Pedagoģija un psiholoģija
« previous entry | next entry »
Dec. 26., 2014 | 02:54 pm
posted by: pichshsh in pajautaa
Sveicināti!
Man ir jāuzraksta eseja par tēmu "Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātisko principu ievērošana pedagoģijā ir cēlonis bērnu visatļautībai?"
Meklēju, bet nevarēju atrast nekādus labus resursus, kur pasmelties iedvesmu par šo tēmu. Der latviski vai angliski. Varbūt kāds var iedomāties :).
Man ir jāuzraksta eseja par tēmu "Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātisko principu ievērošana pedagoģijā ir cēlonis bērnu visatļautībai?"
Meklēju, bet nevarēju atrast nekādus labus resursus, kur pasmelties iedvesmu par šo tēmu. Der latviski vai angliski. Varbūt kāds var iedomāties :).
from: wensdy
date: Dec. 26., 2014 - 03:14 pm
#
Atbildēt
from: hokai
date: Dec. 26., 2014 - 05:24 pm
#
Jans Ūve Roge "Bērniem nepieciešamas robežas"
Atbildēt | Diskusija
from: pichshsh
date: Jan. 14., 2015 - 03:43 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: quasi
date: Dec. 26., 2014 - 09:19 pm
#
patiesībā, manuprāt, cilvēktiesības ir valsts varas visatļautības ierobežošanai. līdz ar to, humanizācija un demokratizācija ierobežo pedagogu visatļautību.
var palasīt Viesturu Rudzīti, par to kā dažādas krīzes it kā esot nepieciešamas, tajā skaitā visu pārprastais it kā Rudzīša rakstītais, bet patiesībā - sisto sievu ielasītais, ka "sievas ir jāsit".
gan jau ka ir televīzijā un presē nabaga skolotāji izgājuši, cik grūti strādāt. jā, jo agrāk varēja nodirst un dauzīt tos perdeļus, lai panāktu savu vēlmju realizāciju.
īsāk sakot, cēlonis ir nevis šie principu ievērošana, bet gan vāja šo principu piemērotāju sagatavotība -> novecojusi izglītības sistēma.
Atbildēt
from: 217
date: Dec. 27., 2014 - 05:00 am
#
Atbildēt