Cerēt ir veselīgi :D
[User Picture]
From:[info]az
Date:14. Jūlijs 2023 - 11:27
(Link)
🤭