Apr. 6., 2013 | 08:25 pm
No:: pecuminjsh
Paldies, es gribu izpētīt, ko skolēni domā un kā varētu mainīt situāciju, runājot no vērtēšanas aspekta. Respektīvi, kā ar tā palīdzību radīt motivāciju (motivāciju nebūt nesekmīgam, motivāciju neizkrist no skolas, netikt apsmietam, tikt universitātē utt.), kas pēc ķēdes efekta radītu motivāciju mācīties. Jo, ja cilvēks nesaprot, ka viņam jāmācas, var iestāstīt kaut ko citu, kas viņam jādara, bet tā, lai tam apakšā būtu mācīšanās.
Man arī liekas, ka interesanta, turklāt aktuāla. Manai darba vadītājai gan tā gluži nešķiet, bet nu, es cenšos viņai vismaz mazliet iestāstīt, cik awesome es esmu. :D
Man arī liekas, ka interesanta, turklāt aktuāla. Manai darba vadītājai gan tā gluži nešķiet, bet nu, es cenšos viņai vismaz mazliet iestāstīt, cik awesome es esmu. :D