pajautaa

Clio

« previous entry | next entry »
Jan. 21., 2013 | 02:29 pm
posted by: flitta in pajautaa

Uz paneļa iedegusies lampiņa labajā apakšējā stūrī, grāmatā rakstīts, ka tā ir izplūdes gāzu lampiņa, otrā grāmatā rakstīts, ka clio 2004 šo lampiņu vispār neizmanto (bet kāpec deg?). Mašīna vēl joprojām brauc kā ierasti un bez problēmām. Jautājums- vai tas varētu būt sasalis kompis, vai tā varētu būt nopietna problēma? Reno centrā zvanīju un tur piedāvāja pa padsmit latiem rīt pieslēgt pie kompja. Hmm, neesmu ne nabaga, ne skopa, bet padsmit latus par neko arī negribās maksāt (ja jau mašīna šo lampiņu neizmanto).
Jautājums tiem, kas no mašīnām ko vairāk saprot - ko man darīt?

Pie reizes - ir kāds lētāks serviss Rīgā, kur bez garām rindām labo Reno? Kontaktus, lūdzu. :)

Paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {30}

from: [info]8
date: Jan. 21., 2013 - 02:40 pm
#

kada krasa lampinai?

Atbildēt | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 02:44 pm
#

oranža

Tā atrodas labajā, apakšējā malā zem/pie spidometra. Ja tā ieskatos, man šķiet ka tā ir otrā vai trešā lampiņa no apakšas tai lampiņu lokā (bet tā kā deg tikai viena, tad nevaru īsti saskatīt pa pustumsu, kura tā ir).

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]kalnietis
date: Jan. 21., 2013 - 02:42 pm
#

SIA Janers, Maskavas iela, kaut kādi divsimtie nr., orientējoši Lido rajonā.
tel. 28667376 (runā gan krievu valodā).

Tavs clio ir dīzelis? Nezinu, kas par lampiņu "labajā apakšējā stūrī", bet dīzelim ir tāds EGR vārsts izplūdes gāzu recirkulācijai, dažkārt mēdz aizsērēt, var izjaukt, iztīrīt, var arī patīrīt šādi - uz šosejas ņem un padzenā autiņu ~70km/h, bet ne augstāk kā 3 ātrumā, tā lai lieli apgriezieni (bet ne sarkanajā zonā). Parasti tad no izplūdes gāzu rores nāk melli dūmi arā.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]kalnietis
date: Jan. 21., 2013 - 02:44 pm
#

p.s. Ja nezina, kas notiek, labāk iesaku servisu. Nepieņemu nekādas pretenzijas, ja mēģinot manu variantu notiek kaut kas ne tāds.

Atbildēt | Iepriekšējais


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 02:47 pm
#

1.2 benzīns :)

Nu, es jau saku, kaut kas ar izplūdes gāzēm (mašīnas instrukcijā izlasīju, tur bija doti padomi par ekoloģisku braukšanu šīs problēmas risināšanai).

Hmm, vai šis vārsts, ja aizsērējis, var nopietni kaitēt mašīnai? Varbūt viņš vienkārši ir sasalis?

To vārstu pats var aizsniegt, nu, es domāju, ja es kādam vīrietim pajautāju viņu izskrūvēt, vai viņu grūti atrast?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kalnietis
date: Jan. 21., 2013 - 02:52 pm
#

Es nemācēšu teikt par benzīnnieku (man pašam renault dīzelis, tādēļ saku, kas var būt par vainu tādam variantam, kas man ir bijis), jo tur pavisam citādāka tā sistēma, man šķiet, ka EGR vārsts ir tikai dīzeļiem. Uzzvani uz servisu un pajautā, šiem ir arī kompis pie kā pieslēgt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 02:59 pm
#

tā, izgūglējos visvisādi - jā, tā ir EGR lampiņa. Man te tāda grāmata stāv par reno clio II un, jā - par benzīnniekiem tur rakstīts, ka šo lampiņu neizmanto, dīzeļiem gan.

Jā, zvanīju uz servisu, tur saka, ka pieslēgs pie datora pa 15 LS. hmm, es no sākuma pamēģināšu atvienot akumulatoru (tam vajadzētu restartēt mašīnas kompi), varbūt tur vienkārši kaut kas no aukstuma uzkāries.

Atbildēt | Iepriekšējais


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 21., 2013 - 03:02 pm
#

Vai tā ir ši lampiņa?


Ar tām lampiņām mēdz būt tā, ka vienīgā automašīnas vaina ir tā, ka deg lampiņa. Ļoti iespējams, ka mašīnai nekas nekaiš, vajag rēķināties arī ar šādu iespēju. Arī servisos mēdz būt līdzīga attieksme. Uzstājīgam klientam lampiņu vienkārši var atslēgt un problēma ir atrisināta.

Domāju, ka lielam satraukumam nav pamata jebkurā gadījumā.

Atbildēt | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 03:06 pm
#

Jā,šitāda, tikai bez check.

Kā saprotu, tad 1.2 benzīnam nemaz nav tāda verķa, nu, es domāju tā re-cikulatora, tad kā tai lampiņai savajadzējies iedegties.


Vai atslēdzot akumulatoru un pēc brīža pieslēdzot to atpakaļ, kompis varētu restartēties un lampiņa nodzistu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 21., 2013 - 03:09 pm
#

Tu jau mēģini atrisināt problēmu "deg lampiņa". Tev to nevajag risināt. Tev vajag saprast, vai mašīnai kaut kas kaiš vai nē. Ja pārstartēsi ar akumulatoru, tad būs jāpārliek pulkstenis, lieks darbs... :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 03:17 pm
#

Man pulkstenis tāpat nepareizi rāda. Kopš ižšķīros, nu jau gadu pulkstenis nepareizi rāda, jo nav, kas noregulē. :D
Hmm, ja pa pielsēgšanu pie kompja prasītu 5 bet ne 15, es aizbrauktu. Cik nu es savā sīkstajā dabā pati te esmu aizrakusies līdz problēmas saknei, tad cik saprotu, tad tādas detaļas nemaz manai mašīnai nav, ko pārbaudīt.
Nevaru izdomāt, braukt uz to servisu vai nebraukt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 21., 2013 - 03:40 pm
#

Ja citādi mašīna iet, tad es uzreiz nedzītos uz servisu tikai vienas lampiņas dēļ, ja vien tev nav kāds labi pazīstams serviss vai daudz laika un naudas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jan. 21., 2013 - 03:44 pm
#

Ja tas ir check-engine vai kaut kas tamlīdzīgs, tad nolasīt ecu kļūdas uzreiz (un atrisināt problēmu tagad) var iznākt daudz lētāk, nekā to ignorēt. Īpaši jau tad, ja nav zināšanu par auto darbību un pieredzes problēmu noteikšanā uz čuiņiku, dzirdi vai kā citādi.

Un meitene pietiekoši sakarīgi izskaidroja savu problēmu, tā kā tavi "padomi" nevienam te nav vajadzīgi. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 21., 2013 - 03:50 pm
#

Pateicos!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 04:25 pm
#

Mieru, mieru, nestrīdās! Paldies par Taviem padomiem, savā ziņā, palīdzēji aizrakties līdz lietas būtībai. :)
Nebraukšu uz servisu, gan jau būs labi tāpat.
Mašīna pavasarī bijusi uz pilno apkopi un piekodināju lai apskatās visu, kas varētu būt aizdomīgs un to visu, kas bija darāms arī izdarīja. Pēc tam mašīna vairāk stāvējusi garāžā, kā braukta, tā kā nekas jau viņai tur notikt nav varējis. :)
Paldies par padomiem. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 04:23 pm
#

nu, nav tā motora kļūda. izplūdes gāzu kļūda. :D
Auto citādi nekādi strādāt savādāk nav sācis- lido kā bitīte un nekādas citas skaņas nav zaudējusi vai sākusi izdvest.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


efix

from: [info]efix
date: Jan. 22., 2013 - 08:41 am
#

zem check engine var būt 100 un viena problēma. Manam Chrysler to var nolasīt 2x pagriežot atslēgu pa vajadzīgajām pozīcijām, un parāda visas kļūdas. Piemēram, man pa šiem gadiem ir bijis apakšā gan izplūdes gāzu kļūda, akumulatora atvienošanas kļūda, benzīna vāciņš laiž gaisu (visbiežāk), nestrādā cilindrs kāds vai sveču problēma (to gan var just), nepareiza degmaisījuma proporcija, bojāts ātruma devējs. Daļa no problēma bija sajūtama braucot, daļa neietekmē neko. Tā kā iespējas lielas :))

Atbildēt | Iepriekšējais


strudirudiru

from: [info]eoo
date: Jan. 21., 2013 - 03:11 pm
#

Nu ja tāda lampiņa deg, tad vienkāršāk ir pieslēgt to kompīti un nolasīt kļūdas kodu, savādāk var zīlēt kafijas biezumos cik vien uziet.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 04:26 pm
#

man laikam pašai tas kompīts jāiegādājās. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]divi_g
date: Jan. 21., 2013 - 03:50 pm
#

Ja tā ir vienīgā līdzīgā oranžā lampiņa panelī, tad imho tā liecina par jebkādām kļūdām, kuras ir konstatējis motora vadības bloks, arī tām, kas nav saistītas ar recirkulatoru (it īpaši, ja tāda nav). Aķa atvienošanu var pamēģināt, jo varbūt tiešām kāds devējs aukstumā īslaicīgi nogļukojis. Ja tas nepalīdz un auto dzinēja darbībā nekādi gļuki nav manāmi, var jau arī turpināt braukt, taču jārēķinās ar kaskādes iespējamību. Nu un vēl pagūglēt - dažiem auto kļūdu kodus ir iespējams nolasīt arī bez speciālas tehnikas, teiksim, "read ECU error codes Renault Clio (gads) (dzinējs)" un attiecīgi krieviski.

Atbildēt | Iepriekšējais


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jan. 21., 2013 - 03:51 pm
#

Varētu restarēties. Ja nepazūd, tad būtu vēlams tomēr kaut kur pieslēgties un nolasīt kļūdas no ecu (kompja).

Atbildēt | Iepriekšējais


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 21., 2013 - 03:07 pm
#

t.i. es personīgi neliktos ne zinis, bet nākamajā servisa apmeklējuma reizē teiktu, lai pie viena apskata, kas varētu būt par vainu (ja līdz tam lampiņa vēl degs). Arī sala ietekmē mašīnas mēdz uzvesties nedaudz nepierasti.

Esmu pārvietojies ar virkni auto, kam šī lampiņa deg, bet citādi nav ne vainas.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jan. 21., 2013 - 04:46 pm
#

kādam idiotam ir jābūt, lai mēģinātu sievietei iestāstīt, ka check engine lampiņa neko nenozīmē? tā ir svarīgākā lampiņa, kura vispār var iedegties.

ja viņa iedegas, tad lēnām, nesteidzoties, jādodas uz servisu un jāslēdz pie datora. labāk samkasāt 5-15Ls par pieslēgšanu pie kompja nekā pēc tam internetā prasīt kāpēc dzinējs nosprāga un kāpēc jauns dzinējs maksā pusi no auto vērtības.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 21., 2013 - 08:10 pm
#

Kādam idiotam ir jābūt, lai mēģinātu iestāstīt, ka konstatējot dzinēja defektu ir jāturpina braukt? Ir nekavējoties jāizslēdz dzinējs, jāizsauc evakuators un jādodas uz servisu, kas nodarbojas ar dzinēju diagnostiku. Vislabāk pie autorizētā dīlera.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


flitta

from: [info]flitta
date: Jan. 21., 2013 - 09:31 pm
#

Ak die', nu nav tā dzinēja lampiņa.
Lampiņa šodien maršrutā Stockmans-Agenskalns - nodzisa. :) Ta-dāāā. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kemune

from: [info]kemune
date: Jan. 21., 2013 - 09:35 pm
#

Nu, triumfēt labak nevajag. Ja viņa iedegās, tam bija iemesls. Mašīna nav kaķis vai suns, un pati no sevis tā neatlabst.

Atbildēt | Iepriekšējais


efix

from: [info]efix
date: Jan. 22., 2013 - 08:46 am
#

LOL. Check engine lampiņa nav dzinēja defekta lampiņa. Ja auto jau ir ārpus garantijas, tad pie normālas motora darbības nav jāsauc evakuators uz minimums 30 latiem, bet jābrauc, kā rakstīts augstāk, nesteidzoties uz servisu. Ja māk nolasīt kļūdas un ir iespēja to izdarīt mašīnā (piemēram, pagriežot atslēgu vajadzīgo skaitu reižu), var iegūglēt kļūdas kodu, un saprast - ir nopietni, vai nav.

Ja ievērotu tevis sniegto padomu, tad nāktos evakuatoru saukt n reizes gadā. Nodzēšam kļūdu, iepildam benzīnu, kādu laiku pabraucam, parādās kļūda p0455 - A loose or improperly affixed gas cap.. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


veed_logs

from: [info]veed_logs
date: Jan. 22., 2013 - 09:24 am
#

nu, lūdzu... ironija manā komentārā ir tik drausmīgi apslēpta, ka to tiešām nav iespējams redzēt?

Atbildēt | Iepriekšējais


Kemune

from: [info]kemune
date: Jan. 21., 2013 - 09:34 pm
#

Pilnīgi pievienojos. Varbūtība, ka tūlīt pat motors nosprāgs, ir maza, bet visdrīzāk kāds dzinējam svarīgs bloks ir pabojāts.

Aiz plika nekā, aizsalšanas, vai "gan jau pāries" šī lampiņa neiedegas.

15 Ls izklausās pasāļi par datora pieslēgšanu, labāk apjautāties kolēģiem, kurš zina, kur lētāk var nolasīt kļūdu kodus, vajadzētu būt ap 5 Ls.

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Jan. 21., 2013 - 07:49 pm
#

Mok kkā vari noskaidrot, vai tur bez kkādām īpašām palīgierīcēm tiešām nevar iztikt. Manam renault motorim vnk tur kkādus vadiņus saspraud, nospied podziņu, saskaiti cik reizes midžinās lampiņa un paskaties papīrītī, ko nozīmē midžināšanās šitik reizes.

Servisā 15 latus negribētu maksāt par tādu diagnostiku.

Atbildēt