stopkrāni
« previous entry | next entry »
Nov. 10., 2010 | 03:39 pm
posted by: koijots in pajautaa
Kāpēc vilcienos pēc būtības ir stopkrāni? Vai tas ir izveidojies kaut kādu vēsturisku apsvērumu dēļ (ja tā, tad kādi) un tie ir iestrēguši laikā? Vai arī vēl mūsdienās pastāv kaut kāda objektīva nepieciešamība dot pasažierim tiesības apstādināt vilcienu? Nevaru iedomāties. Tad jau arī autobusiem, kuģiem un citiem sabiedriskā transporta līdzekļiem vajadzētu līdzvērtīgu mehānismu.
from: toadbeauty
date: Nov. 10., 2010 - 04:27 pm
#
Vilcienā, ja nu kāds ir durvīs iespiedies un vadītājs to nav pamanījis, tad ir sū... nu - nepatīkama situācija. Kad pats izkāpis, bet mētelis durvīs ieķēries, lai dies nedod!
Ne par velti tagad konduktori kāpj laukā un pieskata, kad drīkst durvis vilcienam taisīt ciet. Kad visi izkāpuši/iekāpuši, tad pamāj vadītājam ar rociņu - davai,braucam!
Tā lūk es domāju.
Atbildēt | Diskusija
from: koijots
date: Nov. 10., 2010 - 04:35 pm
#
paliek vēl tramvaja otrais vagons :)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: toadbeauty
date: Nov. 10., 2010 - 04:41 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: gorgona
date: Nov. 10., 2010 - 04:42 pm
#
Atbildēt
from: adelise
date: Nov. 10., 2010 - 04:45 pm
#
Nujā, kaut kādās tādās situācijās viņi to izmanto.
Btw - ļoti daudzi no tiem stopkrāniem vairs ir tikai estētiskam baudījumam, funkcionēt tie vairs nefunkcionē. Var pārbaudīt kāds vai tā ir vai nē.
+ neatminos kā pasažierim, bet ja kontrolieris bez iemesla norauj stopkrānu - tur kaut kāda summiņa nost no algas uzreiz.
Atbildēt | Diskusija
from: daysleeper
date: Nov. 10., 2010 - 05:56 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: redz
date: Nov. 10., 2010 - 07:43 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: adelise
date: Nov. 10., 2010 - 09:09 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais