Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) -

Marts 13., 2005

watt
12:41
[info]tie komūna likvidēta.

ja vēlaties taisīt komūnas kādu cilvēku (foto) apdiršanai, ievērojiet sekojošus noteikumus:
1) cibas lietotāju foto nepublicēt, izņemot varbūt tikai sevis paša foto.
2) nesaistīt cibas lietotāja vārdu vai arī reāla cilvēka vārdu ar kaut kādu foto, arī komentāros. piemēram, ja bildē ir redzami nodzerti mūļi, nav uzreiz jāidentificē kas tie par cibiņiem.
3) bildes kas varētu tikt uzskatītas no likuma sargu viedokļa par bērnu porno arī aizliegts likt iekšā (tipa pusplikās 14-gadīgās no draugiem.lv). pašiem vairāk problēmu būs.
4) citu īpašu noteikumu nav, bet var parādīties

From:[info]es
Date:13. Marts 2005 - 12:44
(Link)
Paldies.
[User Picture]
From:[info]x_f
Date:13. Marts 2005 - 12:45
(Link)
[info]tie kopiena ir likvidēta. man nepatīk, ka tauta tā izklaidējas.

Turklāt Tu varētu tagad paskaidrot, kā ir tā, jo es redzēju, bet citiem nebūs ne jausmas.
Un piebilsti arī, kāpēc un kas viņiem var draudēt, ja to tomēr darīs.
[User Picture]
From:[info]maris
Date:13. Marts 2005 - 12:48
(Link)
Es arī redzēju, bet nesaskatīju tur nekādu izklaidi..
[User Picture]
From:[info]x_f
Date:13. Marts 2005 - 12:49
(Link)
Es nerakstu par izklaidi.
Ā, es uzrakstīju watt'am priekšā, kā ir pareizi latviski. :)