pajautaa

Pedagoģija un psiholoģija

« previous entry | next entry »
Dec. 26., 2014 | 02:54 pm
posted by: pichshsh in pajautaa

Sveicināti!

Man ir jāuzraksta eseja par tēmu "Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātisko principu ievērošana pedagoģijā ir cēlonis bērnu visatļautībai?"

Meklēju, bet nevarēju atrast nekādus labus resursus, kur pasmelties iedvesmu par šo tēmu. Der latviski vai angliski. Varbūt kāds var iedomāties :).

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {5}

wensdy

from: [info]wensdy
date: Dec. 26., 2014 - 03:14 pm
#

man nav ne jausmas par pedagoģiju un psiholoģiju, tāpēc iesaku to, ko pedagoģija un psiholoģija nekad nedarītu - sākt ar to, ko nozīmē bērnu visatļautība :))

Atbildēt


from: [info]hokai
date: Dec. 26., 2014 - 05:24 pm
#

Franss Karlgrēns "Valdorfa pedagoģija",
Jans Ūve Roge "Bērniem nepieciešamas robežas"

Atbildēt | Diskusija


pichshsh

from: [info]pichshsh
date: Jan. 14., 2015 - 03:43 pm
#

Paldies, vai vari pateikt šo autoru vārdus angliski?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]quasi
date: Dec. 26., 2014 - 09:19 pm
#

tikpat labi var teikt ka cilvēktiesību ieviešana kriminālprocesos ir cēlonis noziedznieku visatļautībai.

patiesībā, manuprāt, cilvēktiesības ir valsts varas visatļautības ierobežošanai. līdz ar to, humanizācija un demokratizācija ierobežo pedagogu visatļautību.

var palasīt Viesturu Rudzīti, par to kā dažādas krīzes it kā esot nepieciešamas, tajā skaitā visu pārprastais it kā Rudzīša rakstītais, bet patiesībā - sisto sievu ielasītais, ka "sievas ir jāsit".

gan jau ka ir televīzijā un presē nabaga skolotāji izgājuši, cik grūti strādāt. jā, jo agrāk varēja nodirst un dauzīt tos perdeļus, lai panāktu savu vēlmju realizāciju.

īsāk sakot, cēlonis ir nevis šie principu ievērošana, bet gan vāja šo principu piemērotāju sagatavotība -> novecojusi izglītības sistēma.

Atbildēt


J. S. Badger

from: [info]217
date: Dec. 27., 2014 - 05:00 am
#

Man šķiet, ka labs piemērs tam, kā tas ( dot maksimāli iespēju darīt, ko grib un pašiem noteikt savu mācību saturu, tempu un formu, un ieteknēt procesus skolas vidē, nenoved pie visatļautības, bet dod iespēju attīstīt dabisko ziņkāri un iniciatīvu un vēl visu ko, ir summerhill un sudbury skolas.....

Atbildēt