BLOGS

« previous entry | next entry »
Jan. 8., 2007 | 11:22 pm
mood: confused confused
music: Jovanotti - Chissa se stai dormendo
posted by: jeanna in pajautaa

Varbūt kāds/a zina vai kādam Latvijas uzņēmumam ir korporatīvais blogs?



P.S. Visiem liels paldies par atsaucību un palīdzību!!! Man tiešam bija/ir nepieciešama palīdzība, tēma nav viegla, bet bakalauru ir jāuzraksta. :)

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {29}

from: [info]laumina
date: Jan. 8., 2007 - 11:38 pm
#

Tak jebkura kompanijas news vai presei sadalja webaa.
Piemeeram
http://www.lmt.lv/lv/index.php?pageid=5008

Atbildēt | Diskusija


nenopietns cilvēks

from: [info]pzrk
date: Jan. 8., 2007 - 11:47 pm
#

Tie ir paziņojumi presei, nevis blogi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 8., 2007 - 11:49 pm
#

Un ar ko atshkjiras pazinjojums no bloga ?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nenopietns cilvēks

from: [info]pzrk
date: Jan. 8., 2007 - 11:52 pm
#

Paziņojums presei ir bezpersonisks mārketinga speciālistu ražojums, blogam ir norādīts kāds individuāls autors, kurš mēdz tur pielikt arī kaut kādu viedokli vai emocijas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 8., 2007 - 11:56 pm
#

Tak prasa korporatiivo...vot tev ir ir korporatiivais.
Otrs variants ir ka firmas darbinieki taisa blogu pa godu kaadam produktam.

Piemeeram: http://blogs.msdn.com/excel/

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]laumina
date: Jan. 8., 2007 - 11:51 pm
#

http://en.wikipedia.org/wiki/Blog

A blog is a user-generated website where entries are made in journal style and displayed in a reverse chronological order.

Blogs often provide commentary or news on a particular subject, such as food, politics, or local news; some function as more personal online diaries. A typical blog combines text, images, and links to other blogs, web pages, and other media related to its topic. The ability for readers to leave comments in an interactive format is an important part of many blogs. Most blogs are primarily textual although some focus on photographs (photoblog), sketchblog, videos (vlog), or audio (podcasting), and are part of a wider network of social media.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nenopietns cilvēks

from: [info]pzrk
date: Jan. 8., 2007 - 11:54 pm
#

So?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 9., 2007 - 12:01 am
#

Nu pastaasti ar ko blogs atshkjiras no korporatiivaas zinju sadaljas kur firma staasta par jaunumiem uznjeemumaa un nozaree ?

Blogam nav nekaadu tematu ierobezhojumu.
Kaada starpiiba vai es webaa publiceeju kaut kaadas sev aktuaalas lietas/jaunumus vai to dara firma?

Un ja to dara firma tad tas uzreiz kljuust pa kaut ko citu ?
Ja firma ieraksta: uzstaadijaam 25 jaunas baazes stacijas..
un es ierakstu: shodien nopisaamies ar jaunajaam baazes stacijaam..
Kur starpiiba ?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nenopietns cilvēks

from: [info]pzrk
date: Jan. 9., 2007 - 12:06 am
#

Atkārtoju:
Paziņojums presei ir bezpersonisks mārketinga speciālistu ražojums, blogam ir norādīts kāds individuāls autors, kurš mēdz tur pielikt arī kaut kādu viedokli vai emocijas.

Korporatīvajā blogā ir ziņas par kompāniju, bet personificētas ziņas, nevis sausas preses relīzes.

http://googleblog.blogspot.com/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 9., 2007 - 12:45 am
#

Kaada starpiiba kas raksta taas zinjas ?
Ja es kaa IT speciaalists rakstu savaa blogaa kaut ko pa IT tad tas vairs nav blogs?
Arii wikipedia nekur nav noraadiits ka blogs nevar buut juridiskai personai.
Un tas ka firmas koroporatiivo blogu raksta marketinga speciaalists.. un ?
Kas no taa ?
Tak prasa korporatiivo nevis individuaalo.
Un tas ir logjiski ka privatpersona blogaa raksta to kas ir saistiits ar vinju un firma savaa blogaa rakstiis to kas ir s aistiits ar firmu.
Vai tas buus ierakst par jaunu produktu vai iis atstaasts par jauna gada egliites pasaakumu firmas darbiniekiem un klientiem tas ir vienalga.

Es neredzu taadu striktu robeshu kaa vareetu nodaliit, kas ir blogs un kas nav blogs.


Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nenopietns cilvēks

from: [info]pzrk
date: Jan. 9., 2007 - 12:54 am
#

Protams, ka juridiskai personai var būt blogs. Ko tu nesaprati no manis teiktā?

Mārketinga speciālists var rakstīt gan preses relīzes, gan korporatīvajā blogā.

Tas, ko es gribēju pateikt - preses relīzes nav korporatīvais blogs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 9., 2007 - 01:13 am
#

Kaapeec vispar ir taadas preses reliizes ?
Tas ir taads kaa breeciens publiskaa telpaa. Eku mums ir jaunumi!!
Ja veelaties, varat arii paarpubliceet.
Un es iisti nesaprotu ar ko atshkjirsies preses reliize no koroporatiivaa bloga. Tos pashus blogu ierakstus tak arii paarpublicee. Un gadaas ka arii kaads zinju dienests paarpublicee kaut ko no kaada bloga.

Vieniigais peec kaa te vaar meigjinaat nodaliit, tas ir peec taa ar kaadu meerkji tiek taisiits raksts. Un arii tas ir visnotalj nosaciiti, jo zem vaarda "blogs" lien praktiski dajebkas.
Es neesmu paarliecinaats ka vienmeer vajag strikti skatiities kaa taa sadalja ir nosaukta. Presei, zinjas, blogs.. da kaada starpiiba. Jebkuraa gadijumaa tas ir kaada konkreeta cilveeka subjektiivais viedoklis vai notikumu atspoguljojums. Protams, ja noliek blakus tipisku pazinjojumu presei un tipisku bloga ierakstu IR atshkjiriiba. Bet vinja nav konkreeti defineejama.
Vai tas kaa rakstiitaajs uzrunaa lasiitaaju ir tas kas veido robezhu? Tu - blogs, Juus - zinjas ?
Blogs ir ljoti elastiigs jeedziens.
Tas taa tiiri subjektiivi.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]jeanna
date: Jan. 9., 2007 - 12:26 am
#

Corporate blogs are giving established companies and obscure brands alike the ability to connect with their audiences on a more personal level, build trust, collect valuable feedback and foster strengthened buisness relationships.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 9., 2007 - 12:49 am
#

Un?
Enivei nav striktas robezhas kur saakas blogs un kur zinjas.
Tas apraksts ir meerkja defineejums nevis pasha bloga.
Un kas mainiisies ja firma vaarda "blogs" vietaa ierakstiis "zinjas", vai otraadi?
:)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]anna
date: Jan. 9., 2007 - 01:54 am
#

protams, ka robeža nav konkrēta. ziņas gan nepin iekšā - tām nu pavisam noteikti ir struktūra, pamatlikumi un forma.
paziņojums presei jau nav tik ļoti konkrēti kā ziņas raksturojams, tomēr ir.
bet blogs no šiem visiem ir vispersoniskākais, vissubjektīvākais, brīvā stilā rakstīts.
diskusija var būt gara, konkrētu robežu nenovilkt, bet atšķirība starp šiem tiešām ir. lasītājs, kas šajās niansēs neiedziļinās, to gan ļoti maz jūt.

(paskaties TVnet, tas ir ziņu portāls, taču tajā ir atsevišķa sadaļa blogiem. praktiski tie ir personiski, argumentēti komentāri par jaunākajiem notikumiem. tāpat arī ldiena.lv un citur.)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]laumina
date: Jan. 9., 2007 - 02:39 am
#

Es jau nekur neapgalvo ka nav atshkjiriibas starp LETA zinjaam un blogu.
:)
Atshkjiriibas ir, protams. Bet daudz vairaak ir visa kaa kopiiga kaa atshkjiriibu.
Tiiri subjektiivi galvenaas atshkjiriibas vareetu buut:
Informaacijas ticamiibas liimenis (blogs praktiski ir pieliidzinaams dzeltanai presei. Klachas. Klab gatiijumaa tas vispar ir kaut kas pa vidu starp chatu un blogu)
Blogaa parasti tiek vairaak uzveerts privaatais raksta autora viedoklis, presee un zinjaas censhaas rakstiit itkaa objektiivaak un vairaak atspoguljot faktus, mazaak personiskaa viedoklja (tachu nevienam nav nosleepums kuri masu informacijas liidzeklji kaadus speekus atbalsta, liidz ar to tas arii tas taa var buut ljoti subjektiivi. :)
Blogs parasti uzrunaa, zinjas tikai informee.
Zinjas tiek pasniegtas formaala tonii, blogs ir personiigaaks.

Tachu shiis atshkjiriibas ir ljoti subjektiivas un resursu nevar veerteet peec kaadas vienas iipashiibas, bet gan peec iipashiibu kopuma no kura mees varam subjektiivi izsecinaat, ka tas var buut vairaak liidzinaas tam vai shitam. Te var skatiities 2veejaadi. Daudz nelauziit galvu, paluuret kaa nosaukta sadalja un var veerteet peec satura.

Tie pashi delfi. Nu tipisks zinju portaals, tachu pirmajaa lapaa pa vidu starp zinjaam ir sadalja DELFI versijas. Tur ievietotie raksti vairaak liidzinaas bloga ierakstiem kaa zinjaam, tachu tiek publiceeti zinju portaalaa.

Bloga formaats ir draudziigaaks un laikam taapeec ir veerojama taada kaa zinju un blogu sapluushana.
:)

Nu un taa kaa konkreetajaa gadijumaa jautaajums ir pa korporatiivo blogu tad taas atshkjiriibas starp blogu un zinjaam vai pazinjojumiem presei ir veel mazaak uzkriitoshas.

Atbildēt | Iepriekšējais