pajautaa

« previous entry | next entry »
Apr. 1., 2013 | 09:43 pm
posted by: pecuminjsh in pajautaa

Sveiki,
vēlējos pavaicāt (droši vien vairāk jautājums pedagogiem, studentiem, skolēniem), vai varat nosaukt kādus avotus, kuros meklēt informāciju par vidusskolēnu (vai skolēnu vispār) vērtēšanu, vērtēšanas sistēmām, kā vajadzētu, kā nevajadzētu, kas būtu svarīgi vērtējot (ko ievērot un ņemt vērā) skolēnu sasniegumus un veikumus.

Būtībā jebkas, kur jūs esat samanījuši kaut ko par vērtēšanu, derētu.
Esmu gatava lasīt latviski, krieviski, angliski, vāciski. Ja ne briesmīgi sarežģīti teksti, tad arī dāniski (droši vien saprastu arī norvēģiski) vai franciski.

Es zinu, kas ir google un ar to esmu draudzējusies, bet, varbūt nemeklēju tā kā jūs, tāpēc labprāt ņemtu pretim arī linkus un pārmetumus, ka ir taču google. Taču tad, ja kāds lasa vai ir lasījis kādu metodikas grāmatu (vai jebkādu citu grāmatu, kaut par lidojošiem motocikliem) vai rakstu internetā, vai žurnālā, vai blogā, vai kur citur, un atminas nosaukumu, žurnāla numuru, autoru vai linku, būtu ļoti pateicīga.

Paldies par uzmanību un pacietību, ceru uz jums.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

pec

from: [info]pecuminjsh
date: Apr. 6., 2013 - 08:25 pm
#

Paldies, es gribu izpētīt, ko skolēni domā un kā varētu mainīt situāciju, runājot no vērtēšanas aspekta. Respektīvi, kā ar tā palīdzību radīt motivāciju (motivāciju nebūt nesekmīgam, motivāciju neizkrist no skolas, netikt apsmietam, tikt universitātē utt.), kas pēc ķēdes efekta radītu motivāciju mācīties. Jo, ja cilvēks nesaprot, ka viņam jāmācas, var iestāstīt kaut ko citu, kas viņam jādara, bet tā, lai tam apakšā būtu mācīšanās.

Man arī liekas, ka interesanta, turklāt aktuāla. Manai darba vadītājai gan tā gluži nešķiet, bet nu, es cenšos viņai vismaz mazliet iestāstīt, cik awesome es esmu. :D

Atbildēt | Iepriekšējais