pajautaa

kurš vainīgs - pircējs vai pārdevējs?

« previous entry | next entry »
Jun. 30., 2011 | 09:05 pm
posted by: josie in pajautaa

Pavisam nelāgs gadījums, ko negribas atstāt - nopirku biļeti caur ecolines uz Minheni turp atpakaļ. Izbraukšana bija paredzēta jūlija beigās, bet kā izrādās (to tikai šodien uzzināju pēc viņu kantora zvana), ka meitene/pārdevēja sajaukusi datumus un ierakstījusi nevis jūlija beigas, bet gan jūnija beigas. Tip sanāk, ka man likumīgi vakadzēja sēsties tai busā šodien. Tātad pēc zvana šorīt to uzzinājusi (nebiju rūpīgi pēc pirkšanas izpētījusi biļeti, jo pirku diezgan steigā (jā, tā gan ir mana vaina!!!), tādēļ biju diezgan lielā šokā par šādiem jaunumiem) steidzos uz viņu biroju ar cerību biļeti samainīt, a šie ko? Vienkārši mani pasūta un visu noveļ uz mani, jo, lūk, es esot pati vainīga, neesot pārbaudījusi biļeti. Tobiš neviens neko mainīt netaisās. Tātad jautājums tagad tāds - negribas atstāt to kaktu kantori nesodītu (kaut biļete drošivien jauna būs jāpērk!) un kur ielikt kādu ziņu par šādu negodīgu gādienu! Patērētājtiesībju aiztsāvjiem jau zvanīju, viņi mani pasūtīja tālāk, lai zvanot satiksmes ministrijai. Ko darīt? Kā būt šajā gadījumā? Negribas to tā atstāt principa pēc!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {24}

from: [info]solipse
date: Jul. 1., 2011 - 01:01 pm
#

cik zinu no josie stāstītā, jau sarunā meiča bija sajaukusi, josie pārlabojusi, bet kasiere vienalga vēlāk pārrakstījusies. normāla cilvēciska kļūda no abām pusēm, vaina sistēmā - vajag beigās pārprasīt, atsūtīt atgādinājumu, utt. turklāt skaidrs, ka šamiem nerūp, vai konkrētais klients atgriežas, nezinu, monopolstāvoklis viņiem te? jo josie pieradusi pie cita stila, viņas vaina šajā gadījumā, ka uzticējās un nepārbaudīja. savukārt firma no savas puses varēja izrādīt pretimnākšanu, piespriežot kaut kādu procentu maksājumu, ko josie bija gatava veikt. un tak varēja vienkārši atvainoties, jēziņ. to taču var normālā sarunā izdarīt tā, lai cilvēks aiziet pukodamies uz sevi, ar mācību nākotnei, bet joprojām labās domās par iestādi. vecais stāsts par attieksmi.

Atbildēt | Iepriekšējais