pajautaa

kurš vainīgs - pircējs vai pārdevējs?

« previous entry | next entry »
Jun. 30., 2011 | 09:05 pm
posted by: josie in pajautaa

Pavisam nelāgs gadījums, ko negribas atstāt - nopirku biļeti caur ecolines uz Minheni turp atpakaļ. Izbraukšana bija paredzēta jūlija beigās, bet kā izrādās (to tikai šodien uzzināju pēc viņu kantora zvana), ka meitene/pārdevēja sajaukusi datumus un ierakstījusi nevis jūlija beigas, bet gan jūnija beigas. Tip sanāk, ka man likumīgi vakadzēja sēsties tai busā šodien. Tātad pēc zvana šorīt to uzzinājusi (nebiju rūpīgi pēc pirkšanas izpētījusi biļeti, jo pirku diezgan steigā (jā, tā gan ir mana vaina!!!), tādēļ biju diezgan lielā šokā par šādiem jaunumiem) steidzos uz viņu biroju ar cerību biļeti samainīt, a šie ko? Vienkārši mani pasūta un visu noveļ uz mani, jo, lūk, es esot pati vainīga, neesot pārbaudījusi biļeti. Tobiš neviens neko mainīt netaisās. Tātad jautājums tagad tāds - negribas atstāt to kaktu kantori nesodītu (kaut biļete drošivien jauna būs jāpērk!) un kur ielikt kādu ziņu par šādu negodīgu gādienu! Patērētājtiesībju aiztsāvjiem jau zvanīju, viņi mani pasūtīja tālāk, lai zvanot satiksmes ministrijai. Ko darīt? Kā būt šajā gadījumā? Negribas to tā atstāt principa pēc!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {24}

Fjokla

from: [info]fjokla
date: Jul. 1., 2011 - 08:34 am
#

vot, vispār, tā varētu arī gadīties, daži pat prasa pircēja parakstu virsū., uz tās biļetes un turpat kasē arī liek pārbaudīt, šorīt trīsreiz pārlasīju sāpi tomēr un, laikam sanāk tā, ka zvanīts jau tam pircējam laikam ir tad, kad jākāpj iekšā busā, tb- viss nopirkts, viss apstirpināts un kļūda nav pamanīta, bet jāpaincējas, kā ar šādām situācijām tur apstāv, bet laikam tomēr tā pašvaki izskatās

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


džozija

from: [info]josie
date: Jul. 1., 2011 - 09:26 am
#

nuja, es jau saprotu, ka principā vaina ir mana un neko tur īsti nevar padarīt, jo vienkārši es pārbaudot biļeti kaut kā neievēroju, ka to 07 vietā bija 06. tomēr parasti ir bijis tā, ka man pie kases vēl trīsreiz pārjautā, kur kā braucu un to atkārto, bet šoreiz meitene neko tādu neizdarīja un es arī biju nedaudz steigā+vēl kaut kā normāli šķiet, kad kompānijas pirms šādiem braucieniem vēl atgādinājumus laicīgi izsūta (jo nav jau tomēr Gulbene, uz kuru braucu), nevis piezvana pašā pēdējā brīdī.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 1., 2011 - 10:16 am
#

viss ir vienkārši - tu nošļupstēji "jūlijā", viņa dzirdēja "jūnijā", izdrukāja tev biļeti un tu samaksāji nepaskatoties. vaina ir tikai un vienīgi tava un viņiem nav jāmaina tav brauciens pret braucienu citā datumā, arī nauda nav jāatdod, jo pusi no tās sen jau iztērējuši rezervācijās u.c. sūdos. atvainoties būtu jauki, bet vaina ir tava. un jā, man arī ir pazīstami daudzi cilvēki, kuri kāpuši uz ecolines zaru, es viņus neaizstāvu, tikai saku, ka vaina ir 95% tava un 5% viņu (jo kasiere nav 30 reizes pārpasījusi vai tu šļupsti "jūnijs" vai "jūlijs").

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]solipse
date: Jul. 1., 2011 - 01:01 pm
#

cik zinu no josie stāstītā, jau sarunā meiča bija sajaukusi, josie pārlabojusi, bet kasiere vienalga vēlāk pārrakstījusies. normāla cilvēciska kļūda no abām pusēm, vaina sistēmā - vajag beigās pārprasīt, atsūtīt atgādinājumu, utt. turklāt skaidrs, ka šamiem nerūp, vai konkrētais klients atgriežas, nezinu, monopolstāvoklis viņiem te? jo josie pieradusi pie cita stila, viņas vaina šajā gadījumā, ka uzticējās un nepārbaudīja. savukārt firma no savas puses varēja izrādīt pretimnākšanu, piespriežot kaut kādu procentu maksājumu, ko josie bija gatava veikt. un tak varēja vienkārši atvainoties, jēziņ. to taču var normālā sarunā izdarīt tā, lai cilvēks aiziet pukodamies uz sevi, ar mācību nākotnei, bet joprojām labās domās par iestādi. vecais stāsts par attieksmi.

Atbildēt | Iepriekšējais


zivs

from: [info]zivs
date: Jul. 1., 2011 - 07:22 pm
#

Nu kur tāda uzdiršanas mānija? Savu pieņēmumu par "šļupstēšanu" stādīt kā apgalvojumu. Partneris joprojām nedod?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 1., 2011 - 08:14 pm
#

partnere dod katru dienu, paldies ka apjautājies!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jul. 1., 2011 - 08:44 pm
#

Nu labi, ka vismaz tas kārtībā.
Bet kas par attieksmi - uzdirst pie pirmās iespējas, c'mon?!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 2., 2011 - 01:22 pm
#

nevis uzdirst, bet pateikt ka tā ir klienta vaina. tu taču arī nenes pēc nedēļas uz veikalu atpakaļ piena paku, kurai beidzies jau termiņš, un nesaki, ka tu gribi jaunu pienu vai vispār gribēji pirkt kefīru.

Atbildēt | Iepriekšējais