« previous entry | next entry »
Apr. 1., 2013 | 09:43 pm
posted by: pecuminjsh in pajautaa
Sveiki,
vēlējos pavaicāt (droši vien vairāk jautājums pedagogiem, studentiem, skolēniem), vai varat nosaukt kādus avotus, kuros meklēt informāciju par vidusskolēnu (vai skolēnu vispār) vērtēšanu, vērtēšanas sistēmām, kā vajadzētu, kā nevajadzētu, kas būtu svarīgi vērtējot (ko ievērot un ņemt vērā) skolēnu sasniegumus un veikumus.
Būtībā jebkas, kur jūs esat samanījuši kaut ko par vērtēšanu, derētu.
Esmu gatava lasīt latviski, krieviski, angliski, vāciski. Ja ne briesmīgi sarežģīti teksti, tad arī dāniski (droši vien saprastu arī norvēģiski) vai franciski.
Es zinu, kas ir google un ar to esmu draudzējusies, bet, varbūt nemeklēju tā kā jūs, tāpēc labprāt ņemtu pretim arī linkus un pārmetumus, ka ir taču google. Taču tad, ja kāds lasa vai ir lasījis kādu metodikas grāmatu (vai jebkādu citu grāmatu, kaut par lidojošiem motocikliem) vai rakstu internetā, vai žurnālā, vai blogā, vai kur citur, un atminas nosaukumu, žurnāla numuru, autoru vai linku, būtu ļoti pateicīga.
Paldies par uzmanību un pacietību, ceru uz jums.
vēlējos pavaicāt (droši vien vairāk jautājums pedagogiem, studentiem, skolēniem), vai varat nosaukt kādus avotus, kuros meklēt informāciju par vidusskolēnu (vai skolēnu vispār) vērtēšanu, vērtēšanas sistēmām, kā vajadzētu, kā nevajadzētu, kas būtu svarīgi vērtējot (ko ievērot un ņemt vērā) skolēnu sasniegumus un veikumus.
Būtībā jebkas, kur jūs esat samanījuši kaut ko par vērtēšanu, derētu.
Esmu gatava lasīt latviski, krieviski, angliski, vāciski. Ja ne briesmīgi sarežģīti teksti, tad arī dāniski (droši vien saprastu arī norvēģiski) vai franciski.
Es zinu, kas ir google un ar to esmu draudzējusies, bet, varbūt nemeklēju tā kā jūs, tāpēc labprāt ņemtu pretim arī linkus un pārmetumus, ka ir taču google. Taču tad, ja kāds lasa vai ir lasījis kādu metodikas grāmatu (vai jebkādu citu grāmatu, kaut par lidojošiem motocikliem) vai rakstu internetā, vai žurnālā, vai blogā, vai kur citur, un atminas nosaukumu, žurnāla numuru, autoru vai linku, būtu ļoti pateicīga.
Paldies par uzmanību un pacietību, ceru uz jums.
from:
pashizgaazeejs
date: Apr. 1., 2013 - 10:17 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from:
pecuminjsh
date: Apr. 1., 2013 - 10:24 pm
#
Vai saņēmi kontaktus?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
pashizgaazeejs
date: Apr. 1., 2013 - 10:37 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
pashizgaazeejs
date: Apr. 2., 2013 - 09:54 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
pecuminjsh
date: Apr. 3., 2013 - 10:06 am
#
Kad izpētīšu, došu savu verdiktu un pateicības plūdus!
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
bengalaas
date: Apr. 1., 2013 - 11:22 pm
#
http://www.nwlink.com/~donclark/hrd/blo
Ja runā par Blūma maz izpētīto afektīvo un psihomotoro jomu (audzināšana un mājturība?), tad interesanti palasīt arī par tiešajām/netiešajām zināšanām (tacit, explicit knowledge), piemēram, te:
http://www.sveiby.com/articles/lessonsj
http://www.sveiby.com/articles/Pola
Es tā saprotu, ka uz to visu var skatīties arī no kaut kāda "pasniegšanas pieeju" leņķa, tipa skolēnorientēta stunda, skolotājorientēta stunda, vērtīborientēta stunda u.tml., bet man tas liekas diezgan muļķīgs un bezjēdzīgs pedagoģijas nostūris.
No grāmatām var pāršķirstīt Geidžs N. L., Berliners D. C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999
Atbildēt | Diskusija
from:
pecuminjsh
date: Apr. 1., 2013 - 11:37 pm
#
Blūma taksonomijas atkārtošana noteikti noderēs un biju piemirsusi par "Pedagoģisko psiholoģiju", paldies, tas ķieģelis sen nav turēts rokās.
Paldies, brunskaķi.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
bengalaas
date: Apr. 2., 2013 - 12:53 am
#
http://youarenotsosmart.com/2011/12/1
Tas gan īsti neatbild uz tavu jautājumu, jo vidusskolēnu motivācija ir gaužām individuāla lieta. Un man šķiet, ka vidusskolā zināšanas tomēr vēl apgūst atzīmes vai augstskolas iestājprasību dēļ, nevis priekš sevis. Nu, vismaz sociālās zinātnes (tā ir ekonomika un politika, ja?). Tajā vecumā attiecīgās zināšanas vēl nav īsti piemērojamas praksē, ja vien tev nav baigi progresīvie vecāki, kas mudina uz gudru muldēšanu pie viesību galda vai lielā piķa pelnīšanu jau nedēļu pēc vidusskolas izlaiduma. Un vispār man liekas, ka vidusskola ir pēdējā instance, kur pietiekami liels uzsvars ir likts uz vispusēju personības attīstību, jo augstskola mūsdienās pa lielai daļai ir tādi kā padziļināti kursi par konkrēto tēmu, nevis kā Raiņa laikos. Līdz ar to es pat nedomāju, ka no tā zināšanu vērtējuma ir baigā jēga. Lielāka jēga ir iedzīt paurī attieksmi - ja gribi diskutēt, tad sagatavo labus argumentus, ja negribi visu mūžu nostrādāt par kaut kādu biroja žurku, tad sāc iedziļināties uzņēmējdarbības formās un tā vietā, lai emocionāli sauktu par vai pret eiro, izpēti to visu pamatīgi, uzdod jautājumus un izveido pats savu viedokli. Kaut kā tā.
Interesanta tēma :)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
pecuminjsh
date: Apr. 6., 2013 - 08:25 pm
#
Man arī liekas, ka interesanta, turklāt aktuāla. Manai darba vadītājai gan tā gluži nešķiet, bet nu, es cenšos viņai vismaz mazliet iestāstīt, cik awesome es esmu. :D
Atbildēt | Iepriekšējais