Apr. 1., 2013 | 11:37 pm
No:: pecuminjsh
Būtībā it kā mani interesētu sociālās zinātnes un vērtēšana tajās, bet es domāju, ka daudz ko var ņemt arī no citām jomām, tāpēc jautāju vispārīgi, jo mani tik ļoti neinteresē, pēc kā vadīties vērtējot, bet vairāk - kāpēc vērtēt un vai vidusskolēniem ir nepieciešama vērtēšana. (Vai vidusskolēnus motivē mācīties atzīme, vai iespēja iegūt zināšanas, vai vēlēšanās iestāties kārtotā studiju programmā, vai kas cits!) Un to kāpēc jāstrīdas - piecas balles, desmit balles vai burtiņi, vai kāds cits variants.
Blūma taksonomijas atkārtošana noteikti noderēs un biju piemirsusi par "Pedagoģisko psiholoģiju", paldies, tas ķieģelis sen nav turēts rokās.
Paldies, brunskaķi.
Blūma taksonomijas atkārtošana noteikti noderēs un biju piemirsusi par "Pedagoģisko psiholoģiju", paldies, tas ķieģelis sen nav turēts rokās.
Paldies, brunskaķi.