Jul. 1., 2011 | 01:01 pm
No:: solipse

cik zinu no josie stāstītā, jau sarunā meiča bija sajaukusi, josie pārlabojusi, bet kasiere vienalga vēlāk pārrakstījusies. normāla cilvēciska kļūda no abām pusēm, vaina sistēmā - vajag beigās pārprasīt, atsūtīt atgādinājumu, utt. turklāt skaidrs, ka šamiem nerūp, vai konkrētais klients atgriežas, nezinu, monopolstāvoklis viņiem te? jo josie pieradusi pie cita stila, viņas vaina šajā gadījumā, ka uzticējās un nepārbaudīja. savukārt firma no savas puses varēja izrādīt pretimnākšanu, piespriežot kaut kādu procentu maksājumu, ko josie bija gatava veikt. un tak varēja vienkārši atvainoties, jēziņ. to taču var normālā sarunā izdarīt tā, lai cilvēks aiziet pukodamies uz sevi, ar mācību nākotnei, bet joprojām labās domās par iestādi. vecais stāsts par attieksmi.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: