BLOGS
« previous entry | next entry »
Jan. 8., 2007 | 11:22 pm
mood: confused
music: Jovanotti - Chissa se stai dormendo
posted by: jeanna in pajautaa
Varbūt kāds/a zina vai kādam Latvijas uzņēmumam ir korporatīvais blogs?
P.S. Visiem liels paldies par atsaucību un palīdzību!!! Man tiešam bija/ir nepieciešama palīdzība, tēma nav viegla, bet bakalauru ir jāuzraksta. :)
P.S. Visiem liels paldies par atsaucību un palīdzību!!! Man tiešam bija/ir nepieciešama palīdzība, tēma nav viegla, bet bakalauru ir jāuzraksta. :)
from: pzrk
date: Jan. 8., 2007 - 11:54 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: laumina
date: Jan. 9., 2007 - 12:01 am
#
Blogam nav nekaadu tematu ierobezhojumu.
Kaada starpiiba vai es webaa publiceeju kaut kaadas sev aktuaalas lietas/jaunumus vai to dara firma?
Un ja to dara firma tad tas uzreiz kljuust pa kaut ko citu ?
Ja firma ieraksta: uzstaadijaam 25 jaunas baazes stacijas..
un es ierakstu: shodien nopisaamies ar jaunajaam baazes stacijaam..
Kur starpiiba ?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: pzrk
date: Jan. 9., 2007 - 12:06 am
#
Paziņojums presei ir bezpersonisks mārketinga speciālistu ražojums, blogam ir norādīts kāds individuāls autors, kurš mēdz tur pielikt arī kaut kādu viedokli vai emocijas.
Korporatīvajā blogā ir ziņas par kompāniju, bet personificētas ziņas, nevis sausas preses relīzes.
http://googleblog.blogspot.com/
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: laumina
date: Jan. 9., 2007 - 12:45 am
#
Ja es kaa IT speciaalists rakstu savaa blogaa kaut ko pa IT tad tas vairs nav blogs?
Arii wikipedia nekur nav noraadiits ka blogs nevar buut juridiskai personai.
Un tas ka firmas koroporatiivo blogu raksta marketinga speciaalists.. un ?
Kas no taa ?
Tak prasa korporatiivo nevis individuaalo.
Un tas ir logjiski ka privatpersona blogaa raksta to kas ir saistiits ar vinju un firma savaa blogaa rakstiis to kas ir s aistiits ar firmu.
Vai tas buus ierakst par jaunu produktu vai iis atstaasts par jauna gada egliites pasaakumu firmas darbiniekiem un klientiem tas ir vienalga.
Es neredzu taadu striktu robeshu kaa vareetu nodaliit, kas ir blogs un kas nav blogs.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: pzrk
date: Jan. 9., 2007 - 12:54 am
#
Mārketinga speciālists var rakstīt gan preses relīzes, gan korporatīvajā blogā.
Tas, ko es gribēju pateikt - preses relīzes nav korporatīvais blogs.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: laumina
date: Jan. 9., 2007 - 01:13 am
#
Tas ir taads kaa breeciens publiskaa telpaa. Eku mums ir jaunumi!!
Ja veelaties, varat arii paarpubliceet.
Un es iisti nesaprotu ar ko atshkjirsies preses reliize no koroporatiivaa bloga. Tos pashus blogu ierakstus tak arii paarpublicee. Un gadaas ka arii kaads zinju dienests paarpublicee kaut ko no kaada bloga.
Vieniigais peec kaa te vaar meigjinaat nodaliit, tas ir peec taa ar kaadu meerkji tiek taisiits raksts. Un arii tas ir visnotalj nosaciiti, jo zem vaarda "blogs" lien praktiski dajebkas.
Es neesmu paarliecinaats ka vienmeer vajag strikti skatiities kaa taa sadalja ir nosaukta. Presei, zinjas, blogs.. da kaada starpiiba. Jebkuraa gadijumaa tas ir kaada konkreeta cilveeka subjektiivais viedoklis vai notikumu atspoguljojums. Protams, ja noliek blakus tipisku pazinjojumu presei un tipisku bloga ierakstu IR atshkjiriiba. Bet vinja nav konkreeti defineejama.
Vai tas kaa rakstiitaajs uzrunaa lasiitaaju ir tas kas veido robezhu? Tu - blogs, Juus - zinjas ?
Blogs ir ljoti elastiigs jeedziens.
Tas taa tiiri subjektiivi.
Atbildēt | Iepriekšējais