pajautaa

Labās rokas likums

« previous entry | next entry »
Okt. 17., 2011 | 12:55 pm
posted by: pichshsh in pajautaa

Paskaidrojiet man, lūdzu, kā šajā situācijā darbojas labās rokas likums.


P.S. Tagus ar vairākiem vārdiem Ciba nesaprot?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {56}

Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 03:46 pm
#

Es ar atceros šo bildi un pareizo atbildi, bet wtf jūs domājat ar "iebrauc krustojumā" un tad tie pārējie brauc... Ja mēs ar šo iebraucam krustojumā, tad vienīgais, kurš var veikt maneveru, ir tas sarkanais, jo tam dzeltenejam mersim mēs gluži vienkārši atrodamies priekšā. Tad kā tas brauks? Mums pa apakšu vai pāri? Padomājiet taču reāli.

Auto nav velosipēds, ar kuru var aizbraukt līdz pretējam stūrim un tad pa 90 grādiem pagreizties.

Atbildēt | Diskusija


pichshsh

from: [info]pichshsh
date: Okt. 17., 2011 - 05:46 pm
#

Bet tev ir sava versija, kāpēc tā ir pareizā atbilde un kā tas reāli notiek?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 05:54 pm
#

Nu šis bija viens no tiem jautājumiem kur "bet dzīvē viss ir savādāk". Nu tā vienkārši ir, ja ja tu rauj pa kreisi caur pretējo joslu, tad jāpalaiž visi pārējie.

Kā mums mācīja autoskolā - dzīvē situācijas, kur pie vienādas nozīmes ceļu krustojuma reizē satiekas trīs auto, notiek reizi desmit gados. :D Nu tā arī plus / mīnus ir. Dzīvē būs, visi sastāsies, skatīsies viens uz otru un aizbrauks kā pagadās. Galvenais nobremzēt pie tā krustojuma, un būs jau labi.

Ja nav žēl auto, tad cauri šādam krustojumam bez bremžēšanas var plēst tikai tad, ja griezies pa labi vai arī brauc taisni un pa labi ir brīvs. Savu pirmo auto es tā arī norakstīju, dabūju vienu mudaku kreisajā sānā, saņēmu apdrošināšanas naudu, iztirgoju auto detaļās un paņēmu nākamo.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zverj

from: [info]zverj
date: Okt. 17., 2011 - 08:10 pm
#

Ganību dambis un Sāremas ielas krustojums. Vismaz 4 reizes pēdējo 2 gadu laikā gadījās kad krustojumā no visām pusēm visi auto gribēja griezties pa kreisi. Nekas neordinārs tas nav un parasti vadītāji palaiž/nožestikulē kurš kā brauks.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Okt. 17., 2011 - 06:14 pm
#

tu ar hammeru h1 vai kamazu pārvietojies? drīzāk jau vispār ar auto nekad neesi braucis, ja neesi manījis cik plati ir krustojumi un ka var mierīgi iebraukt tajā tā, lai tev gar aizmuguri var pabraukt garām cits auto vai pat trolejbuss.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 06:27 pm
#

Nu normāls auto ir ap 4m garumā. Joslas platums arī ir aptuveni tikpat. Griežoties pa kreisi, palaižot pretimbraucošos, sanāk nostāties tā, ka priekša ir aptuveni tur, kur ir ceļa, kurā vajag nogriezties, vidus. Nu vai bišķi pāri, bet ne tā, ka tikai tālākajā pusē un ka pa aizmuguri var tikt garām.



Kas tev te nav skaidrs?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Okt. 17., 2011 - 06:29 pm
#

parādi kaut vienu vienādas nozīmes krustojumu, kurā ir iespējamā attēlā redzamā situācija.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 06:33 pm
#

Dīķa un Ģimanstikas ielas krustojums, Rīgā. :D

Un kā tu domā tad ir parasti? To, ka tas ceļš, no kura nāk ārā zilais auto ir gana plats, lai tur varētu taisni izbraukt gar aizmuguri? Parasti vienādas nozīmes krustojumi tiešām ir uz visādiem šauriem celiņiem, nevis kaut kur, kur var 4 rindās braukt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Okt. 17., 2011 - 06:58 pm
#

Ģimanstika iela ir gana plata, lai intensīvas satiksmes gadījumā (3 auto tajā krustojumā vienlaicīgi) no Dīķa ielas viņā varētu iebraukt tik tālu, lai gar auto aizmuguri varētu pabraukt cits auto. un zīmes "dodiet ceļu" tur tiešām nav?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 07:01 pm
#

Nav gan, nu vismaz pirms pusgada vēl nebija.

Un par to platumu tu biš maldies, ja nu vienīgi ar "auto" nedomā kaut kādu smart vai citu naglu kasti. Pareizāk sakot trīs tādas naglu kastes.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Okt. 17., 2011 - 06:33 pm
#

un tevis norādītajā bildē tu esi auns, ja ar sarkano auto šādi iebrauc krustojumā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 06:38 pm
#

Nu dzīvē nesanāk tik tālu iebraukt, bet griezt jau uzreiz pie līnijas, jo normāli pretimbraucošiem pa kreisi griežoties, tie nemīž un izmainās ar labajiem sāniem.

Te es TEV ilustrēju, ka pat iebraucot tik tālu, tam zilajam pat nav vietas. Kur nu vēl tik tālu neaizbraucot.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Okt. 17., 2011 - 06:49 pm
#

ja pretī kāds brauc, tad ir jāiebrauc krustojumā tā, lai palaistu zilo nevis kā aunam. ja pretī neviens nebrauc, tad griezies pa kreisi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Okt. 17., 2011 - 06:59 pm
#

Nu tādā gadījumā ir čakarīgi tik asi griezties pa kreisi, ja tas vispār bez padošanas atpakaļ vai uzbraukšanas uz trotuāra ir iespējams. Auto pagrieziena rādiusi ir dažādi.

Bet nu tu tā vari brīvi čakarēties, man jau nav žēl. Diskusiju no savas puses beidzu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Okt. 17., 2011 - 07:18 pm
#

(facepalmsmiley)

Atbildēt | Iepriekšējais


gale

from: [info]gale
date: Okt. 18., 2011 - 09:41 am
#

..un starp citu - nogriežoties pa kreisi ir jāieņem kreisais malējais stāvoklis (ne tikai kreisā josla), kas nozīmē, ka sarkanajam klucītim jāatrodas maksimāli tuvu ass liinijai, nevis ar kaut kādu mistisku rezervi. Tas dod lielāku atstarpi no auto labā aizmugurējā stūra līdz kurstojuma stūrim. Otrkārt droši var pabraukt nedaudz tālāk, ja vien sarkanais auto nav limuzīns ar patiešām draņķīgu manevrētspēju. Normālam auto vajag ļoti maz vietas no priekšējiem ratiem līdz šķērslim (šajā gadījumā - krustojuma robežai), lai maksimāli sagriežot stūri iegrieztos. Sagriez stūri un tad sāc kustību, nevis slidinies uz priekšu un lēnām griez stūri. Problēmu nebūs.

Atbildēt | Iepriekšējais


gale

from: [info]gale
date: Okt. 18., 2011 - 09:34 am
#

+1000 :D ..un, manuprāt, minētais komentārs ataino to vadītāju filosofiju, kuru dēļ daļa sastrēgumu veidojas pilnīgi nevajadzīgi.. Ja krustojumā normāli uz nogriešanos pa kreisi var gaidīt vismaz 2as mašīnas, tad ir tādi, kuri vieni paši ar savu auto netiek tālāk par trešdaļu no krustojuma kopējās platības, jo, redz, nevarēs tak iegriesties - gabarīti neļauj :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Okt. 18., 2011 - 01:58 pm
#

Jā un nē.
CP mīl čakarēt 2. un 3. mašīnu, jo tā iebraukusi krustojumā, kad tas bijis aizņemts. Ne velti mācībnieki nelien uz kreiso, ja kāds jau ir krustojumā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gale

from: [info]gale
date: Okt. 18., 2011 - 02:41 pm
#

Par 3-šo skaidrs, ja vien krustojums nav megaliels. Bet par 2-o, gribētu redzēt to savām acīm. Piedzīvot nekad nav nācies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Okt. 18., 2011 - 02:58 pm
#

CP mēdz ķert uz muļķi, gan jau 10% no vadītājiem arī uzķeras uz lohatrona. tipiskākā vieta, kur esmu to manījis, ir no ulmaņa gatves griežoties pa kreisi uz vienības gatvi, tur CP stāvēja ļoti bieži un vienmēr turēja pēdējo auto, kas griezās pa kreisi. pārkāpuma, protams, nebija, bet redzi ka cilvēkam pašam jāsaprot, ka iedegoties sarkanajam viņam pēc noteikumiem ir jāpabeidz manevrs, ja viņš ir iebraucis krustojumā, un tas nav nekāds pārkāpums.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Okt. 18., 2011 - 05:46 pm
#

Tieši tas krustojums.
Pašam nav nācies būt apturētam tur, bet no 1-majām rokām par apturēšanu dzirdēts. Tur gan meitenei paveicās, ka vēl viena auto vadītājs bija atšuvis CP un arī pārējiem pateica, ka ķer uz muļķi. Mutiski CP murminājuši par iebraukšanu krustojumā, ja tas aizņemts.
Būtu protams interesanti redzēt, kādu punktu protokolā mēģina piešūt tajā gadījumā.

Atbildēt | Iepriekšējais